Τα δυο μικρά μοντέλα δεν κονταροχτυπιούνται μόνο στον τομέα των επιδόσεων, αλλά και σε αυτόν της τιμής, μιας και οι τιμές τους έπειτα από το όφελος απόσυρσης είναι σχεδόν ταυτόσημες.
Value For Money: Κοντά τιμολογιακά και εξοπλιστικά τα δυο μοντέλα
63.755 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2015)
Τα δυο μικρά μοντέλα της δοκιμής μας δεν κονταροχτυπιούνται μόνο στον τομέα των επιδόσεων, αλλά και σε αυτόν της τιμής, μιας και οι τιμές τους έπειτα από το όφελος απόσυρσης είναι σχεδόν ταυτόσημες. Το νέο Opel Corsa με τον καινούργιο 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα των 115 ίππων ξεκινά από τα 14.195 ευρώ για το 5θυρο μοντέλο, μια τιμή που, σε συνάρτηση με τον πλούσιο εξοπλισμό, τον προηγμένο κινητήρα, αλλά και το αρκετά σύγχρονο εσωτερικό με την εντυπωσιακή οθόνη αφής του συστήματος infotainment, θεωρείται πολύ καλή.
Το Ford Fiesta των 125 ίππων από την άλλη, μας έρχεται με την πλούσια έκδοση Titanium με την τελική του τιμή να διαμορφώνεται στα 14.502 ευρώ. Αν είχε και μια οθόνη αφής τα πράγματα θα ήταν ελαφρώς καλύτερα, ειδικά για τους φαν της τεχνολογίας και των gadget. Βέβαια όσοι ενδιαφέρονται πληρώνοντας επιπλέον 685 ευρώ θα μπορούν να προσαρτήσουν την οθόνη αφής 5 ιντσών.
Εχοντας υπάρξει κάτοχος και των 2 στις προηγούμενες εκδόσεις των 1400 κ.εκ. μπορώ να πω ότι το Fiesta ήταν (και είναι ) πρότυπο αξιοπιστίας και οδηγικής συμπεριφοράς (μοντελο 11/2010). Το Corsa στα 2 χρονια που το κράτησα παρουσίασε αρκετα προβλήματα με ηλεκτρικά και τροφοδοσία .Το Corsa έχει πιο στιβαρη κατασκευή.
πως τα καταφερνουν μερικοι οπελοφαγοι και βγαζουν ζημιες στο Corsa μου κανει εντυπωση......7 χρονια 128.000 χιλ. μονο σερβις και λογικες φθορες....πολυ καλο πατημα
Τα εχω δοκιμασει και τα δυο αυτοκινητα στις συγκεκριμενες εκδοσεις και σιγουρα το OPEL εχει ενα λιγο πιο προσεγμενο, νεανικο και ελαφρώς μεγαλύτερο εσωτερικο. Σε όλους τους υπόλοιπους τομείς όμως το FORD είναι καλύτερο. Καλύτερα φρένα σε αίσθηση και απόδοση, περισσότερη δύναμη, σπορ-άνετη οδ. συμπεριφορά και χαμηλότερη πραγματική μέση κατανάλωση. Το Corsa υπολείπεται σε οδηγηκή αίσθηση και πάτημα στο δρόμο απέναντι στο Fiesta, ισοσταθμίζοντας κάπως την κατάσταση με το πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό του και με την καλή ομάδα marketing της Opel.
ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ FIESTA ΔΙΧΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ !! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΠΑΡΕΙΣ !! ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,ΜΗΔΕΝ ΖΗΜΙΕΣ,ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ,ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΑΛΛΟΥ,ΤΕΛΟΣ!!
Εχοντας υπάρξει κάτοχος και των 2 στις προηγούμενες εκδόσεις των 1400 κ.εκ. μπορώ να πω ότι το Fiesta ήταν (και είναι ) πρότυπο αξιοπιστίας και οδηγικής συμπεριφοράς (μοντελο 11/2010). Το Corsa στα 2 χρονια που το κράτησα παρουσίασε αρκετα προβλήματα με ηλεκτρικά και τροφοδοσία .Το Corsa έχει πιο στιβαρη κατασκευή.
πως τα καταφερνουν μερικοι οπελοφαγοι και βγαζουν ζημιες στο Corsa μου κανει εντυπωση......7 χρονια 128.000 χιλ. μονο σερβις και λογικες φθορες....πολυ καλο πατημα
Τα εχω δοκιμασει και τα δυο αυτοκινητα στις συγκεκριμενες εκδοσεις και σιγουρα το OPEL εχει ενα λιγο πιο προσεγμενο, νεανικο και ελαφρώς μεγαλύτερο εσωτερικο. Σε όλους τους υπόλοιπους τομείς όμως το FORD είναι καλύτερο. Καλύτερα φρένα σε αίσθηση και απόδοση, περισσότερη δύναμη, σπορ-άνετη οδ. συμπεριφορά και χαμηλότερη πραγματική μέση κατανάλωση. Το Corsa υπολείπεται σε οδηγηκή αίσθηση και πάτημα στο δρόμο απέναντι στο Fiesta, ισοσταθμίζοντας κάπως την κατάσταση με το πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό του και με την καλή ομάδα marketing της Opel.
ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ FIESTA ΔΙΧΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ !! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΠΑΡΕΙΣ !! ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,ΜΗΔΕΝ ΖΗΜΙΕΣ,ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ,ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΑΛΛΟΥ,ΤΕΛΟΣ!!
Το Fiesta για όποιον δεν είναι γερμανολάτρεις είναι μονόδρομος.