Το εσωτερικό του Ford Focus κερδίζει τις εντυπώσεις με την εικόνα του, αλλά και την ευρεία χρήση μαλακών στην αφή υλικών.
Εσωτερικό: Πιο μοντέρνο το Focus, ξεχωρίζει ποιοτικά το Auris, πιο εργονομικό το Pulsar
(14/8/2016)
Η καμπίνα του Ford Focus είναι μοντέρνα, καλοφτιαγμένη και εργονομική. Πάνω στην κονσόλα ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη του Συστήματος infotainment SYNC2 της Ford, μέσω της οποίας ελέγχονται το ηχοσύστημα, ο κλιματισμός, το σύστημα πλοήγησης, το τηλέφωνο κ.λπ. Μπροστά από τον οδηγό, ξεχωρίζει ο μοντέρνος και ευδιάκριτος πίνακας οργάνων, ενώ το τιμόνι έχει σωστό πάχος και ποιοτική αίσθηση. Από το εσωτερικό του Focus, δεν λείπουν και οι θήκες για μικροαντικείμενα.
Στο Nissan Pulsar, o θάλαμος σχεδιαστικά διατηρεί μια σχετικά λιτή εικόνα, που προάγει όμως έννοιες όπως η ευχρηστία, η λειτουργικότητα και η εργονομία. Στο κομμάτι της ποιότητας, το εσωτερικό του Pulsar έχει πολύ καλή φινίρισμα και συναρμογή, αποπνέοντας μια συνολική αίσθηση στιβαρότητας, όμως δεν έχει γίνει τόση ευρεία χρήση μαλακού στην αφή πλαστικού όπως π.χ. στο θάλαμο του Focus. Πολύ καλή είναι και η γενικότερη πρακτικότητα του χώρου των επιβατών.
Στην περίπτωση τέλος του εσωτερικού του Toyota Auris, η σχεδίαση είναι πιο λιτή από αυτή του Focus, όμως αναβαθμίζεται μέσω της παρουσίας και εδώ μιας high-tech οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων. Το ταμπλό είναι εντελώς κάθετο δίνοντας περισσότερο «αέρα» για τα γόνατα των επιβατών εμπρός, ενώ στο κομμάτι της κατασκευής, παρότι και εδώ τα μαλακά στην αφή υλικά δεν είναι μεγάλης έκτασης, η κορυφαία συναρμογή και φινίρισμα, έρχονται να υποσχεθούν αντοχή στο χρόνο.
Το εσωτερικό του Toyota Auris ακολουθεί τα γενικότερα υψηλά στάνταρ στο πεδίο της ποιότητας, των μοντέλων της ιαπωνικής φίρμας.
Σίγουρα το πρώτο που θα απέρριπτα είναι το NISAN. Όχι γιατί είναι κακό αυτοκίνητο αλλά γιατί είναι τελείως αδιάφορο σχεδιαστικά και οδηγικά. Από τα άλλα δύο με εξιτάρει το FORD με τον πολύ καλό κινητήρα του και με τα οδηγικά χαρακτηριστικά του, αλλά δεν μπορώ να απορρίψω και το TOYOTA λόγω ποιότητας και αξιοπιστίας. Δύσκολη επιλογή.
Καθε ενα εχει το πλεονεκτημα του.
Αν ειναι θεμα τιμης και σκεφτεσαι την τσεπη σου πας στο ford που ειναι και φτηνοτερο,εαν εχεις γνωμονα τους χωρους κοιτας το nissan που ειναι επισης χαμηλο σε τιμη ενω αν θελεις εγγυησεις και απολυτη αξια μεταπωλησης βλεπεις toyota πληρωνοντας το κατι παρα πανω.
τα τελευταια 25 χρόνια οδηγω ακομη το μαζντα 323 1.6 σενταν και το σιτροεν ξαρα 1.6 και τα δυο με παθητικη τετραδιευθνση στους πισω τροχους..ε ειναι καπως , μου ερχεται σαν ιεροσιλια να αγορασω στους σημερινους δυσκολους καιρους και μετα απο 25 χρονια καινουργιο αυτοκινητο με ακαμπτο πισω αξονα και μαλιστα χωρις αντιστρεπτικη....ενα ςλογος που απεροψα το τιπο ειναι και αυτος..καποιιος αναγνωστης εδω εγραψε πως ο ακαμπτος πισω και ο ημιακαπτος δεν εχει ουσιαστικα μειονεκτηματα σε ενα οικογενειακο αμαξι..δεν ξερω μπορει να ειναι ετσι ..κερδιζεις και οικονομια και χωρους στο πορτ μπαγκαζ..αλλα για μενα ...δεν μπορω..,θα δω απο Γαλλια μερια.. δεν ξερω στις προσιτες εκδοσεις το 308 της παζω τι 'εχει ..διαβασα προσφατα πως παθητικη πισω τετραδοευθυνση εχει το νεο μαγκαν ..αν το βγαζει σε σενταν...;
Μια είναι η επιλογή Nissan Pulsar 1.5 dCi. Διότι εξαιρετική αντιπροσωπία (Νικ. Ι. Θεοχαράκης), ο καλύτερος κινητήρας της αγοράς dCi.
Από τα 3 θα διάλεγα το pulsar όμορφο νεανικο πλούσιο σε αξοπλισμο και έχει και τα γονίδια του GTR (έκδοση nismo)
Σίγουρα το πρώτο που θα απέρριπτα είναι το NISAN. Όχι γιατί είναι κακό αυτοκίνητο αλλά γιατί είναι τελείως αδιάφορο σχεδιαστικά και οδηγικά. Από τα άλλα δύο με εξιτάρει το FORD με τον πολύ καλό κινητήρα του και με τα οδηγικά χαρακτηριστικά του, αλλά δεν μπορώ να απορρίψω και το TOYOTA λόγω ποιότητας και αξιοπιστίας. Δύσκολη επιλογή.
Καθε ενα εχει το πλεονεκτημα του. Αν ειναι θεμα τιμης και σκεφτεσαι την τσεπη σου πας στο ford που ειναι και φτηνοτερο,εαν εχεις γνωμονα τους χωρους κοιτας το nissan που ειναι επισης χαμηλο σε τιμη ενω αν θελεις εγγυησεις και απολυτη αξια μεταπωλησης βλεπεις toyota πληρωνοντας το κατι παρα πανω.
τα τελευταια 25 χρόνια οδηγω ακομη το μαζντα 323 1.6 σενταν και το σιτροεν ξαρα 1.6 και τα δυο με παθητικη τετραδιευθνση στους πισω τροχους..ε ειναι καπως , μου ερχεται σαν ιεροσιλια να αγορασω στους σημερινους δυσκολους καιρους και μετα απο 25 χρονια καινουργιο αυτοκινητο με ακαμπτο πισω αξονα και μαλιστα χωρις αντιστρεπτικη....ενα ςλογος που απεροψα το τιπο ειναι και αυτος..καποιιος αναγνωστης εδω εγραψε πως ο ακαμπτος πισω και ο ημιακαπτος δεν εχει ουσιαστικα μειονεκτηματα σε ενα οικογενειακο αμαξι..δεν ξερω μπορει να ειναι ετσι ..κερδιζεις και οικονομια και χωρους στο πορτ μπαγκαζ..αλλα για μενα ...δεν μπορω..,θα δω απο Γαλλια μερια.. δεν ξερω στις προσιτες εκδοσεις το 308 της παζω τι 'εχει ..διαβασα προσφατα πως παθητικη πισω τετραδοευθυνση εχει το νεο μαγκαν ..αν το βγαζει σε σενταν...;