Το Fiesta, παραδοσιακά, διακρίνεται για τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά του.
Οδική συμπεριφορά: Απλώς… Fiesta
38.417 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2016)
Τo Ford Fiesta ανέκαθεν αποτελούσε ένα ιδιαίτερο, από άποψη οδικής συμπεριφοράς, αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας και αυτό ισχύει και για την πετρελαιοκίνητη έκδοσή του. Η ανάρτησή του έχει ελαφρώς σφιχτή αίσθηση για τα στάνταρ της κατηγορίας, ωστόσο παρέχει καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του, παρουσιάζοντας και καλή ποιότητα κύλισης. Από την άλλη πλευρά, η ανάρτηση με την ρύθμισή της συντελεί στην διαμόρφωση της πολύ καλής αίσθησης που λαμβάνει ο οδηγός κατά την κίνησή του, με το αμάξωμα του Fiesta να διακρίνεται για την αμεσότητά των αντιδράσεών του. Η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη στις περισσότερες περιπτώσεις, ενώ στο όριο παρατηρείται αρχικά μια προβλέψιμη υποστροφική τάση, η οποία ωστόσο ελέγχεται εύκολα, δίδοντας έτσι την ευκαιρία στον οδηγό του κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς. Τα φρένα του είναι αποτελεσματικά, ενώ βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν είναι και η αίσθηση στην πίεση του μεσαίου πεντάλ.
Φίλε Βασίλη στην ερώτηση σου που αναφέρεις γιατί είανι μειονέκτημα το 5άρι κιβώτιο και στο golf όχι να σου απανντήσω εγώ γιατί δεν πρόκειται να πάρεις καμιά σοβαρή απάντηση από το αουτοτριτη,ότι έχει να κάνει με το συγκεκριμένο γκρούπ οι απίθανοι τύποι του αουτοτριτη δεν το θεωρούν μειονέκτημα,είναι σαν το Ιερό Δισκοπότηρο,το σύνθημα τους είναι vw uber alles γιατί από εκεί τρώνε ψωμί και επιζούνε,χέρι που σε ταίζει δεν το δαγκώνεις,και για αυτό βλέπεις όταν πέις κάτι εναντίον του γκρούπ αμέσως σου κόβουν ή παραφράζουν τα σχόλια σου,αυτό σε σοβαρές όμως Χώρες θα επερχόντουσαν μηνήσεις εναντίον τους για παραβίαση της ελευθεροτυπίας,αυτά για να ξέρουμε που ζούμε και τι παίζεται στο κρατίδιο αυτό.Μέχρι και σε σύγκριση με καμιά Rolls Royse θα βγάλουν το γκρούπ καλύτερο σε ποιότητα ο εδώ τραγικοί <<συντάκτες>>αυτοκινήτου.Αντε <<δημοκράτες>>κόφτε το ή παραφράστε το κείμενο πάλι μιας και είναι η προσφιλή σας τακτική.
Δεν μπορώ να καταλάβω ορισμένους που τους ενοχλεί το 5άρι σασμάν???εγώ είχα βενζίνη με 6άρι και τώρα έχω Ντίζελ με 5άρι!!!!Το Ντίζέλ δουλεύει εντελώς διαφορετικά!!!Εξάλλου τι σας νοιάζει αν έχει 5άρι ή 6άρι εφόσον στο τέστ στην εθνική π.χ. με 130 αν παρατηρήσετε τόσο το golf στο προηγούμενο τεστ, όσο και το fiesta εχουν πολύ χαμηλή κατανάλωση!!!! Μπορεί να χάνουν λίγο σε επιδόσεις ενδιάμεσα αλλά στο θέμα της οικονομίας δεν βλέπω διαφορά γιατί αυτοί που τα έφτιαξαν φρόντισαν ώστε το γρανάζωμα να είναι μακρύ (απλωμένο)!!!!Μάλλον ψυχολογικό είναι το πρόβλημα παρά πρακτικό!!!!Όποιος θέλει γκάζια ας μην πάρει Ντίζελ να πάρει βενζίνη με 200 άλογα!!!!
Ορατότητα προς τα πίσω,γιατί όσον αφορά μπροστά έχει την καλύτερη θέση οδήγησης στην κατηγορία,επίσης γιατί μονο τ fiesta είναι μειονέκτημα που εχει 5ταχυτο κιβώτιο και όχι τ golf ας πούμε που κανατε τις προαλλες?
ευχαριστώ για την στήριξη παιδιά ειλικρινά,απλά θα ήθελα να προσθέσω κάτι ακόμη,συγνώμη αν φανεί λίγο υποκειμενικό αλλά νομίζω είναι πολυ αδικημένη εταιρεία η ford στην ελλάδα,δεν είναι τυχαίο που για 5 στη σειρά χρονια είναι το fiesta πρώτο στην ευρώπη,και σε επίπεδα αξιοπιστίας έχει βελτιωθεί πάρα πολυ,για οδηγικό χαρακτήρα δεν μιλάω καν...
Φίλε Βασίλη στην ερώτηση σου που αναφέρεις γιατί είανι μειονέκτημα το 5άρι κιβώτιο και στο golf όχι να σου απανντήσω εγώ γιατί δεν πρόκειται να πάρεις καμιά σοβαρή απάντηση από το αουτοτριτη,ότι έχει να κάνει με το συγκεκριμένο γκρούπ οι απίθανοι τύποι του αουτοτριτη δεν το θεωρούν μειονέκτημα,είναι σαν το Ιερό Δισκοπότηρο,το σύνθημα τους είναι vw uber alles γιατί από εκεί τρώνε ψωμί και επιζούνε,χέρι που σε ταίζει δεν το δαγκώνεις,και για αυτό βλέπεις όταν πέις κάτι εναντίον του γκρούπ αμέσως σου κόβουν ή παραφράζουν τα σχόλια σου,αυτό σε σοβαρές όμως Χώρες θα επερχόντουσαν μηνήσεις εναντίον τους για παραβίαση της ελευθεροτυπίας,αυτά για να ξέρουμε που ζούμε και τι παίζεται στο κρατίδιο αυτό.Μέχρι και σε σύγκριση με καμιά Rolls Royse θα βγάλουν το γκρούπ καλύτερο σε ποιότητα ο εδώ τραγικοί <<συντάκτες>>αυτοκινήτου.Αντε <<δημοκράτες>>κόφτε το ή παραφράστε το κείμενο πάλι μιας και είναι η προσφιλή σας τακτική.
Κάτοχος του 1,4 βενζίνη , έκδοση προ facelift, 6 χρόνια, 70000 km , απολύτως 0 προβλήματα, ούτε λαμπάκι καμένο.
Δεν μπορώ να καταλάβω ορισμένους που τους ενοχλεί το 5άρι σασμάν???εγώ είχα βενζίνη με 6άρι και τώρα έχω Ντίζελ με 5άρι!!!!Το Ντίζέλ δουλεύει εντελώς διαφορετικά!!!Εξάλλου τι σας νοιάζει αν έχει 5άρι ή 6άρι εφόσον στο τέστ στην εθνική π.χ. με 130 αν παρατηρήσετε τόσο το golf στο προηγούμενο τεστ, όσο και το fiesta εχουν πολύ χαμηλή κατανάλωση!!!! Μπορεί να χάνουν λίγο σε επιδόσεις ενδιάμεσα αλλά στο θέμα της οικονομίας δεν βλέπω διαφορά γιατί αυτοί που τα έφτιαξαν φρόντισαν ώστε το γρανάζωμα να είναι μακρύ (απλωμένο)!!!!Μάλλον ψυχολογικό είναι το πρόβλημα παρά πρακτικό!!!!Όποιος θέλει γκάζια ας μην πάρει Ντίζελ να πάρει βενζίνη με 200 άλογα!!!!
Ορατότητα προς τα πίσω,γιατί όσον αφορά μπροστά έχει την καλύτερη θέση οδήγησης στην κατηγορία,επίσης γιατί μονο τ fiesta είναι μειονέκτημα που εχει 5ταχυτο κιβώτιο και όχι τ golf ας πούμε που κανατε τις προαλλες?
ευχαριστώ για την στήριξη παιδιά ειλικρινά,απλά θα ήθελα να προσθέσω κάτι ακόμη,συγνώμη αν φανεί λίγο υποκειμενικό αλλά νομίζω είναι πολυ αδικημένη εταιρεία η ford στην ελλάδα,δεν είναι τυχαίο που για 5 στη σειρά χρονια είναι το fiesta πρώτο στην ευρώπη,και σε επίπεδα αξιοπιστίας έχει βελτιωθεί πάρα πολυ,για οδηγικό χαρακτήρα δεν μιλάω καν...
Τελικα εχει γινει μοδα να τα βαζουν ολοι με τους κορυφαιους απλα για να βρισκομαστε σε λογια.Ηθελα να ηξερα ποια ειναι καλυτερα επιτελους απο τα VW?
τα ιδια λεφτα κανει