Τι οδηγούν οι 3 διαφορετικοί οδηγοί του AutoΤρίτη;
(25/12/2016)
O fun to drive οδηγεί το Ford Fiesta. Μακράν…
Το τιμόνι του Fiesta με την ηλεκτρική υποβοήθηση (EPAS) είναι το πιο γρήγορο από άκρη σε άκρη (2,7 στροφές) και αυτό με την πλουσιότερη πληροφόρηση. Ξέρεις ανά πάσα στιγμή που στρίβουν οι τροχοί σου! Επίσης αποκτά καλό βάρος όταν ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα, έτσι αν βρεις ανοικτή διαδρομή πίσω από το τιμόνι του τα περιθώρια πρόσφυσης από την σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση είναι αυξημένα και το απολαμβάνεις πραγματικά. Μάλιστα, αν το «έχεις», μπορείς να παίξεις με το γκάζι ώστε πατώντας-αφήνοντας να ξεκολλάς την ουρά. Ξεκάθαρα, το Ford Fiesta είναι το πιο απολαυστικό από τα τρία.
Στο… νήμα, γιατί το Fiesta αυτήν την περίοδο έρχεται με σημαντική έκπτωση που το καθιστά ένα από τα πιο φθηνά diesel μικρά της αγοράς. Η επόμενη επιλογή του ήταν το Yaris γιατί έρχεται με 6 χρόνια εγγύηση και είναι ένα από τα πιο εμπορικά μοντέλα που κυκλοφορεί στους δρόμους.
Ο tech maniac θα πρωτοκοιτάξει το Yaris
Το Toyota Yaris δεν έχει κάτι το high-tech μηχανολογικά (άλλωστε και τα τρία μοντέλα έρχονται με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, και diesel κινητήρα common rail με turbo), όμως είναι πιο πλήρες από πλευρά τεχνολογικών συστημάτων. Συγκεκριμένα έρχεται με στάνταρ το σύστημα Safety Sense, ενώ έχει και τη πιο εξελιγμένη οθόνη στην κεντρική κονσόλα.
Στο Fiesta πλέον δίνεται επέκταση εγγύησης στα 8 χρόνια από την Ford.
Fiesta αρχικά λόγω εγγύησης και μόνο και μετά Yaris. Το άλλο το κάρο ανάξιο σχολιασμού...
Ποιος μπορούσε να φανταστεί πριν 2 δεκαετίες, ότι ένα όχημα της μικρής κατηγορίας, θα ειχε τετοιο πάτημα στο δρομο. Εύγε ford.
Ford μονόδρομος