4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο του Focus έχει άμεση απόκριση ιδιαίτερα στη θέση Sport του συστήματος παραμετροποίησης και ταιριάζει «γάντι» με τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του.
Κινητήρες-Κιβώτια: Από όλα έχει ο μπαξές
91.198 Επισκέψεις στο άρθρο (1/8/2019)
Εντελώς διαφορετική φιλοσοφία και τελικό αποτέλεσμα δημιουργούν οι συνδυασμοί κινητήρα – κιβωτίου στα 3 μοντέλα. Η Corolla σε αυτή την έκδοση στοχεύει ξεκάθαρα στην οικονομία και για το λόγο αυτό εξοπλίζεται με υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζεται με ένα νωχελικό κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Το αποτέλεσμα είναι να υπερισχύει ακόμα και έναντι του diesel i30 στο κομμάτι της οικονομίας, με 5,2 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές μεικτές συνθήκες. Από την άλλη, ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας του Focus σαφέστατα πιο εστιασμένος ως προς τις επιδόσεις, δεν αφήνει κανένα περιθώριο στους δύο ανταγωνιστές του σε αυτό το πεδίο, επιδεικνύοντας σημαντικά καλύτερες επιδόσεις τόσο από το i30 αλλά πολύ περισσότερο από την Corolla. Ο συνδυασμός του δε με το 8τάχυτο κιβώτιο είναι εξαιρετικός προσφέροντας πολιτισμένη λειτουργία και αναδεικνύει τον γραμμικό τρόπο λειτουργίας του μοτέρ.
Ο diesel κινητήρας του i30 είναι ο πιο αδύναμος σε ισχύ (115 έναντι 122 της Corolla και 150 ίππων του Focus) ωστόσο μέσω της υψηλής του ροπής καταφέρνει και τοποθετείται κάπου στη μέση από άποψης επιδόσεων και κατανάλωσης. Το κιβώτιό του έχει τον πιο σπορ προσανατολισμό με ελαφρώς πιο γρήγορες εναλλαγές από του Focus, χαρίζοντας ένα επιπλέον χαρακτηριστικό στο πλήρες i30, χωρίς ωστόσο να καταφέρνει να διαμορφώσει ένα αντίστοιχα σπορτίφ προφίλ.
Το διπλού συμπλέκτη κιβώτιο του i30 είναι άμεσο και πολιτισμένο στη λειτουργία του, ωστόσο η χαμηλή απόδοση του συνόλου του στερεί τον σπορ χαρακτήρα που διέπει τέτοια κιβώτια.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ο diesel κινητήρας του i30 είναι ο πιο αδύναμος σε ισχύ (115 έναντι 122 της Corolla και 150 ίππων του Focus) ωστόσο μέσω της υψηλής του ροπής καταφέρνει και τοποθετείται κάπου στη μέση από άποψης επιδόσεων και κατανάλωσης. Το κιβώτιό του έχει τον πιο σπορ προσανατολισμό με ελαφρώς πιο γρήγορες εναλλαγές από του Focus, χαρίζοντας ένα επιπλέον χαρακτηριστικό στο πλήρες i30, χωρίς ωστόσο να καταφέρνει να διαμορφώσει ένα αντίστοιχα σπορτίφ προφίλ.