Ακριβές εμπρόσθιο μέρος, καλορυθμισμένες αναρτήσεις και κοφτερό τιμόνι συνδυάζονται  ιδανικά με το μικρό, αλλά θαυματουργό, κινητήρα, ώστε το Fiesta να είναι σε θέση να προσφέρει μια ευχάριστη οδηγική
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ακριβές εμπρόσθιο μέρος, καλορυθμισμένες αναρτήσεις και κοφτερό τιμόνι συνδυάζονται ιδανικά με το μικρό, αλλά θαυματουργό, κινητήρα, ώστε το Fiesta να είναι σε θέση να προσφέρει μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία.

Στο δρόμο: Πιο σπορτίφ το Fiesta, ικανό στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο το Corsa

63.807 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2015)

Είναι γεγονός πως η κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων έχει ανέβει κατά πολύ επίπεδο, με τα αυτοκίνητα της να προσφέρουν άνεση, ασφάλεια, όντας και αρκετά fun to drive.


Το Ford Fiesta είναι από τα πιο ευχάριστα και συμμετοχικά μοντέλα που μπορεί να αγοράσει κανείς από την μικρή κατηγορία, ενώ το Corsa δεν θα δυσανασχετήσει αν οδηγηθεί σβέλτα, όντας άνετο και ευθύβολο στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο. Με το καλημέρα αντιλαμβάνεσαι ότι το νέο μηχανικό σύνολο του Corsa είναι δυνατό και πολιτισμένο συνάμα. Η πρώτη σχέση στο 6αρι κιβώτιο κουμπώνει γλυκά κι από εκεί κι έπειτα, το τράβηγμα είναι δυνατό, χωρίς ο οδηγός να νιώθει πτώση της ισχύος όσο ανεβαίνει η ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, ενώ η ανάρτηση κάνει καλά την δουλειά της φιλτράροντας ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στις στροφές το αμάξωμα του Corsa θα γείρει ελαφρώς λίγο παραπάνω από το Fiesta, χωρίς να τρομάξει τον οδηγό του, με την υποστροφή να κάνει πρώτη την εμφάνισή της, η οποία περιορίζεται άμεσα από το ESP. Η πληροφόρηση από το νέο σύστημα διεύθυνσης έχει βελτιωθεί αισθητά συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, όμως το τιμόνι παραμένει πιο ελαφρύ από ότι θα θέλαμε, με αυτό του Fiesta να είναι ελαφρώς πιο επικοινωνιακό. 

Το καλοστημένο πλαίσιο του Fiesta βρήκε έναν αντάξιο κινητήρα. Δύναμη και ροπή δηλώνουν συνεχώς την παρουσία τους και συμβάλλουν στην δημιουργία ενός ευχάριστου συνόλου. Ανετο όσο χρειάζεται και σφιχτό όσο πρέπει, το Fiesta ταξιδεύει άνετα (αλλά το Corsa τα πάει ελαφρώς καλύτερα στην εθνική λόγω της πιο μαλακής ανάρτησης), δεν κουράζει, αλλά και δεν λέει όχι σ` ένα γρήγορο στροφιλίκι με απαιτήσεις. Οι σχέσεις στο κιβώτιο ανεβοκατεβαίνουν εύκολα κι ο οδηγός δεν πρόκειται να χάσει ποτέ σχέση, αλλά η έλλειψη της 6ης σχέσης είναι κάτι που ξενίζει. Και στα δυο μοντέλα του συγκριτικού μας, η θέση οδήγησης είναι καλή και με μεγάλο εύρος ρυθμίσεων, όμως θα θέλαμε το κάτι παραπάνω σε πλευρική στήριξη από τα καθίσματα.

Στρίβει με άνεση, ταχύτητα και ασφάλεια σε κάθε είδους καμπή. Η ανάρτηση περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος, προσφέροντας πολύ καλή άνεση στους επιβάτες.

Στρίβει με άνεση, ταχύτητα και ασφάλεια σε κάθε είδους καμπή. Η ανάρτηση περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος, προσφέροντας πολύ καλή άνεση στους επιβάτες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEUGEOT NEW EVANS
4green