• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο του Focus έχει άμεση απόκριση ιδιαίτερα στη θέση Sport του συστήματος παραμετροποίησης και ταιριάζει «γάντι» με τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του.

Το διπλού συμπλέκτη κιβώτιο του i30 είναι άμεσο και πολιτισμένο στη λειτουργία του, ωστόσο η χαμηλή απόδοση του συνόλου του στερεί τον σπορ χαρακτήρα που διέπει τέτοια κιβώτια.

Το e-CVT κιβώτιο της Corolla είναι συνεχώς μεταβαλ-λόμενων σχέσεων και πέραν της αναμφισβήτητης συμβολής του στην οικονομία δεν κερδίζει τον οδηγό της με τη λειτουργία του.

Κινητήρες-Κιβώτια: Από όλα έχει ο μπαξές

Διαβάστηκε από 73486 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/8/2019
 

Εντελώς διαφορετική φιλοσοφία και τελικό αποτέλεσμα δημιουργούν οι συνδυασμοί κινητήρα – κιβωτίου στα 3 μοντέλα. Η Corolla σε αυτή την έκδοση στοχεύει ξεκάθαρα στην οικονομία και για το λόγο αυτό εξοπλίζεται με υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζεται με ένα νωχελικό κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Το αποτέλεσμα είναι να υπερισχύει ακόμα και έναντι του diesel i30 στο κομμάτι της οικονομίας, με 5,2 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές μεικτές συνθήκες. Από την άλλη, ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας του Focus σαφέστατα πιο εστιασμένος ως προς τις επιδόσεις, δεν αφήνει κανένα περιθώριο στους δύο ανταγωνιστές του σε αυτό το πεδίο, επιδεικνύοντας σημαντικά καλύτερες επιδόσεις τόσο από το i30 αλλά πολύ περισσότερο από την Corolla. Ο συνδυασμός του δε με το 8τάχυτο κιβώτιο είναι εξαιρετικός προσφέροντας πολιτισμένη λειτουργία και αναδεικνύει τον γραμμικό τρόπο λειτουργίας του μοτέρ.

Ο diesel κινητήρας του i30 είναι ο πιο αδύναμος σε ισχύ (115 έναντι 122 της Corolla και 150 ίππων του Focus) ωστόσο μέσω της υψηλής του ροπής καταφέρνει και τοποθετείται κάπου στη μέση από άποψης επιδόσεων και κατανάλωσης. Το κιβώτιό του έχει τον πιο σπορ προσανατολισμό με ελαφρώς πιο γρήγορες εναλλαγές από του Focus, χαρίζοντας ένα επιπλέον χαρακτηριστικό στο πλήρες i30, χωρίς ωστόσο να καταφέρνει να διαμορφώσει ένα αντίστοιχα σπορτίφ προφίλ.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »