Το VW Golf έχει το καλύτερο 0-100, αλλά είναι το μόνο με κιβώτιο 5 σχέσεων.

Το VW Golf έχει το καλύτερο 0-100, αλλά είναι το μόνο με κιβώτιο 5 σχέσεων.

Κινητήρες: Έχουν ροπή και δεν πληρώνουν τέλη

54.536 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2014)

Αν και μικρότερος σε κυβισμό και λιγότερο ισχυρός από τους υπόλοιπους, ο κινητήρας του Toyota Auris κερδίζει τις εντυπώσεις. O γνωστός μας 1,4D-4D συνδυάζεται με ένα σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο και ένα ελαφρύ αμάξωμα χαρίζοντας στο Auris άκρως ανταγωνιστικές επιδόσεις, τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει. Παράλληλα, είναι πολιτισμένος και εξαιρετικά οικονομικός, όχι μόνο στη θεωρία (3,8 λτ./100 χλμ.), αλλά και στην πράξη.
Tο Οpel Astra «φοράει» τον νέο ECOFLEX CDTi diesel κινητήρα, χωρητικότητας 1,6 λτ. Η απόδοση του είναι 110 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ. με την κορυφαία (ανάμεσα στα υπόλοιπα) ροπή των 300 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Στην πράξη δείχνει κάπως ράθυμος στις χαμηλές στροφές, αλλά μόλις η βελόνα του στροφόμετρου πλησιάσει τις 2.000 σ.α.λ. το τράβηγμα είναι πιο έντονο. Χάρη στην έξυπνη κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου με τον θετικό επιλογέα οι ρεπρίζ είναι τονισμένες. Σε γενικές γραμμές ο κινητήρας είναι ήσυχος, αλλά κάποιοι κραδασμοί γίνονται αισθητοί.


Το Ford Focus στην έκδοση ECOnetic κινείται από τον 1,6 TDCi με 105 ίππους (115 ίπποι στην κανονική), που δε νιώθει και πολύ άνετα στις χαμηλές στροφές. Οι μακριές σχέσεις του κιβωτίου (μέρος της δέσμης μέτρων ECOnetic) κάθε άλλο παρά κολακεύουν τις επιδόσεις, ωστόσο ευνοούν την χαμηλή κατανάλωση. Σε γενικές γραμμές το κινητήριο σύνολο του Focus είναι πολιτισμένο και αρκετά οικονομικό. 

To VW Golf,από την άλλη, κινείται από τον αναβαθμισμένο 1.600άρη diesel του γερμανικού group, αλλά συνεργάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Εδώ, παρά τη μέτρια απόδοση, οι επιδόσεις (ειδικά από στάση) είναι άκρως ανταγωνιστικές, αλλά η ποιότητα λειτουργίας είναι κάπως τραχιά. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
test center