Οδηγοκεντρική είναι η συμπεριφορά του Fiesta στο δρόμο καθώς είναι το πιο παιχνιδιάρικο στην οδήγηση.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγοκεντρική είναι η συμπεριφορά του Fiesta στο δρόμο καθώς είναι το πιο παιχνιδιάρικο στην οδήγηση.

Στο δρόμο: Απολαυστικότερο των τριών το Fiesta

(25/12/2016)

Και τα τρία μοντέλα της συγκριτικής αυτής δοκιμής έχουν το δικό τους χαρακτήρα στο δρόμο. Αν π.χ. το ζητούμενο είναι η οδηγική απόλαυση, το Fiesta δεν παίζεται. Σε αυτό συμβάλει τόσο το πλούσιο σε πληροφόρηση και «κοψιά» τιμόνι, όσο και το στήσιμο της ανάρτησης. Θα πούμε πως το Fiesta ξεχωρίζει για τη ρυθμίσιμη συμπεριφορά του με το φρένο ή το γκάζι. Βέβαια, η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή με αποτέλεσμα στο πίσω μέρος οι επιβάτες να νιώθουν πιο έντονα τις εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου.
Το SEAT Ibiza, από την άλλη, ακολουθεί στενά σε οδηγική αίσθηση το Fiesta χάρη στην σφικτή και για αυτό ανάρτηση και το καλό σε πληροφόρηση τιμόνι, όμως ο θόρυβος που περνάει στην καμπίνα είναι μεγαλύτερος. Στρίβει ωστόσο με σιγουριά και είναι σταθερό στον αυτοκινητόδρομο.
Τέλος, το Toyota Yaris είναι το πιο «ομοιογενεές». Εντυπωσιάζει με την ευελιξία του μέσα στην πόλη, αλλά και τον τρόπο που απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ στον ανοιχτό δρόμο είναι ευθύβολο και με μειωμένα επίπεδα θορύβων. Στις στροφές, οι κλίσεις είναι πιο αισθητές από τα άλλα δύο, αλλά δε δείχνουν να «βασανίζουν» την πρόσφυση. Το ηλεκτρικό τιμόνι έχει καλή αίσθηση, αλλά πιο ελαφρύ από τα άλλα δύο. Επίσης, τα φρένα του είναι τα πιο αποτελεσματικά. 

Η σφιχτή ανάρτηση και το καλό τιμόνι του Ibiza συνθέτουν ένα πολύ ενδιαφέρον σύνολο στο δρόμο.

Η σφιχτή ανάρτηση και το καλό τιμόνι του Ibiza συνθέτουν ένα πολύ ενδιαφέρον σύνολο στο δρόμο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
NISSAN