Παρότι το diesel έχει γίνει μόδα, υπάρχουν και οι βενζινοκίνητες προτάσεις που καταφέρνουν και είναι πολύ οικονομικές στην κατανάλωση, χάρη στη νέα τάση του downsizing με τους μικρούς σε κυβισμούς tur

Παρότι το diesel έχει γίνει μόδα, υπάρχουν και οι βενζινοκίνητες προτάσεις που καταφέρνουν και είναι πολύ οικονομικές στην κατανάλωση, χάρη στη νέα τάση του downsizing με τους μικρούς σε κυβισμούς turbo βενζινοκινητήρες.

Συμπέρασμα

41.413 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2014)

Η τιμή των τριών μοντέλων της δοκιμής δεν υπερβαίνει τα 15.000 ευρώ και η μέση κατανάλωση είναι χαμηλότερη των 5,0 λτ./100 χλμ., που σημαίνει ότι και τα τρία χαρακτηρίζονται ως οικονομικά στη χρήση και κτήση μοντέλα. 
Από εκεί και πέρα η τελική ετυμηγορία κρίνεται στις λεπτομέρειες, ωστόσο προβάδισμα έχει το Ford Focus, παρότι ακριβότερο από το SEAT Leon
Αυτό οφείλεται στον πλουσιότερο εξοπλισμό του καθώς και στον 1.000άρη Ecoboost που εξασφαλίζει τις καλύτερες επιδόσεις. Στη συνέχεια και με μικρή διαφορά έρχεται το SEAT Leon, ενώ το VW Golf αν και κορυφαίο σε ποιότητα κατασκευής και ποιότητα κύλισης, έχει χειρότερες επιδόσεις. Αλλωστε και τα δύο υπολείπονται του Focus στον εξοπλισμό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
Audi