Οδηγοκεντρική είναι η συμπεριφορά του Fiesta στο δρόμο καθώς είναι το πιο παιχνιδιάρικο στην οδήγηση.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγοκεντρική είναι η συμπεριφορά του Fiesta στο δρόμο καθώς είναι το πιο παιχνιδιάρικο στην οδήγηση.

Στο δρόμο: Απολαυστικότερο το Fiesta

38.066 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2016)

Και τα τρία μοντέλα της συγκριτικής αυτής δοκιμής έχουν το δικό τους χαρακτήρα. Αν για παράδειγμα το ζητούμενο είναι ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας, το Fiesta δεν παίζεται. Σε αυτό συμβάλει τόσο το πλούσιο σε πληροφόρηση και «κοψιά» τιμόνι, όσο και το στήσιμο. Το Fiesta ξεχωρίζει για τη ρυθμίσιμη συμπεριφορά του με το φρένο ή το γκάζι. Πάντως, η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή με αποτέλεσμα στο πίσω μέρος οι επιβάτες θα νιώσουν πιο έντονα τις εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου.
Έπειτα, στη μέση βρίσκεται το Peugeot 208, αφού συνδυάζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης με την άνεση. Έτσι, η ανάρτησή του απορροφά αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες του δρόμου, την ώρα που τα όρια πρόσφυσης είναι αυξημένα, ενώ το μικρής διαμέτρου τιμόνι προσφέρει πλούσια πληροφόρηση και συμβάλλει στην θετική αίσθηση που αποκομίζει συνολικά ο οδηγός από το αυτοκίνητο.
Τέλος, το Toyota Yaris επίσης είναι άνετο και ασφαλές στο δρόμο. Εντυπωσιάζει με την ευελιξία του μέσα στην πόλη, αλλά και τον τρόπο που καταπίνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ στον ανοιχτό δρόμο είναι ευθύβολο και με μειωμένα επίπεδα θορύβων. Στις στροφές, οι κλίσεις είναι αισθητές, αλλά δε δείχνουν να «βασανίζουν» την πρόσφυση. Το ηλεκτρικό τιμόνι έχει καλή αίσθηση, αλλά παραμένει κάπως ελαφρύ. Τα φρένα του είναι επίσης αποτελεσματικά. 
 

Εξαιρετικά ευέλικτο μέσα στην πόλη είναι το ιαπωνικό μοντέλο. Υπό πίεση παραμένει ασφαλές, ενώ ήσυχο και σταθερό είναι στον αυτοκινητόδρομο.

Εξαιρετικά ευέλικτο μέσα στην πόλη είναι το ιαπωνικό μοντέλο. Υπό πίεση παραμένει ασφαλές, ενώ ήσυχο και σταθερό είναι στον αυτοκινητόδρομο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto