Χωρίς να θυσιάζει την άνεση και την υψηλή ποιότητα κύλισης, το Ford C-MAX  εμφανίζει ευχάριστη δυναμική συμπεριφορά ανάλογη ενός οδηγοκεντρικού μικρομεσαίου χάτσμπακ.

Χωρίς να θυσιάζει την άνεση και την υψηλή ποιότητα κύλισης, το Ford C-MAX εμφανίζει ευχάριστη δυναμική συμπεριφορά ανάλογη ενός οδηγοκεντρικού μικρομεσαίου χάτσμπακ.

Στο δρόμο: Παραμένει το πιο ευχάριστο στην οδήγηση πολυχρηστικό

31.073 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2014)

Οδηγικά το 1.000άρι C-MAX παραμένει το πιο ευχάριστο πολυχρηστικό της αγοράς. Χωρίς να θυσιάζει την άνεση και την υψηλή ποιότητα κύλισης, οι καλοκουρδισμένες αναρτήσεις και το συμμετοχικό πλαίσιο, εξασφαλίζουν μικρές κλίσεις στις στροφές, εξαιρετικό κράτημα και με δυο λόγια συμπεριφορά ανάλογη ενός οδηγοκεντρικού μικρομεσαίου χάτσμπακ, όπως το Focus. Το ευχάριστο σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, ο επιλογέας με το γλυκό του κούμπωμα και τα εξαιρετικά από κάθε άποψη φρένα ενισχύουν την κορυφαία – για τα δεδομένα της κατηγορίας- οδηγική εικόνα του
C-MAX. Μέσα σε όλα ο ραφιναρισμένος κινητήρας έχει μηδενικούς κραδασμούς και ανεπαίσθητο θόρυβο, στοιχεία που εκτιμάς δεόντως στα μεγάλα ταξίδια. Το C-MΑΧ ακόμα και όταν πιεστεί πολύ, έχει πολύ φιλικές και προβλέψιμες αντιδράσεις. Μικρές τάσεις υποστροφής μπορούν, υπό συνθήκες, να κάνουν την εμφάνισή τους, αλλά διορθώνονται εύκολα σε συνεργασία με το στάνταρντ σύστημα ευστάθειας (ESP).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto