Ακριβές εμπρόσθιο μέρος, καλορυθμισμένες αναρτήσεις και κοφτερό τιμόνι συνδυάζονται ιδανικά με το μικρό, αλλά θαυματουργό, κινητήρα, ώστε το Fiesta να είναι σε θέση να προσφέρει μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία.
Στο δρόμο: Πιο σπορτίφ το Fiesta, ικανό στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο το Corsa
Είναι γεγονός πως η κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων έχει ανέβει κατά πολύ επίπεδο, με τα αυτοκίνητα της να προσφέρουν άνεση, ασφάλεια, όντας και αρκετά fun to drive.
Το Ford Fiesta είναι από τα πιο ευχάριστα και συμμετοχικά μοντέλα που μπορεί να αγοράσει κανείς από την μικρή κατηγορία, ενώ το Corsa δεν θα δυσανασχετήσει αν οδηγηθεί σβέλτα, όντας άνετο και ευθύβολο στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο. Με το καλημέρα αντιλαμβάνεσαι ότι το νέο μηχανικό σύνολο του Corsa είναι δυνατό και πολιτισμένο συνάμα. Η πρώτη σχέση στο 6αρι κιβώτιο κουμπώνει γλυκά κι από εκεί κι έπειτα, το τράβηγμα είναι δυνατό, χωρίς ο οδηγός να νιώθει πτώση της ισχύος όσο ανεβαίνει η ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, ενώ η ανάρτηση κάνει καλά την δουλειά της φιλτράροντας ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στις στροφές το αμάξωμα του Corsa θα γείρει ελαφρώς λίγο παραπάνω από το Fiesta, χωρίς να τρομάξει τον οδηγό του, με την υποστροφή να κάνει πρώτη την εμφάνισή της, η οποία περιορίζεται άμεσα από το ESP. Η πληροφόρηση από το νέο σύστημα διεύθυνσης έχει βελτιωθεί αισθητά συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, όμως το τιμόνι παραμένει πιο ελαφρύ από ότι θα θέλαμε, με αυτό του Fiesta να είναι ελαφρώς πιο επικοινωνιακό.
Στρίβει με άνεση, ταχύτητα και ασφάλεια σε κάθε είδους καμπή. Η ανάρτηση περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος, προσφέροντας πολύ καλή άνεση στους επιβάτες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για FORD FIESTA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για OPEL CORSA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Εχοντας υπάρξει κάτοχος και των 2 στις προηγούμενες εκδόσεις των 1400 κ.εκ. μπορώ να πω ότι το Fiesta ήταν (και είναι ) πρότυπο αξιοπιστίας και οδηγικής συμπεριφοράς (μοντελο 11/2010). Το Corsa στα 2 χρονια που το κράτησα παρουσίασε αρκετα προβλήματα με ηλεκτρικά και τροφοδοσία .Το Corsa έχει πιο στιβαρη κατασκευή.
πως τα καταφερνουν μερικοι οπελοφαγοι και βγαζουν ζημιες στο Corsa μου κανει εντυπωση......7 χρονια 128.000 χιλ. μονο σερβις και λογικες φθορες....πολυ καλο πατημα
Τα εχω δοκιμασει και τα δυο αυτοκινητα στις συγκεκριμενες εκδοσεις και σιγουρα το OPEL εχει ενα λιγο πιο προσεγμενο, νεανικο και ελαφρώς μεγαλύτερο εσωτερικο. Σε όλους τους υπόλοιπους τομείς όμως το FORD είναι καλύτερο. Καλύτερα φρένα σε αίσθηση και απόδοση, περισσότερη δύναμη, σπορ-άνετη οδ. συμπεριφορά και χαμηλότερη πραγματική μέση κατανάλωση. Το Corsa υπολείπεται σε οδηγηκή αίσθηση και πάτημα στο δρόμο απέναντι στο Fiesta, ισοσταθμίζοντας κάπως την κατάσταση με το πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό του και με την καλή ομάδα marketing της Opel.
ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ FIESTA ΔΙΧΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ !! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΠΑΡΕΙΣ !! ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,ΜΗΔΕΝ ΖΗΜΙΕΣ,ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ,ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΑΛΛΟΥ,ΤΕΛΟΣ!!
Το Fiesta για όποιον δεν είναι γερμανολάτρεις είναι μονόδρομος.