Το Kuga «κρύβει» περίτεχνα τις crossover αδυναμίες σε οδηγικό επίπεδο προσφέροντας την καλύτερη αίσθηση ανάμεσα στα τρία.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Kuga «κρύβει» περίτεχνα τις crossover αδυναμίες σε οδηγικό επίπεδο προσφέροντας την καλύτερη αίσθηση ανάμεσα στα τρία.

Οδική συμπεριφορά: Ξεχωρίζει το Kuga

98.958 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2017)

Οδηγικά τα 3 crossover που συγκρίνουμε διαφοροποιούνται αισθητά, με το Nissan Qashqai να επικεντρώνεται στην άνεση, το Ford Kuga στην οδηγική αίσθηση και το Tiguan να τοποθετείται κάπου ανάμεσα και στους δυο αυτούς άξονες. Στο δρόμο λοιπόν το Qashqai είναι αισθητά πιο άνετο σε σχέση με τα άλλα δυο μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του, θυσιάζοντας ωστόσο την ευχαρίστηση στην οδήγηση. Στην πράξη είναι το μοναδικό ανάμεσα στα τρία που δείχνει το βάρος του, παρουσιάζοντας μια πλαδαρότητα στο δρόμο η οποία είναι έντονη σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης με τις κλίσεις να είναι αισθητές παρά την άμεση επέμβαση του ESP. Με λίγα λόγια το Qashqai είναι ένα ασφαλές αυτοκίνητο αρκετά ευέλικτο αλλά και αδιάφορο όπως ορίζει η crossover κατηγορία, με τις εξαιρέσεις της βέβαια. Μια από εκείνες είναι το Ford Kuga, το οποίο είναι το μόνο από τα τρία που εφοδιάζεται με άξονα πολλαπλών συνδέσμων και στις δικίνητες εκδόσεις του. Η ανάρτησή του είναι σφιχτά ρυθμισμένη με αποτέλεσμα να «χάνει» σε άνεση αλλά να διακρίνεται σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και αίσθησης. Το Kuga παρουσιάζει πολύ θετικό πάτημα «γεμίζοντας» τον οδηγό του και παρακινώντας τον να κινηθεί σβέλτα παρά το crossover της «κατασκευής». Θα στρίψει ουδέτερα με μικρές κλίσεις και με μικρή προσπάθεια από τον οδηγό του ο οποίος έχει στην διάθεσή του και το πιο «επικοινωνιακό» τιμόνι ανάμεσα στα τρία. Το VW Tiguan αναβαθμίστηκε αισθητά στην νέα του γενιά και σε οδηγικό επίπεδο και αν και σφιχτό, προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης και την καλύτερη ποιότητα κύλισης μεταξύ των τριών. Είναι ουδέτερο και αποτελεσματικό στους γρήγορους ρυθμούς και, όπως και το Kuga, ευχαριστεί σε τέτοιες συνθήκες. Ειδικότερα για το βενζινοκίνητο Tiguan της σύγκρισης, αυτό ξεχωρίζει μέσω της ευκολίας του να κρατάει ψηλά τις ταχύτητες σε δρόμους με στροφές εκμεταλλευόμενο το πιο ευρύ φάσμα λειτουργίας του. Τα φρένα είναι πιο αποτελεσματικά στο Κuga (λόγω και των μεγαλύτερων ελαστικών του), ωστόσο η αίσθηση στο μεσαίο πεντάλ είναι καλύτερη στο Tiguan με το Qashqai να χάνει και σε αυτό το κομμάτι της αίσθησης.


Το Qashqai είναι το πιο άνετο από τα τρία και αυτό είναι το μοναδικό δυνατό του σημείο οδηγικά.

Το Qashqai είναι το πιο άνετο από τα τρία και αυτό είναι το μοναδικό δυνατό του σημείο οδηγικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center