Ο 1.200άρης TSI κινητήρας του Leon με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό εξασφαλίζει καλές επιδόσεις και είναι οικονομικός στην πράξη.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1.200άρης TSI κινητήρας του Leon με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό εξασφαλίζει καλές επιδόσεις και είναι οικονομικός στην πράξη.

Κινητήρες-Επιδόσεις: Ψήφο στον Ecoboost

41.406 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2014)

Κοινό χαρακτηριστικό των κινητήρων των τριών μοντέλων της δοκιμής αυτής είναι η κατανάλωση, αφού αυτή δεν υπερβαίνει τα 5,0 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Από εκεί και πέρα, ό,τι καλύτερο σε επιδόσεις και τρόπο λειτουργίας, προσμετράται στα θετικά και κρίνει τον τελικό νικητή. 
Στην προκειμένη περίπτωση λοιπόν, σημαντικό προβάδισμα έχει ο κινητήρας του Ford Focus, o 1.000άρης turbo EcoBoost γιατί αποδίδει 125 ίππους, έχει μέση κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και 114 γρ./χλμ. εκπομπές ρύπων CO2. Είναι ένα από τα μικρότερα σε όγκο σύνολα του είδους, με την ίδια την εταιρεία να αναφέρει ότι το μπλοκ του κινητήρα έχει διαστάσεις ενός φύλλου A4! Ενσωματώνει 3 κυλίνδρους σε σειρά, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, σύστημα άμεσου ψεκασμού και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Το σύνολο συνδυάζεται με Start&Stop που αποτελεί μέρος των Econetic Technologies. Αυτές περιλαμβάνουν ακόμα σύστημα ανάκτησης της ενέργειας κατά το φρενάρισμα, δείκτη σωστής αλλαγής ταχύτητας και ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης. Ο κινητήρας έχει εξαιρετική ποιότητα λειτουργίας, με καλή απόκριση στο γκάζι, και του χαρίζει τις καλύτερες επιδόσεις, όπως θα δείτε και στον αντίστοιχο πίνακα.
Από την άλλη, τα SEAT Leon και VW Golf φέρουν τον ίδιο κινητήρα κάτω από το καπό τους, τον 1,2 TSI του Volkswagen Group, ωστόσο με διαφορετικό επίπεδο ισχύος, το μεν Leon στους 105 ίππους, τo δε Golf στους 85. Όπως είναι φυσικό λοιπόν το πρώτο έχει ένα προβάδισμα στις επιδόσεις οι οποίες είναι παραπλήσιες του Ford Focus. Πιο πίσω έρχεται το VW Golf το οποίο υστερεί στις ρεπρίζ, έχει εξίσου χαμηλή κατανάλωση (4,9 λτ./100 χλμ.), ωστόσο θέλαμε μία επιπλέον έκτη σχέση στα μακρινά ταξίδια, μιας και ο κινητήρας δείχνει να έχει ροπή.

Όσον αφορά τώρα στη λειτουργία και των τριών, αυτά διακρίνονται για την γραμμικότητά τους, το καλό τράβηγμα από χαμηλά (κανένα δεν προβληματίζει μέσα στην πόλη) και την πολιτισμένη λειτουργία. Μάλιστα, στο σημείο αυτό θα δίναμε πάλι τον «σταυρό» στον Ecoboost γιατί αν και 3κύλινδρος δεν το δείχνει καθόλου. Επίσης, γρήγορη και απροβλημάτιστη είναι η λειτουργία του Start&Stop και  των τριών.
Τέλος, όσον αφορά τα τέλη κυκλοφορίας, και στους τρεις κινητήρες αυτά είναι χαμηλά (στα 100 περίπου ευρώ), αφού οι εκπομπές CO2 είναι στα 114 γρ./χλμ για τα Ford Focus και SEAT Leon, και στα 113 για τo Volkswagen Golf.


Με 125 ίππους και 200 Nm ροπής, ο 1.000άρης Ecoboost έχει μεταξένια λειτουργία και γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών.

Με 125 ίππους και 200 Nm ροπής, ο 1.000άρης Ecoboost έχει μεταξένια λειτουργία και γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto