2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο 1.0 Ecoboost είναι δοκιμασμένος. Τραβάει από χαμηλά, είναι γεμάτος μέχρι τον κόφτη. Με το Powershift έχει ελαφρώς πιο μεγάλη κατανάλωση σε σχέση με το χειροκίνητο.
Κινητήρας: Καλές επιδόσεις, τσιμπημένη κατανάλωση
88.962 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2015)
Ο εν λόγω κινητήρας έχει αποδείξει την αξία του πολλάκις. Παρά την μικρή του χωρητικότητα νομίζεις ότι είναι περισσότερων κυβικών, έχει καλή ροπή (170 Nm) που είναι διαθέσιμη από πολύ χαμηλά (1.400 σ.α.λ.), τραβάει μέχρι τον κόφτη, είναι ήσυχος και πολιτισμένος στην λειτουργία του και ταυτόχρονα είναι αρκετά οικονομικός στην κατανάλωση. Στην προκειμένη περίπτωση τώρα, με το αυτόματο κιβώτιο Poweshift παραμένει γρήγορος και σβέλτος, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει καλύτερες ρεπρίζ, καθώς στο πάτημα του δεξιού πεντάλ κατεβάζει αμέσως σχέσεις. Όσον αφορά το 0-100 χλμ./ώρα η διαφορά είναι 0,3 δλ. υπέρ του (10,3 δλ. έναντι 10,6 δλ. το χειροκίνητο).
Από την άλλη, όμως, είναι και λίγο πιο απαιτητικός σε καύσιμο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Ford η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 4,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 114 γρ./χλμ., την ώρα που στο χειροκίνητο αυτές είναι 4,3 και 99 αντίστοιχα.
Κιβώτιο: Γρήγορο και «μεταξένιο»
Το νέο κιβώτιο της Ford είναι στην πράξη αρκετά γρήγορο και smooth τόσο στην αυτόματη λειτουργία, όσο και στην Sport. Αυτό που ωστόσο θα θέλαμε είναι είτε να υπάρχουν paddles πίσω από το τιμόνι, είτε οι χειροκίνητες αλλαγές να γίνονταν με το σπρώξιμο του επιλογέα μπροστά ή πίσω, μιας και το μικρό κουμπάκι στο πλάι του που εκτελεί αυτή την λειτουργία δεν διευκολύνει στους γρήγορους ρυθμούς οδήγησης. Βέβαια, να πούμε ότι ακόμα και στην επιλογή «S» κρατάει τις στροφές του κινητήρα ψηλά και έτσι μπορείς να κινηθείς γρήγορα και χωρίς να «ιδρώσεις» πίσω από το τιμόνι.
Γρήγορο και ομαλό στις αλλαγές του αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Poweshft. Οι αλλαγές στη χειροκίνητη λειτουργία γίνονται με το κουμπάκι στο πλάι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για FORD FIESTA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Καλημέρα, η μέση (τσιμπημένη) κατανάλωση του τεστ ποια είναι? Νίκος
φιλε Γιώργος Μ,επειδη ειμαι κοντα στο να κλεισω το fiesta 1.0 100ps titanium,μπορεις να μου πεις τις εντυπωσεις σου σε καταναλωση,επιδοσεις,αξιοπιστια,οδηγικη συμπεριφορα? Το οδηγησα 2 φορες και μου αρεσε.
Ίσως η διαφορά στην κατανάλωση να μην είναι τόσο μεγάλη στην πράξη, γιατί στο χειροκίνητο 100-άρι που οδηγώ, και επειδή ο κιντήρας ανεβάζει αβίαστα στροφές, μου συμβαίνει συχνά να ξεχνιέμαι με μια σχέση κάτω.
το αμάξι είναι άπαιχτο σε ομορφιά και σε καινοτομίες ένα φιεστα ποιο φουσκωτό με το χαμόγελο Άστον Μάρτιν απλά τα σπάει .τα κατά για μένα είναι 1 το κόστος του αυτόματου 2 χινες επάνω 2 τι 0-100 κοντά στα 11 από γοητευτικό η κατανάλωση 7.8 για χιλιάρι μαχαίρια στην καρδιά συμπέρασμα επιδη και το 125 hp είναι κάπως η black και Red edition με τα 140 hp είναι μονόδρομος!!!!!! Αλλά να μην έχεις επιλογή σε όλα τα μοντέλα να τα έχει και αυτόματα μόνο στην φορτ γίνετε αυτό!!!