Το 1.000άρι Focus φροντίζει να κρατά τον οδηγό σε εγρήγορση χάρη στα τονισμένα δυναμικά του χαρακτηριστικά.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το 1.000άρι Focus φροντίζει να κρατά τον οδηγό σε εγρήγορση χάρη στα τονισμένα δυναμικά του χαρακτηριστικά.

Οδική συμπεριφορά: Οδηγοκεντρικό το Focus, στη μέση το Leon, Golf για την ποιότητα κύλισης

41.416 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2014)

Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, και τα τρία μοντέλα έχουν το δικό τους ξεχωριστό χαρακτήρα. Για παράδειγμα το Ford Focus είναι το πιο οδηγοκεντρικό. Το πλαίσιο και το πλούσιο σε αίσθηση και πληροφόρηση τιμόνι είναι πανταχού παρόντα, κάνοντας τη διαφορά σε σχέση με τα άλλα μικρομεσαία, αφού σε βοηθούν να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τις σωστές ρυθμίσεις της ανάρτησης. Ανετο όσο χρειάζεται και σφιχτό όσο πρέπει, το Focus δεν κουράζει ποτέ και ποτέ δεν λέει όχι σΆ ένα γρήγορο στροφιλίκι με απαιτήσεις.
Από την άλλη, βασισμένο πάνω σε ένα νέο πάτωμα (MQB, όπως δηλαδή και το Golf), το SEAT Leon ωφελείται από την ελάφρυνση του βάρους του και τη βελτιωμένη ακαμψία (σε σχέση με το παλιό μοντέλο), αλλά και τη σωστά ρυθμισμένη του ανάρτηση, για να ισορροπήσει μεταξύ της άνεσης και του δυναμισμού στο δρόμο. Στις στροφές, το SEAT χαρακτηρίζεται από την ουδετερότητα σε όλες του τις αντιδράσεις, βοηθείται ιδιαίτερα από τα φρένα, ωστόσο έχει χάσει τη «σπορτίφ» και ίσως λίγο πιο απόλυτη οδική χροιά του προηγούμενου μοντέλου.
Τέλος, το VW Golf είναι το πιο άνετο και με την καλύτερη ποιότητα κύλισης σε σχέση με τα άλλα δύο. Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου, η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση στην καμπίνα κορυφαία, ενώ ακόμη και στους πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης παραμένει ουδέτερο και σίγουρο εμπνέοντας εμπιστοσύνη στον οδηγό του. Καλά και αποτελεσματικά, τέλος, είναι τα φρένα και των τριών.


Το SEAT Leon συνδυάζει την άνεση και τον δυναμισμό, διαθέτοντας τα αποτελεσματικότερα φρένα.

Το SEAT Leon συνδυάζει την άνεση και τον δυναμισμό, διαθέτοντας τα αποτελεσματικότερα φρένα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
vw