O κινητήρας όπως και όλη η έκδοση, δίνει έμφαση στην οικονομία πετυχαίνοντας κορυφαία νούμερα κατανάλωσης. Οι επιδόσεις παραμένουν ικανοποιητικές.

Κινητήρας: Μοτέρ οικονομίας

44.083 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/8/2014

O 1,6 TDCi πετρελαιοκινητήρας του Focus με τα 88 γρ./χλμ. δεν διαφοροποιεί την απόδοσή του (105 PS) σε σχέση με την έκδοση των 99 γρ./χλμ., ενώ και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο έρχεται και πάλι με μακριά κλιμάκωση. Στο πεδίο των επιδόσεων δεν υπάρχει επίσης μεγάλη διαφοροποίηση με τα νούμερα να κρίνονται ικανοποιητικά, ενώ μια μικρή υστέρηση του κινητήρα στις χαμηλές στροφές, αποκαλύπτει τον οικονομικό χαρακτήρα της έκδοσης. Παράλληλα, από πλευράς λειτουργίας, το μοτέρ δεν εμφανίζει ιδιαίτερους κραδασμούς και παραμένει πολιτισμένο. Ωστόσο, το μεγάλο προσόν της έκδοσης αυτής είναι η οικονομία καυσίμου (3,4 λτ./100 χλμ.) και επιπλέον, οι μόλις 88 γρ./χλμ. εκπομπές CO2, που εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Στην πράξη και στις μετρήσεις μας στην εθνική, το Ford Focus 1,6 TDCi των 88 γρ./χλμ. επιβεβαίωσε την κορυφαία οικονομία του, πετυχαίνοντας κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. στα 138 χλμ./ώρα.


Με κορυφαία επίδοση (138 χλμ./ώρα) στα 5,0 λτ./100 
Το Auto Τρίτη μετράει την μέγιστη ταχύτητα ενός οχήματος με τη κατανάλωση στα 5,0 λτ./100 χλμ.. Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται τα μικρομεσαία πετρελαιοκίνητα χάτσμπακ με τις καλύτερες επιδόσεις στις μετρήσεις μας. Το Ford Focus 1,6 TDCi ECOnetic 88 γρ./χλμ. πέτυχε την καλύτερη επίδοση μέχρι στιγμής με ταχύτητα 138 χλμ./ώρα, κάτι που οφείλεται στην βελτιωμένη αεροδυναμική του σχεδίαση, τη σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου και την μακριά 6ή, καθώς και τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.

Tags: FORD FOCUS