Xαίρεσαι να το βλέπεις, αλλά και να το οδηγείς το νέο Toyota C-HR, που ζητάει πάντως περισσότερα άλογα!
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Xαίρεσαι να το βλέπεις, αλλά και να το οδηγείς το νέο Toyota C-HR, που ζητάει πάντως περισσότερα άλογα!

Eντός και εκτός δρόμου: Καθένα με τη χάρη του

272.881 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2019)

Στην πόλη, το Ford Kuga είναι πιο ευέλικτο από ότι περιμένεις αρχικά χάρη στην πανοραμική θέση οδήγησης και στη στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας. Από εκεί και πέρα το ταλέντο του το δείχνει μόλις «ανοίξει» ο δρόμος, με την οδηγική αίσθηση να είναι υψηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας. Μάλιστα τονίζεται από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της έκδοσης ST- Line με την σφιχτότερη ανάρτηση και τους τροχούς των 18 ιντσών. Στις στροφές, τα επίπεδα πρόσφυσης είναι υψηλά, η κλίση συγκρατημένη (παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος) και η συμπεριφορά ουδέτερη με το πίσω μέρος να εμφανίζει σπορ προεκτάσεις τονίζοντας την στάνταρ παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Στο ίδιο μήκος κύματος το ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι, ο θετικός και εύχρηστος επιλογέας, αλλά και τα δυναμικά φρένα. Εκτός δρόμου, τα 201 χλστ. από το έδαφος είναι ένας σαφές ατού, όπως και οι καλές γωνίες αναρρίχησης, όχι όμως και τα ασφάλτινα ελαστικά και η απουσία τετρακίνησης φυσικά.

Η ανάρτηση  του SEAT Αteca είναι σφιχτή και ορίζει σε μεγάλο βαθμό την «ζωντανή» και άκρως ενδιαφέρουσα οδική του συμπεριφορά.

Η ανάρτηση του SEAT Αteca είναι σφιχτή και ορίζει σε μεγάλο βαθμό την «ζωντανή» και άκρως ενδιαφέρουσα οδική του συμπεριφορά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η ανάρτηση του SEAT Αteca σε γενικές γραμμές είναι σφιχτή και μειώνει την άνεση σε δρόμους με έντονες και συνεχείς ανωμαλίες, αλλά ορίζει σε μεγάλο βαθμό την «ζωντανή» και άκρως ενδιαφέρουσα οδική του συμπεριφορά. Το Ateca είναι ιδιαίτερα σταθερό σε ανοιχτό δρόμο και υπακούει άμεσα στις εντολές του οδηγού, με την κατευθυντικότητά του τιμονιού  να είναι κορυφαία. Η παρεχόμενη αίσθηση συμπληρώνει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του Ateca και εμπνέει για γρήγορη οδήγηση. Κάπου εκεί τα 115 άλογα θα φανούν λίγα. Επίσης η ποιότητα κύλισης είναι μέτρια, αφού σε υψηλές ταχύτητες ο θόρυβος είναι αισθητός στην καμπίνα, λόγω και της «δίαιτας» που υπέστη το Ateca στον τομέα της ηχομόνωσης. Τα 189 χλστ. από το έδαφος δεν θα εμποδίσουν το Ateca στις αστικές ή στις light off road περιπέτειές του.
 
Τα πρώτα θετικά μηνύματα στο Toyota C-HR έρχονται από την πολύ καλή θέση οδήγησης. Έπειτα, προστίθεται η καλή ποιότητα κύλισης, ενώ όταν ανεβάσεις ρυθμούς ικανοποιείσαι από το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι σε βαθμό που να αισθάνεσαι πως τα 116 άλογα είναι πολύ λίγα… Το C-HR δείχνει πως μπορεί πολλά περισσότερα. H ανάρτηση αποσβένει καλά τις ανωμαλίες του δρόμου, όντας λίγο σφικτή, χωρίς να αφήνει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις σε συνδυασμό και με το χαμηλό κέντρο βάρους, ωστόσο δείχνει να αντιδρά λίγο ξερά στις εγκάρσιες ανωμαλίες. Σε κάθε περίπτωση, το C-HR μπορεί να είναι πολύ απολαυστικό στο δρόμο με εντυπωσιακή πρόσφυση και ακρίβεια από το μπροστινό σύστημα. Έχει τη μικρότερη απόσταση από το έδαφος (180 χλστ.) και τον πιο ασφάλτινο χαρακτήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto