Ο νέος 1,5 TDCi κινητήρας συνδυάζει τη ροπή των 270 Nm με την χαμηλή κατανάλωση των 3,8 λτ./100 χλμ.

Ο νέος 1,5 TDCi κινητήρας συνδυάζει τη ροπή των 270 Nm με την χαμηλή κατανάλωση των 3,8 λτ./100 χλμ.

Κινητήρας: Πρόθυμα τα 95 άλογα

40.208 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2015)

Ο νέος 1.5 TDCi πετρελαιοκινητήρας είναι διαθέσιμος από την Ford σε δυο εκδόσεις ισχύος, με 95 και 120 ίππους. Στην προκειμένη περίπτωση δοκιμάζουμε την έκδοση με τους 95 ίππους, που ενσωματώνει, και αυτή, την τελευταία τεχνολογία της Ford, με τουρμπίνα με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας, αλλά και ανθρακούχα επικάλυψη (DLC/Diamond Like Carbon) στα έμβολα, στους πείρους καθώς και στα ελατήρια των βαλβίδων, ώστε να μειωθεί ακόμα περισσότερο η κατανάλωση καυσίμου. 

Η απόδοση ανέρχεται στους 95 ίππους, με την ροπή να βρίσκεται στα 270 Nm, διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. Το τράβηγμα είναι ικανοποιητικό από χαμηλά με τα πρώτα 100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 12 δλ., ενώ η τελική σταματάει στα 182 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας είναι πρόθυμος σε ευρύ φάσμα στροφών, επιτρέποντας στον οδηγό να κινείται με μια σχέση πάνω, χωρίς σκορτσαρίσματα. 

Ο 1,5 TDCi, πέρα από ικανοποιητικές επιδόσεις, εμφανίζεται ολιγαρκής σε καύσιμο, με την εργοστασιακή κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 3,8 λτ./100 χλμ. Παράλληλα, στην τυποποιημένη μέτρηση κατανάλωσης του auto Τρίτη, κατόρθωσε να ισοφαρίσει το ρεκόρ που κατείχε το προηγούμενο Focus, στην έκδοση Econetic. Πιο συγκεκριμένα το νέο Focus 1,5 TDCi 95 PS κατόρθωσε να ταξιδεύει με 138 χλμ/ώρα, καταναλώνοντας 5,0 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center