2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το VW Golf διαθέτει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ. Ωστόσο, η διαφορά των μοντέλων είναι μόλις 20 λίτρα.
Χώροι: Ανετα συνολικά, προβάδισμα Golf στις αποσκευές
83.533 Επισκέψεις στο άρθρο (22/5/2015)
Στους χώρους, οι μετρήσεις μας δίνουν τους περισσότερους βαθμούς αναφορικά με την ευρυχωρία των επιβατών στο VW Golf. Το μικρομεσαίο μοντέλο της VW θα χωρέσει πιο άνετα 5 ενήλικες επιβάτες, προσφέροντας στο πίσω κάθισμα πολύ χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Παράλληλα, το διαθέσιμο πίσω πλάτος είναι και αυτό αρκετό για να μεταφερθούν 3 επιβαίνοντες. Σε αυτόν τον τομέα ωστόσο, ξεχωρίζει το Toyota Auris με τα 1.380 διαθέσιμα χλστ., το οποίο διαθέτει παράλληλα αρκετό χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και απλά ικανοποιητικό για τα γόνατά τους. Αρκετά καλοί είναι και οι χώροι των επιβατών του Astra, το οποίο υπολείπεται κυρίως στο διαθέσιμο πλάτος στο πίσω κάθισμα, ενώ τέλος το Ford Focus βρίσκεται σε όλες τις μετρήσεις άνω του μέσου όρου της κατηγορίας, όντας ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση, λοιπόν, οι διαφορές στα τέσσερα μοντέλα είναι στο χιλιοστό…
Σε ό,τι αφορά, τέλος, στα πορτ-μπαγκάζ τα τέσσερα μοντέλα βρίσκονται στα ίδια περίπου επίπεδα, με 360 λτ. διαθέσιμα στο Auris, 363 στο Ford Focus (με κιτ επισκευής), 370 λτ. στο Astra και 380 λτ. στο Golf. Η διαφορά δηλαδή του πρώτου με τον τέταρτο είναι… μία σακούλα από τη λαϊκή.
Το Toyota Auris έχει το πιο πλατύ πίσω κάθισμα, όντας έτσι σε θέση να μεταφέρει με περισσότερη άνεση έως και 3 ενήλικες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για FORD FOCUS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA AURIS
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για VOLKSWAGEN GOLF
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για OPEL ASTRA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Τι σόι <<μάχη>> είναι αυτή όταν συγκρίνονται τρία μικρομεσαία 1.6lt με ένα μικρομεσαίο 1.4lt ;;;;; Πώς να σταθεί το Golf 1.6 TDI με τον μουσειακό κινητήρα απέναντι στον ανταγωνισμό;;;;;;;;;;;;;;;; Άρθρο σας που παρουσίαζε το νέο Passat διάβασα με τον κινητήρα 1.6 TDI βγάζει 120hp ενώ στο Golf 105hp. Να υποθέσω ότι η VW κάνει ότι και η Dacia στο Sandero που ο 1.5 dCi βγάζει 75hp στο Sandero Stepway 90hp και στο Duster 110hp;;;;;;;;;;;;;;;
Οπως το βλέπω εγώ, το golf μένει αρκετά πίσω λόγω του παλαιού πλέον κινητήρα και του 5τάχυτου κιβωτίου (απαράδεκτο για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας αυτής εν έτη 2015, ειδικά για μοντέλο που θέλει να ανήκει στην premium κατηγορία). Το Auris αποτελεί σταθερή αξία, αλλά αδικείται από τον μικρό σε χωρητικότητα κινητήρα σε σχέση με τα υπόλοιπα της παρέας. Ευτυχώς το περιορισμένο βάρος σώζει την κατάσταση. Το ανανεωμένο Focus είναι σημαντικά βελτιωμένο τόσο σε επίπεδο εσωτερικού διακόσμου όσο και σε επίπεδο κινητήρων, με το μοναδικό φάουλ το ιδιαίτερα μικρό πορτ μπαγκαζ (για τους λάτρεις της ρεζέρβας -316lt). Όσο για το Astra καλό μεν αλλά προτιμότερο με τα 136ps καθώς είναι αρκετά βαρύ και η διαφορά στην τιμή δεν είναι απαγορευτική. Προσωπική μου επιλογή το Focus, διότι συνδυάζει επιδόσεις, οδική συμπεριφορά και ποιοτητα εσωτερικού διακόσμου.
Το group Peugeot-Citroen που είναι ???
Μα πος σιγκρεινεται τα καλητερα μηκρομεσεα και λιπουν η Honda και Volvo ? Γιατη παντα οταν γινεται κουβεντα για διζελ και λαμβενει μερος ενα Golf, παντα πολυ βοληκα λιπουν τα διο μακραν καλητερα ?