Ο 1.0 Ecoboost είναι δοκιμασμένος. Τραβάει από χαμηλά, είναι γεμάτος 
μέχρι τον κόφτη. Με το Powershift έχει ελαφρώς πιο μεγάλη κατανάλωση σε σχέση με το χειροκίνητο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1.0 Ecoboost είναι δοκιμασμένος. Τραβάει από χαμηλά, είναι γεμάτος μέχρι τον κόφτη. Με το Powershift έχει ελαφρώς πιο μεγάλη κατανάλωση σε σχέση με το χειροκίνητο.

Κινητήρας: Καλές επιδόσεις, τσιμπημένη κατανάλωση

88.962 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2015)

Ο εν λόγω κινητήρας έχει αποδείξει την αξία του πολλάκις. Παρά την μικρή του χωρητικότητα νομίζεις ότι είναι περισσότερων κυβικών, έχει καλή ροπή (170 Nm) που είναι διαθέσιμη από πολύ χαμηλά (1.400 σ.α.λ.), τραβάει μέχρι τον κόφτη, είναι ήσυχος και πολιτισμένος στην λειτουργία του και ταυτόχρονα είναι αρκετά οικονομικός στην κατανάλωση. Στην προκειμένη περίπτωση τώρα, με το αυτόματο κιβώτιο Poweshift παραμένει γρήγορος και σβέλτος, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει καλύτερες ρεπρίζ, καθώς στο πάτημα του δεξιού πεντάλ κατεβάζει αμέσως σχέσεις. Όσον αφορά το 0-100 χλμ./ώρα η διαφορά είναι 0,3 δλ. υπέρ του (10,3 δλ. έναντι 10,6 δλ. το χειροκίνητο). 
Από την άλλη, όμως, είναι και λίγο πιο απαιτητικός σε καύσιμο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Ford η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 4,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 114 γρ./χλμ., την ώρα που στο χειροκίνητο αυτές είναι 4,3 και 99 αντίστοιχα.  

Κιβώτιο: Γρήγορο και «μεταξένιο»
Το νέο κιβώτιο της Ford είναι στην πράξη αρκετά γρήγορο και smooth τόσο στην αυτόματη λειτουργία, όσο και στην Sport. Αυτό που ωστόσο θα θέλαμε είναι είτε να υπάρχουν paddles πίσω από το τιμόνι, είτε οι χειροκίνητες αλλαγές να γίνονταν με το σπρώξιμο του επιλογέα μπροστά ή πίσω, μιας και το μικρό κουμπάκι στο πλάι του που εκτελεί αυτή την λειτουργία δεν διευκολύνει στους γρήγορους ρυθμούς οδήγησης. Βέβαια, να πούμε ότι ακόμα και στην επιλογή «S» κρατάει τις στροφές του κινητήρα ψηλά και έτσι μπορείς να κινηθείς γρήγορα και χωρίς να «ιδρώσεις» πίσω από το τιμόνι. 


Γρήγορο και ομαλό στις αλλαγές του αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Poweshft. Οι αλλαγές στη χειροκίνητη λειτουργία γίνονται με το κουμπάκι στο πλάι.

Γρήγορο και ομαλό στις αλλαγές του αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Poweshft. Οι αλλαγές στη χειροκίνητη λειτουργία γίνονται με το κουμπάκι στο πλάι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center