• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο κινητήρας VTEC Turbo του Civic με τους 182 ίππους προσφέρει σημαντικά καλύτερες τιμές επιδόσεων και αναλογικά με την απόδοση, ιδιαίτερα χαμηλές τιμές κατανάλωσης.

    Κινητήρες: Γρήγορα και τα 3, το Civic το γρηγορότερο

    178.428 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/4/2018

    Και τα τρία αυτοκίνητα του συγκριτικού είναι σε θέση να κινηθούν κάτι παραπάνω από σβέλτα, με τους κινητήρες των 1,5 λίτρων τους να είναι όλοι υπερτροφοδοτούμενοι με άμεσο ψεκασμό βενζίνης. Η μεγαλύτερη απόδοση του κινητήρα VTEC Turbo και το πιο «κοντό» σασμάν του Civic, του χαρίζουν συγκριτικά τις καλύτερες τιμές επιδόσεων τόσο από στάση αλλά ιδιαίτερα εν κινήσει, ενώ εντυπωσιακά καλά τα «πάει» και το πιο αδύναμο (150 ίπποι), VW Golf το οποίο υπερτερεί του Focus σε ρεπρίζ. Ο TSI Εvo κινητήρας του Golf διαθέτει το σύστημα απενεργοποίησης των μεσαίων κυλίνδρων (ACT) και διακρίνεται για την υψηλή τιμή της ροπής που αποδίδεται μάλιστα και πιο χαμηλά έναντι των άλλων δύο. Πιο πολιτισμένη και γραμμική λειτουργία πάντως, παρουσιάζει ο EcoBoost κινητήρας του Focus των 182 ίππων, ενώ ο αντίστοιχης απόδοσης κινητήρας του Honda διακρίνεται στην πράξη για την καλύτερη απόκριση ψηλά και την αναλογικά χαμηλή κατανάλωση που επιτυγχάνει, με το Golf των 150 ίππων να είναι μόλις κατά 0,1 λτ./100 χλμ. πιο οικονομικό σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     
    Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια