Ποιοτικό και hi-tech ταμπλό για το Fiesta, με τα κουμπιά στο ταμπλό να θυμίζουν κινητό τηλέφωνο στην κονσόλα.
Εσωτερικό – Χώροι: High Tech και με μεγαλύτερους χώρους το Corsa
63.754 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2015)
Και τα δυο μοντέλα της δοκιμής μας διαθέτουν προσεγμένα και ποιοτικά εσωτερικά, τα οποία προσφέρουν και πολύ καλούς χώρους για τους επιβάτες, εκεί όπου κερδίζει το Corsa. Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, το εσωτερικό του Opel Corsa είναι νέο και φέρει πολλά κοινά στοιχεία με το ADAM, με κοινό σημείο αναφοράς το «V» που σχηματίζει η κεντρική κονσόλα. Εκεί υπάρχει και η οθόνη αφής 7 ιντσών του στάνταρ συστήματος πολυμέσων IntelliLink που προσφέρει διευρυμένη συνδεσιμότητα, φωνητικές εντολές και πλήθος εφαρμογών. Η θέση οδήγησης διαθέτει όλο το απαιτούμενο εύρος ρυθμίσεων, με το κάθισμα του οδηγού να κατεβαίνει αρκετά χαμηλά, κάτι που μας άρεσε ιδιαίτερα, μιας και νιώθεις ότι «φοράς» το Corsa, προσφέροντας σου καλύτερη οδηγική αίσθηση.
Ποιοτικό και τεχνολογικά προηγμένο είναι και το εσωτερικό του Ford Fiesta, όπου τις εντυπώσεις κερδίζει η σχεδίαση του ταμπλό η οποία ενισχύεται από τα μαλακά πλαστικά που το καλύπτουν, ενώ η ενσωμάτωση του συστήματος SYNC κερδίζει άμεσα τους φίλους της τεχνολογίας. Τα μπουτόν στο κέντρο πέρα από το γεγονός πως θυμίζουν κινητό τηλέφωνο, κρύβουν πλήθος χρηστικών λειτουργιών που εκτιμώνται ιδιαίτερα στο ταξίδι, απλά απαιτούν μια μικρή περίοδο εξοικείωσης. Πολύ καλή είναι και η θέση οδήγησης του Fiesta, η οποία διαθέτει όλο το απαιτούμενο εύρος ρυθμίσεων για να βρει και ο πλέον απαιτητικός την θέση που τον βολεύει.
Στον τομέα των χώρων όμως το Corsa είναι ο ξεκάθαρος νικητής, τόσο σε ότι έχει να κάνει με τον χώρο των κεφαλιών οδηγού και επιβατών, όσο και για τα γόνατά τους. Μόνο ο χώρος αποσκευών του Corsa υπολείπεται κατά 5 λτ. (285 λτ.) συγκριτικά με αυτόν του Fiesta που αγγίζει τα 290 λτ.
Το εσωτερικό του νέου Corsa είναι ποιοτικό, ενώ τις εντυπώσεις κερδίζει το σύστημα infotainment, που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.
Εχοντας υπάρξει κάτοχος και των 2 στις προηγούμενες εκδόσεις των 1400 κ.εκ. μπορώ να πω ότι το Fiesta ήταν (και είναι ) πρότυπο αξιοπιστίας και οδηγικής συμπεριφοράς (μοντελο 11/2010). Το Corsa στα 2 χρονια που το κράτησα παρουσίασε αρκετα προβλήματα με ηλεκτρικά και τροφοδοσία .Το Corsa έχει πιο στιβαρη κατασκευή.
πως τα καταφερνουν μερικοι οπελοφαγοι και βγαζουν ζημιες στο Corsa μου κανει εντυπωση......7 χρονια 128.000 χιλ. μονο σερβις και λογικες φθορες....πολυ καλο πατημα
Τα εχω δοκιμασει και τα δυο αυτοκινητα στις συγκεκριμενες εκδοσεις και σιγουρα το OPEL εχει ενα λιγο πιο προσεγμενο, νεανικο και ελαφρώς μεγαλύτερο εσωτερικο. Σε όλους τους υπόλοιπους τομείς όμως το FORD είναι καλύτερο. Καλύτερα φρένα σε αίσθηση και απόδοση, περισσότερη δύναμη, σπορ-άνετη οδ. συμπεριφορά και χαμηλότερη πραγματική μέση κατανάλωση. Το Corsa υπολείπεται σε οδηγηκή αίσθηση και πάτημα στο δρόμο απέναντι στο Fiesta, ισοσταθμίζοντας κάπως την κατάσταση με το πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό του και με την καλή ομάδα marketing της Opel.
ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ FIESTA ΔΙΧΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ !! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΠΑΡΕΙΣ !! ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,ΜΗΔΕΝ ΖΗΜΙΕΣ,ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ,ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΑΛΛΟΥ,ΤΕΛΟΣ!!
Εχοντας υπάρξει κάτοχος και των 2 στις προηγούμενες εκδόσεις των 1400 κ.εκ. μπορώ να πω ότι το Fiesta ήταν (και είναι ) πρότυπο αξιοπιστίας και οδηγικής συμπεριφοράς (μοντελο 11/2010). Το Corsa στα 2 χρονια που το κράτησα παρουσίασε αρκετα προβλήματα με ηλεκτρικά και τροφοδοσία .Το Corsa έχει πιο στιβαρη κατασκευή.
πως τα καταφερνουν μερικοι οπελοφαγοι και βγαζουν ζημιες στο Corsa μου κανει εντυπωση......7 χρονια 128.000 χιλ. μονο σερβις και λογικες φθορες....πολυ καλο πατημα
Τα εχω δοκιμασει και τα δυο αυτοκινητα στις συγκεκριμενες εκδοσεις και σιγουρα το OPEL εχει ενα λιγο πιο προσεγμενο, νεανικο και ελαφρώς μεγαλύτερο εσωτερικο. Σε όλους τους υπόλοιπους τομείς όμως το FORD είναι καλύτερο. Καλύτερα φρένα σε αίσθηση και απόδοση, περισσότερη δύναμη, σπορ-άνετη οδ. συμπεριφορά και χαμηλότερη πραγματική μέση κατανάλωση. Το Corsa υπολείπεται σε οδηγηκή αίσθηση και πάτημα στο δρόμο απέναντι στο Fiesta, ισοσταθμίζοντας κάπως την κατάσταση με το πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό του και με την καλή ομάδα marketing της Opel.
ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ FIESTA ΔΙΧΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ !! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΠΑΡΕΙΣ !! ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,ΜΗΔΕΝ ΖΗΜΙΕΣ,ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ,ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΑΛΛΟΥ,ΤΕΛΟΣ!!
Το Fiesta για όποιον δεν είναι γερμανολάτρεις είναι μονόδρομος.