Πρόκειται για 3 από τις καλύτερες μικρομεσαίες επιλογές, που καταφέρνουν στην πράξη να προσφέρουν την οικονομία που υπόσχονται. Μάλιστα, το Ford Focus με τον 1,5 TDCi diesel των 120 ίππων, συνδυάζει αυτή την οικονομία και με σπορτίφ στοιχεία, τόσο στα οδικά, όσο και στα οδηγικά του χαρακτηριστικά. Το Toyota Auris από την πλευρά του έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση από όλους και παράλληλα, τη συνδυάζει με εξαιρετική άνεση και πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Το Pulsar με τη σειρά του, θέλγει περισσότερο με τους χώρους του και τη μαλακή του ανάρτηση, που τονίζει τον οικογενειακό του χαρακτήρα.
Σίγουρα το πρώτο που θα απέρριπτα είναι το NISAN. Όχι γιατί είναι κακό αυτοκίνητο αλλά γιατί είναι τελείως αδιάφορο σχεδιαστικά και οδηγικά. Από τα άλλα δύο με εξιτάρει το FORD με τον πολύ καλό κινητήρα του και με τα οδηγικά χαρακτηριστικά του, αλλά δεν μπορώ να απορρίψω και το TOYOTA λόγω ποιότητας και αξιοπιστίας. Δύσκολη επιλογή.
Καθε ενα εχει το πλεονεκτημα του.
Αν ειναι θεμα τιμης και σκεφτεσαι την τσεπη σου πας στο ford που ειναι και φτηνοτερο,εαν εχεις γνωμονα τους χωρους κοιτας το nissan που ειναι επισης χαμηλο σε τιμη ενω αν θελεις εγγυησεις και απολυτη αξια μεταπωλησης βλεπεις toyota πληρωνοντας το κατι παρα πανω.
τα τελευταια 25 χρόνια οδηγω ακομη το μαζντα 323 1.6 σενταν και το σιτροεν ξαρα 1.6 και τα δυο με παθητικη τετραδιευθνση στους πισω τροχους..ε ειναι καπως , μου ερχεται σαν ιεροσιλια να αγορασω στους σημερινους δυσκολους καιρους και μετα απο 25 χρονια καινουργιο αυτοκινητο με ακαμπτο πισω αξονα και μαλιστα χωρις αντιστρεπτικη....ενα ςλογος που απεροψα το τιπο ειναι και αυτος..καποιιος αναγνωστης εδω εγραψε πως ο ακαμπτος πισω και ο ημιακαπτος δεν εχει ουσιαστικα μειονεκτηματα σε ενα οικογενειακο αμαξι..δεν ξερω μπορει να ειναι ετσι ..κερδιζεις και οικονομια και χωρους στο πορτ μπαγκαζ..αλλα για μενα ...δεν μπορω..,θα δω απο Γαλλια μερια.. δεν ξερω στις προσιτες εκδοσεις το 308 της παζω τι 'εχει ..διαβασα προσφατα πως παθητικη πισω τετραδοευθυνση εχει το νεο μαγκαν ..αν το βγαζει σε σενταν...;
Μια είναι η επιλογή Nissan Pulsar 1.5 dCi. Διότι εξαιρετική αντιπροσωπία (Νικ. Ι. Θεοχαράκης), ο καλύτερος κινητήρας της αγοράς dCi.
Από τα 3 θα διάλεγα το pulsar όμορφο νεανικο πλούσιο σε αξοπλισμο και έχει και τα γονίδια του GTR (έκδοση nismo)
Σίγουρα το πρώτο που θα απέρριπτα είναι το NISAN. Όχι γιατί είναι κακό αυτοκίνητο αλλά γιατί είναι τελείως αδιάφορο σχεδιαστικά και οδηγικά. Από τα άλλα δύο με εξιτάρει το FORD με τον πολύ καλό κινητήρα του και με τα οδηγικά χαρακτηριστικά του, αλλά δεν μπορώ να απορρίψω και το TOYOTA λόγω ποιότητας και αξιοπιστίας. Δύσκολη επιλογή.
Καθε ενα εχει το πλεονεκτημα του. Αν ειναι θεμα τιμης και σκεφτεσαι την τσεπη σου πας στο ford που ειναι και φτηνοτερο,εαν εχεις γνωμονα τους χωρους κοιτας το nissan που ειναι επισης χαμηλο σε τιμη ενω αν θελεις εγγυησεις και απολυτη αξια μεταπωλησης βλεπεις toyota πληρωνοντας το κατι παρα πανω.
τα τελευταια 25 χρόνια οδηγω ακομη το μαζντα 323 1.6 σενταν και το σιτροεν ξαρα 1.6 και τα δυο με παθητικη τετραδιευθνση στους πισω τροχους..ε ειναι καπως , μου ερχεται σαν ιεροσιλια να αγορασω στους σημερινους δυσκολους καιρους και μετα απο 25 χρονια καινουργιο αυτοκινητο με ακαμπτο πισω αξονα και μαλιστα χωρις αντιστρεπτικη....ενα ςλογος που απεροψα το τιπο ειναι και αυτος..καποιιος αναγνωστης εδω εγραψε πως ο ακαμπτος πισω και ο ημιακαπτος δεν εχει ουσιαστικα μειονεκτηματα σε ενα οικογενειακο αμαξι..δεν ξερω μπορει να ειναι ετσι ..κερδιζεις και οικονομια και χωρους στο πορτ μπαγκαζ..αλλα για μενα ...δεν μπορω..,θα δω απο Γαλλια μερια.. δεν ξερω στις προσιτες εκδοσεις το 308 της παζω τι 'εχει ..διαβασα προσφατα πως παθητικη πισω τετραδοευθυνση εχει το νεο μαγκαν ..αν το βγαζει σε σενταν...;