Οι χώροι επιβατών του Toyota Yaris αντιστοιχούν σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας.
Χώροι: Για επιβάτες Yaris & για αποσκευές Clio
39.070 Επισκέψεις στο άρθρο (14/3/2018)
Ανέσεις μικρομεσαίου μοντέλου θα απολαύσουν στην καμπίνα του Yaris 4 επιβάτες, αφούΆ διαθέτει τη φαρδύτερα καμπίνα, καθώς και τον περισσότερο αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Μάλιστα η έλλειψη τούνελ στο πάτωμα της οπίσω σειράς καθισμάτων θα καταστήσει ακόμα πιο εύκολη τη μεταφορά και πέμπτου επιβάτη. Με άνεση θα μεταφερθούν 4 ενήλικες και στο Corsa, με τα Clio και Fiesta να εμφανίζονται τα λιγότερο γενναιόδωρα σε χώρο για τα γόνατα. Το Clio πάντως έχει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στα 300 λτ., με το Fiesta να ακολουθεί κατά πόδας (292 λτ.), όταν Corsa και Yaris ουσιαστικά είναι μαζί (285 και 286 λτ. αντίστοιχα).
Μεγάλο άνοιγμα και 300 λτ. χωρητικότητα για το πορτ μπαγκάζ του Renault Clio.
Η σύγκριση θα μπορούσε να είχε μεταξύ ποίο σχετικών εκδόσεων για το κάθε μοντέλο
Yaris: 1.5 εξατάχυτο με 111 hp ξεκινάει από τα 13.1k (12.6k με την προσφορά τέλος μηνός, αλλά θα υπάρχουν και αντίστοιχες προσφορές στα αντίστοιχα μοντέλα)
Corsa: 1.0 εξατάχυτο turbo με 115 hp ξεκινάει από 15.6k, ποίο καλή σύγκριση θα ήταν με τον 1.4 πεντατάχυτο με 90 hp απο 12.5k
Clio: 0.9 turbo ξεκινάει από14.3k, υπάρχει και ο 1.2 με 75 και 120 hp για 11.8k και 16.4κ αντίστοιχα. Επίσης έχει ταμπούρα στα πίσω φρένα. Είχε όμως και ένα από τα ποίο οικονομικά diesel.
Fiesta: Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα είναι πάντα πρό φόρων. Αλλά ο 1.0 εξατάχυτο turbo με 100 hp έρχεται γύρω στα 14.5k. Ποίο συγκρίσιμο οικονομικά θα ήταν με τον 1.1 ατμόσφαιρικο πεντατάχυτο με 85 hp για περίπου 13k. Επίσης έχει και αυτό ταμπούρα στα πίσω φρένα. Είναι αρκετά ακριβό σε σημείο πού έκαναν παράπονα οι αντιπροσωπείες. Νέα γενιά στην ουσία facelift. Πώς βγήκε αυτοκίνητο τής χρόνια από τόν Φλεβάρη για το 18 ένας θεός ξέρει.
Και πάλι για φέτος το yaris θα βγει best seller με χιλιόμετρα διαφορά. Για τα σχετικά λίγα χρήματα που θέλει σού δίνει ένα από τα ποιο αξιόπιστα οχήματα τής αγοράς με τα περισσότερα κυβικά, πού μετά την αλλαγή στα τέλη το 10 έχει πλέον μικρή διαφορά τιμής.
Έχει και τα αρνητικά τού φυσικά, εμφανισιακά δεν κερδίζει και βραβεία, δεν παρέχει κανένα είδος συνδεσιμότητας με κινητό και έχει χαμηλή ροπή.
Μια είναι η επιλογή για τον ενημερωμένο αγοραστή που έχει μετρημένο budget.
Η σύγκριση θα μπορούσε να είχε μεταξύ ποίο σχετικών εκδόσεων για το κάθε μοντέλο Yaris: 1.5 εξατάχυτο με 111 hp ξεκινάει από τα 13.1k (12.6k με την προσφορά τέλος μηνός, αλλά θα υπάρχουν και αντίστοιχες προσφορές στα αντίστοιχα μοντέλα) Corsa: 1.0 εξατάχυτο turbo με 115 hp ξεκινάει από 15.6k, ποίο καλή σύγκριση θα ήταν με τον 1.4 πεντατάχυτο με 90 hp απο 12.5k Clio: 0.9 turbo ξεκινάει από14.3k, υπάρχει και ο 1.2 με 75 και 120 hp για 11.8k και 16.4κ αντίστοιχα. Επίσης έχει ταμπούρα στα πίσω φρένα. Είχε όμως και ένα από τα ποίο οικονομικά diesel. Fiesta: Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα είναι πάντα πρό φόρων. Αλλά ο 1.0 εξατάχυτο turbo με 100 hp έρχεται γύρω στα 14.5k. Ποίο συγκρίσιμο οικονομικά θα ήταν με τον 1.1 ατμόσφαιρικο πεντατάχυτο με 85 hp για περίπου 13k. Επίσης έχει και αυτό ταμπούρα στα πίσω φρένα. Είναι αρκετά ακριβό σε σημείο πού έκαναν παράπονα οι αντιπροσωπείες. Νέα γενιά στην ουσία facelift. Πώς βγήκε αυτοκίνητο τής χρόνια από τόν Φλεβάρη για το 18 ένας θεός ξέρει. Και πάλι για φέτος το yaris θα βγει best seller με χιλιόμετρα διαφορά. Για τα σχετικά λίγα χρήματα που θέλει σού δίνει ένα από τα ποιο αξιόπιστα οχήματα τής αγοράς με τα περισσότερα κυβικά, πού μετά την αλλαγή στα τέλη το 10 έχει πλέον μικρή διαφορά τιμής. Έχει και τα αρνητικά τού φυσικά, εμφανισιακά δεν κερδίζει και βραβεία, δεν παρέχει κανένα είδος συνδεσιμότητας με κινητό και έχει χαμηλή ροπή. Μια είναι η επιλογή για τον ενημερωμένο αγοραστή που έχει μετρημένο budget.
Εγω;clio!
Toyota
Οι τελικες βαθμολογιες δε καταλαβα πως "βγαινουν".....
...μόνο ως ομορφιά, υποκειμενικό, για εμένα προσωπικά, κ.τ.λ. ford fiesta!!!