Παρά την συγκριτικά πιο «αδιάφορη» σχεδίασή του δεν μπορείς να προσάψεις κάτι στο εσωτερικό του VW Tiguan. Είναι άρτιο κατασκευαστικά, έχει τα καλύτερα υλικά στην καμπίνα του με αποτέλεσμα να ικανοποιεί σε όλα του δείχνοντας πιο premium.
Εσωτερικό: Καλύτερο ποιοτικά το Tiguan, πιο όμορφα τα Kuga και Qashqai
Το εσωτερικό και των τριών αυτοκίνητων έχει κάτι που να τα χαρακτηρίζει και να τα κάνει να ξεχωρίζουν. Ξεκινώντας από το γνώριμο Nissan Qashqai, το εσωτερικό του είναι σύγχρονο αισθητικά παρά τα περισσότερα χρόνια που βρίσκεται στην αγορά, ενώ χωρίς να ενσωματώνει κάτι το ιδιαίτερο καταφέρνει και δείχνει high-tech. Το Kuga κερδίζει την «κόντρα» στην εικόνα του εσωτερικού, προβάλλοντας έναν πιο όμορφο συνολικά διάκοσμο με πιο σπορτίφ στοιχεία. Η μεγάλη οθόνη του συστήματος πολυμέσων SYNC3 λύνει τα χέρια σε επίπεδο εργονομίας, με το Kuga να προσφέρει και ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα για τα δεδομένα της κατηγορίας, την πολύ καλή θέση οδήγησης η οποία ναι μεν είναι υπερυψωμένη και εκεί αλλά όχι τόσο που να είσαι «αποκομμένος» από τον όγκο του αυτοκινήτου όπως π.χ. συμβαίνει στο Qashqai. Το Tiguan είναι το πιο συγκρατημένο αισθητικά στο εσωτερικό του με την εικόνα του πάντως να είναι όμορφη και σύγχρονη, ενώ εκείνο ξεχωρίζει τόσο στην ποιότητα των χρησιμοποιούμενων υλικών όσο και στην συναρμογή και το φινίρισμα σε όλα τα σημεία του. Η ορατότητα δεν είναι το δυνατό σημείο των Kuga και Qashqai μιας και η σχεδίαση των αμαξωμάτων τους την περιορίζει, με το φαινόμενο να είναι έντονο στο Qashqai προς όλες τις πλευρές και του Kuga να περιορίζεται μόνο ως προς τα πίσω. Nα σημειώσουμε εδώ πως η Νissan έχει τη λύση στο θέμα μέσω του συστήματος Nissan Safety Shield που μεταξύ άλλων συστημάτων ασφάλειας, προσφέρει και την δυνατότητα εικονικής αναπαράστασης του αυτοκινήτου για τη θέση του στο δρόμο, μέσω των καμερών που χρησιμοποιούνται. Κανένα θέμα φυσικά για το Tiguan με τον οδηγό του να κάθεται και εδώ ψηλά αλλά κάπως άβολα.
Το Ford Kuga εκφράζει και στην ανανεωμένη του έκδοση τον πιο σπορ για τα δεδομένα της κατηγορίας, χαρακτήρα του αισθητικά. Ποιοτικά είναι πολύ καλό, ενώ η εικόνα του εμπλουτίζεται και με high-tech αέρα, μέσω του συστήματος SYNC3.
Άτοπο το συγκριτικό τουλάχιστον ώς προς το μέρος της αντιπαράθεσης των 2 diesel με το βενζινοκίνητο VW. Συγκριτικό ανάγκης θα το έλεγα. ΜΦΧ
SUV δεν θα έπαιρνα με τίποτα. Αν είναι να ξεχωρίσω όμως κάποιο (δικίνητο) αυτό είναι το HONDA HRV με το βενζινοκινητήρα. Τα υπόλοιπα τα βρίσκω όλα βαρετά.
Ωραία σύγκριση λοιπόν Συγκρίνω κινητήρες diesel-diesel-βενζίνη διότι είναι κοντά στη τιμή……..κουφό Που να βάλω την τιμή diesel του VW, θα βγει εκτός από τα…… αποδυτήρια και μετά θα τα ακούσω…. Οπότε ας πασάρω στους ιθαγενείς ………αυτό που μου εχουν πει….. ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕΕΕ……
Θα περιμένω να δω Κ το SKODA KODIAQ έχω ακούσει τα καλύτερα..
Jeep Renegade ρε παιδια? Μετά το Nissan το πιο καλοπουλημένο SUV το 2016, δε θα το βάλετε ΠΟΤΕ σε κάποιο συγκριτικό??
1. Quasquai 2. Kuga 3. Δεν υπάρχει . VW με TSI μοτέρ δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση. Εκτός αν θες τα πρώτα 60.000χλμ να ρισκάρεις να σπάσει, όπως τόσα άλλα.
Εγω θελω να δω πως προκυπτει το 3,8lt καταναλωση του Qashqai που γραφουν τα προσπεκτους της Nissan. Γελαει ο κοσμος.
Με το ζόρι από ότι βλέπω να προτιμηθεί μέσα στην λίστα το vw tiguan που δεν αξίζει από τους <<συντάκτες>> μόνο και μόνο επειδή έχει σαν extra την οθόνη 12',υπάρχει μια φορά σε συγκριτικό με άλλα αμάξια οι συντάκτες σας να μην προτιμήσουν κάποιο μοντέλο της vw;αυτό να δούμε και τι στον κόσμο.
Και. Αυτο τωρα, εσεις το λετε σύγκριση! Αν δεν σπασεις αυγα, ομελετα δεν γινεται!!!
έλα ρε...καίει 9 λίτρα το 1400άρι τιγγουάν? ποιος θα το φανταζότανε....
Απέναντι στα άλλα δύο το vw δεν έχει καμιά τύχη όσο και να προμοτάρετε από έντυπα,διαδίκτυο κτλ.Αρχηγός το Nissan ως συνήθως και με τρελές πωλήσεις,και το ford κουκλί και αυτό.