Το Civic εκφράζει σπορ χαρακτήρα σε αυτή του την έκδοση, όντας ιδιαίτερα αποτελεσματικό στην γρήγορη κίνηση.
Το Focus είναι άνετο στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο και τα πολύωρα ταξίδια, όμως το χάρισμά του είναι πως μπορεί να «γίνει» διασκεδαστικό σε δρόμο με στροφές.
Η διάταξη των πολλαπλών συνδέσμων έχει συνεισφέρει στην ήδη πολύ καλή άνεση του Golf στο δρόμο και στη σταθερότητα του πίσω μέρους.
Οδική συμπεριφορά: Πιο σπορτίφ συμπεριφορά σε Civic και Focus
Με Honda και Ford να έχουν «προικίσει» αυτές τις ισχυρές προτάσεις με σπορ πακέτο ανάρτησης (Sport στο Civic και ST-Line στο Focus), καθίσταται σαφές ότι σε αυτές τις περιπτώσεις η αυξημένη ιπποδύναμη των 182 ίππων τους, είναι σε θέση να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλώς σβέλτες μετακινήσεις. Κάτι το οποίο υφίσταται σε κάθε περίπτωση αφού και τα δύο εκφράζουν έναν δυναμικό και ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα ιδιαίτερα σε συνθήκες πίεσης. Η ανάρτησή τους έχει ένα σαφώς πιο σπορ προσανατολισμό από των απλών τους εκδόσεων με μικρότερης απόδοσης κινητήρες, ωστόσο προσφέρουν πολύ καλά επίπεδα άνεσης, με αυτή του Civic να υπερτερεί ελαφρώς σε απόσβεση και ποιότητα κύλισης. Το Focus παραδοσιακά και δη σε αυτή την έκδοση, προσφέρει πιο fun to drive χαρακτήρα για τον οδηγό του, ενώ το Civic παραμένει πεισματικά βιδωμένο σε κάθε είδους δρόμο και έτσι καθίσταται πιο αποτελεσματικό. Το Volkswagen Golf είναι και εκείνο σε θέση να κινηθεί αρκετά γρήγορα με αρωγό τον πολύ καλό του κινητήρα, ενώ ως πιο νορμάλ έκδοση, προσφέρει καλύτερα επίπεδα άνεσης και καλύτερη ποιότητα κύλισης και διακρίνεται έτσι στον τομέα. Η μεγάλη διαφορά σε αυτή την έκδοση αφορά στην παρουσία της διάταξης πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση, αντί του ημιάκαμπτου. Αυτό έχει συνεισφέρει ακόμα περισσότερο στην βελτίωση της οδηγικής του εικόνας, άσχετα αν συγκριτικά με τα άλλα δύο στερείται χαρακτήρα μιας σπορ έκδοσης. Εστιασμένα και σε πιο σπορτίφ αναζητήσεις είναι και τα φρένα, με τα Civic και Focus να είναι πιο αποτελεσματικά στην διαδικασία.
Το Civic θα επέλεγα και χωρίς δεύτερη σκέψη.
Είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή.
Θα το διάλεγα και από BMW σειρά 1, και από Audi A3, και από Mercedes A class.
@Ν. Ναστός. Αγαπητέ Νίκο θα διέλεγες το Golf γιατί έχει αμορτισέρ στο καπώ και επειδή φτιάχνεται στην Γερμανία; Μάλιστα. Η αξιοπιστία δεν σε ενδιαφέρει; Το γεγονός ότι το Civic έχει τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία (με διαφορά), διθυραμβικά σχόλια στον ξένο τύπο για την οδική συμπεριφορά, δύο κορυφαίους κινητήρες βενζίνης και έρχεται και ο καινούριος Diesel; Πόσους κινητήρες θα ήθελες δηλαδή; Προσωπικά έχω ένα CR-V του 2009, με 142.000km, που το μόνο που έχει βγάλει είναι ένα εξάρτημα στην ανάρτηση που μου κόστισε 50€ με την εργασία. Και τα service είναι φίλτρα, λάδι και ΤΙΠΟΤΑ άλλο. Μπουζί κάθε 120.000km, φίλτρο βενζίνης κάθε 120.000Km ή 6 χρόνια, λάδια κιβωτίου κάθε 4 χρόνια κλπ. Ούτε ιμάντες ούτε τίποτα...
Αν ήθελα μοτοσυκλέτα, χωρίς δεύτερη σκέψη θα αγόραζα HONDA, καθότι κυριαρχεί στα παγκόσμια πρωταθλήματα μοτοσυκλέτας. Στα αυτοκίνητα όμως σε καμία περίπτωση δεν θα επέλεγα HONDA. Στην κατηγορία αυτή το καλύτερο αυτοκίνητο είναι το GOLF, το μόνο με αμορτισέρ στο καπό του κινητήρα για να το στηρίζει, το αυτοκίνητο με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, ενώ μαζί με το FOCUS είναι τα μόνα μικρομεσαία που κατασκευάζονται στη χώρα καταγωγής της εταιρείας τους. Επίσης το GOLF έχει πολύ μεγάλη γκάμα κινητήρων, ενώ το civic έχει μόνο δύο διαθέσιμες επιλογές και το type r που απευθύνεται σε περιορισμένο αγοραστικό κοινό.
Τελευταίο εύκολα θα κατατάξω το κοινώς αποδεδειγμενα αναξιόπιστο γκολφ με το μετριότητο προς κακό design μιας και δεν έχει πραγματικά να προσφέρει κάτι ενώ αντιθέτως το focus κι όχι μόνο πες και το άλφα ρομεο το ρενο το πεζο σιτροέν κλπ προσφέρουν οδηγική απόλαυση και πρώτο θα κατατάξω το honda αρκεί να σοβαρευτει η εταιρεία στην Ελλάδα και να το πουλάει σε ανεκτικά επίπεδα τιμών.Φανταστείτε ένα golf κι ένα honda δίπλα -δίπλα με την ίδια τιμή ακόμα κι ο αντιπρόσωπος της vw κρυφά το ... honda θα αγοράσει
Αγαπητέ κύριε Νίκο Π. Το HONDA CIVIC έχει 4 κινητήρες που φροντίζουν για την κίνησή του, αλλά το GOLF έχει 10 κινητήρες που φροντίζουν για την κίνησή του. Αναφέρομαι στα αμορτισέρ στο καπό του κινητήρα για να πώ ότι το golf είναι προσεγμένο στη λεπτομέρεια. Πραγματικά το golf κατασκευάζεται στη Γερμανία από την πρώτη γενιά του και θεωρώ πως αυτό είναι ένα πλεονέκτημα. Επίσης όλα του τα εξαρτήματα, τουλάχιστο όσον αφορά τον κινητήρα είναι γερμανικά. Το CIVIC έχει τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία αλλά είναι 24 εκατοστά μεγαλύτερο σε μήκος απ΄ότι το GOLF. Εγώ έχω AUDI A3 DIESEL. Μετά από 336.000χλμ αν εξαιρέσω τις φυσιολογικές φθορές, έναν ιμάντα στα 220.000χλμ και κάποιες καμμένες λάμπες δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό και δεν παρουσιάζει τριγμούς. Στο θέμα της αξιοπιστίας που λέτε θεωρώ πως ο όμιλος VW είναι αξιόπιστος, ειδάλλως κανένας δεν θα προτιμούσε τα προιόντα του. Επίσης στους Ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν πάρα πολλά ταξί του ομίλου vw (skoda, passat) που μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη με το GOLF και έχουν στα οδόμετρά τους εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Με εκτίμηση.
πιο σιβικ ρε παιδια που μεχρι πριν λιγα χρονια δεν ηξεραν τι εστι τουρμπο..αλλα ετσι ειναι σου δινουν 50 λιτρα πορτ μπαγκαζ παραπανω βαζουν κ ενα τουρμπο κ σου λεει 26 χιλιαρικα! που με τα ιδια λεφτα λεφτα παιρνεις ενα αξιοπρεπες audi mercedes bmw..δεν θελω επεκταθω αλλο, αλλα η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια! απο τα 3 θα διαλεγε το φοκους διοτι σου δινει ακριβως τα ιδια με 7χιλιαρικα λιγοτερα.και αν το προσεξεις σερβις κτλ θα σου βγαλει κ αυτο 200 και 300.000 χιλιομετρα που λενε οι προλαλισαντες!
Υ.Γ επειδη ξερω οτι πολυ χοντακιδες εχουν αντιθετη αποψη με τα λεγομενα μου ας την κρατησουν για αυτους..εχουμε παθει και εχουμε μαθει!
Eidisi pros olous;To neo focus einai edo.Telos tou mina ksekinane i polisis.Opote xreiazete allo test metaxi ton 3 modelon.H polisis lene GOLF Ta kanei ola,exei ta panda.Opios thelei xorous pernei OCTAVIA.
Αν ξερετε κυριε ναστο η τελευταία γενια του γκολφ ξαναγύρισε Γερμανία μεχρι πριν τα έφτιαχναν στο μεξικο και τα ευρωπαϊκά γκολφ οσο αναφορα για αξιοπιστία ας κάνουμε μια βόλτα απο συνεργεία και ειλικρινά ας ρωτησουμε τους μηχανικούς ποσα αυτοκίνητα του γκρουπ επισκεαυζουν το χρονο και τα λεμε τοτε οχι ενα αυτοκίνητο στα 344 γιατί αμα το θέτεις ετσι τοτε η έρευνα ποια μάρκα εχει τους ποιό αξιοπιστους κινητήρες τοτε είναι άκυρη μαλλον γιατι η ευρενα ελεγε ενα στα 344 χοντα βγάζει πρόβλημα στον κινητήρα αντίθετα με το Audi που έλεγε ενα στα 27 κ στο vw 1 στα 52 τα συμπεράσματα δικα σας
Συγνώμη αλλά μιλάμε για ποιόν λόγο παραπληροφορείτε το κόσμο με τα golf ? γιατί δεν αναφέρετε ότι όλα τα DSG εδω και τόσα χρόνια βγάζουν ΟΛΑ συνέχεια προβλήματα στον διπλό συμπλέκτη ή αλλαγες mechatroni όπως και κάτι αντλίες που στοιχίζουν κάτι χιλιάρικα και μιλάμε για προβλήματα κάτω απο 50000 χιλιάδες χιλιόμετρα. Λοιπόν μην μιλάμε για αξιοπιστία γιατί και εγώ είχα 2.0 Diesel Audi και άλλαξα 3 φορές μπεκ ( στην τεταρτη το πουλήσα) . 1000 ευρώ η αλλαγή στο καθένα (μαζι με τον προγραμματισμό ) και όλα αυτά κάτω απο τα 100,000 χιλιόμετρα
Το Civic θα επέλεγα και χωρίς δεύτερη σκέψη. Είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή. Θα το διάλεγα και από BMW σειρά 1, και από Audi A3, και από Mercedes A class.
Civic χωρίς δεύτερη σκέψη. golf= σύμβαση με τα συνεργεία
@Ν. Ναστός. Αγαπητέ Νίκο θα διέλεγες το Golf γιατί έχει αμορτισέρ στο καπώ και επειδή φτιάχνεται στην Γερμανία; Μάλιστα. Η αξιοπιστία δεν σε ενδιαφέρει; Το γεγονός ότι το Civic έχει τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία (με διαφορά), διθυραμβικά σχόλια στον ξένο τύπο για την οδική συμπεριφορά, δύο κορυφαίους κινητήρες βενζίνης και έρχεται και ο καινούριος Diesel; Πόσους κινητήρες θα ήθελες δηλαδή; Προσωπικά έχω ένα CR-V του 2009, με 142.000km, που το μόνο που έχει βγάλει είναι ένα εξάρτημα στην ανάρτηση που μου κόστισε 50€ με την εργασία. Και τα service είναι φίλτρα, λάδι και ΤΙΠΟΤΑ άλλο. Μπουζί κάθε 120.000km, φίλτρο βενζίνης κάθε 120.000Km ή 6 χρόνια, λάδια κιβωτίου κάθε 4 χρόνια κλπ. Ούτε ιμάντες ούτε τίποτα...
Αν ήθελα μοτοσυκλέτα, χωρίς δεύτερη σκέψη θα αγόραζα HONDA, καθότι κυριαρχεί στα παγκόσμια πρωταθλήματα μοτοσυκλέτας. Στα αυτοκίνητα όμως σε καμία περίπτωση δεν θα επέλεγα HONDA. Στην κατηγορία αυτή το καλύτερο αυτοκίνητο είναι το GOLF, το μόνο με αμορτισέρ στο καπό του κινητήρα για να το στηρίζει, το αυτοκίνητο με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, ενώ μαζί με το FOCUS είναι τα μόνα μικρομεσαία που κατασκευάζονται στη χώρα καταγωγής της εταιρείας τους. Επίσης το GOLF έχει πολύ μεγάλη γκάμα κινητήρων, ενώ το civic έχει μόνο δύο διαθέσιμες επιλογές και το type r που απευθύνεται σε περιορισμένο αγοραστικό κοινό.
Τελευταίο εύκολα θα κατατάξω το κοινώς αποδεδειγμενα αναξιόπιστο γκολφ με το μετριότητο προς κακό design μιας και δεν έχει πραγματικά να προσφέρει κάτι ενώ αντιθέτως το focus κι όχι μόνο πες και το άλφα ρομεο το ρενο το πεζο σιτροέν κλπ προσφέρουν οδηγική απόλαυση και πρώτο θα κατατάξω το honda αρκεί να σοβαρευτει η εταιρεία στην Ελλάδα και να το πουλάει σε ανεκτικά επίπεδα τιμών.Φανταστείτε ένα golf κι ένα honda δίπλα -δίπλα με την ίδια τιμή ακόμα κι ο αντιπρόσωπος της vw κρυφά το ... honda θα αγοράσει
Αγαπητέ κύριε Νίκο Π. Το HONDA CIVIC έχει 4 κινητήρες που φροντίζουν για την κίνησή του, αλλά το GOLF έχει 10 κινητήρες που φροντίζουν για την κίνησή του. Αναφέρομαι στα αμορτισέρ στο καπό του κινητήρα για να πώ ότι το golf είναι προσεγμένο στη λεπτομέρεια. Πραγματικά το golf κατασκευάζεται στη Γερμανία από την πρώτη γενιά του και θεωρώ πως αυτό είναι ένα πλεονέκτημα. Επίσης όλα του τα εξαρτήματα, τουλάχιστο όσον αφορά τον κινητήρα είναι γερμανικά. Το CIVIC έχει τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία αλλά είναι 24 εκατοστά μεγαλύτερο σε μήκος απ΄ότι το GOLF. Εγώ έχω AUDI A3 DIESEL. Μετά από 336.000χλμ αν εξαιρέσω τις φυσιολογικές φθορές, έναν ιμάντα στα 220.000χλμ και κάποιες καμμένες λάμπες δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό και δεν παρουσιάζει τριγμούς. Στο θέμα της αξιοπιστίας που λέτε θεωρώ πως ο όμιλος VW είναι αξιόπιστος, ειδάλλως κανένας δεν θα προτιμούσε τα προιόντα του. Επίσης στους Ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν πάρα πολλά ταξί του ομίλου vw (skoda, passat) που μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη με το GOLF και έχουν στα οδόμετρά τους εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Με εκτίμηση.
πιο σιβικ ρε παιδια που μεχρι πριν λιγα χρονια δεν ηξεραν τι εστι τουρμπο..αλλα ετσι ειναι σου δινουν 50 λιτρα πορτ μπαγκαζ παραπανω βαζουν κ ενα τουρμπο κ σου λεει 26 χιλιαρικα! που με τα ιδια λεφτα λεφτα παιρνεις ενα αξιοπρεπες audi mercedes bmw..δεν θελω επεκταθω αλλο, αλλα η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια! απο τα 3 θα διαλεγε το φοκους διοτι σου δινει ακριβως τα ιδια με 7χιλιαρικα λιγοτερα.και αν το προσεξεις σερβις κτλ θα σου βγαλει κ αυτο 200 και 300.000 χιλιομετρα που λενε οι προλαλισαντες! Υ.Γ επειδη ξερω οτι πολυ χοντακιδες εχουν αντιθετη αποψη με τα λεγομενα μου ας την κρατησουν για αυτους..εχουμε παθει και εχουμε μαθει!
H HONDA είχε turbo στις μοτοσυκλέτες απο το 1981 Για να μαθαίνουν κάποιοι.
Για ενα ακομη συγκριτικο δεν εχουμε ξεκαθαρο νικητη απο τους αρθρογραφους του AutoTriti.
Eidisi pros olous;To neo focus einai edo.Telos tou mina ksekinane i polisis.Opote xreiazete allo test metaxi ton 3 modelon.H polisis lene GOLF Ta kanei ola,exei ta panda.Opios thelei xorous pernei OCTAVIA.
Αν ξερετε κυριε ναστο η τελευταία γενια του γκολφ ξαναγύρισε Γερμανία μεχρι πριν τα έφτιαχναν στο μεξικο και τα ευρωπαϊκά γκολφ οσο αναφορα για αξιοπιστία ας κάνουμε μια βόλτα απο συνεργεία και ειλικρινά ας ρωτησουμε τους μηχανικούς ποσα αυτοκίνητα του γκρουπ επισκεαυζουν το χρονο και τα λεμε τοτε οχι ενα αυτοκίνητο στα 344 γιατί αμα το θέτεις ετσι τοτε η έρευνα ποια μάρκα εχει τους ποιό αξιοπιστους κινητήρες τοτε είναι άκυρη μαλλον γιατι η ευρενα ελεγε ενα στα 344 χοντα βγάζει πρόβλημα στον κινητήρα αντίθετα με το Audi που έλεγε ενα στα 27 κ στο vw 1 στα 52 τα συμπεράσματα δικα σας
Συγνώμη αλλά μιλάμε για ποιόν λόγο παραπληροφορείτε το κόσμο με τα golf ? γιατί δεν αναφέρετε ότι όλα τα DSG εδω και τόσα χρόνια βγάζουν ΟΛΑ συνέχεια προβλήματα στον διπλό συμπλέκτη ή αλλαγες mechatroni όπως και κάτι αντλίες που στοιχίζουν κάτι χιλιάρικα και μιλάμε για προβλήματα κάτω απο 50000 χιλιάδες χιλιόμετρα. Λοιπόν μην μιλάμε για αξιοπιστία γιατί και εγώ είχα 2.0 Diesel Audi και άλλαξα 3 φορές μπεκ ( στην τεταρτη το πουλήσα) . 1000 ευρώ η αλλαγή στο καθένα (μαζι με τον προγραμματισμό ) και όλα αυτά κάτω απο τα 100,000 χιλιόμετρα