Σίγουρα η καμπίνα θα μπορούσε να είναι πιο ξεχωριστή σε εικόνα. Ουσιαστικά είναι η ίδια με αυτή του ST. Η μόνη διαφορά έχει να κάνει με τα λογότυπα στο μαλακού δέρματος flat bottom τιμόνι, τα μερικώς δερμάτινα σπορ καθίσματα Recaro και το χαρακτηριστικό μπλε θέμα RS σε ραφές, πατάκια, επιλογέα κτλ. Στην κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα υπάρχει η μεγάλη διαφορά σε σχέση με κάθε άλλο Focus και αυτή είναι ο διακόπτης για την επιλογή προγραμμάτων λειτουργίας του αυτοκινήτου και της τετρακίνησης. Όπως και στο ST, μία πρόσθετη σειρά οργάνων πάνω από την κεντρική κονσόλα προβάλλουν την πίεση του υπερσυμπιεστή, τη θερμοκρασία λαδιού και την πίεση λαδιού. Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών της ανανεωμένης γενιάς Focus με μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας και σύστημα φωνητικών εντολών. Χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές όπως “Find a race track” (Βρες μία αγωνιστική πίστα) οι χρήστες RS μπορούν να λαμβάνουν άμεσες οδηγίες για την πλησιέστερη πίστα. Τα στάνταρ ποιότητας είναι εξαιρετικά, όπως και το φινίρισμα άλλωστε. Οι χώροι επιβατών παραμένουν άνετοι, αλλά το πορτ μπαγκάζ, λόγω της τετρακίνησης και των ενισχύσεων στο πίσω υποπλαίσιο έχει μειωθεί στα μόλις 260 λτ.
Για αλλη μια φορα μεσα απο ιστορια 45 ετων,FORD και COSWORTH δειχνουν την αγαπη και τη γνωση για δημιουργιες αντρικες,μακρια απο τα συνηθισμενα.Μπραβο!!
Για αλλη μια φορα μεσα απο ιστορια 45 ετων,FORD και COSWORTH δειχνουν την αγαπη και τη γνωση για δημιουργιες αντρικες,μακρια απο τα συνηθισμενα.Μπραβο!!
Το μόνο μειονέκτημα είναι ο κυβισμός του 2261 κ.ε.κ, διαφορετικά είναι κορυφαία επιλογή!!!!
ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ.ΕΠΡΕΠΕ Η ΚΑΡΟΤΣΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΠΟΡΤΗ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΕΚΔΟΣΗ RS 500