+ Κινητήρας-Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής και κύλισης, χώροι-πρακτικότητα καμπίνας, οδική συμπεριφορά, απόσταση από το έδαφος - Κοντό έδρανό πίσω καθίσματος, αυξημένο βάρος, δεν μπαίνει στον «πράσινο» δακτύλιο
Toyota C-HR 1,2Τ + Σχεδίαση μέσα-έξω, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, ποιότητα & φινίρισμα, γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία κινητήρα, εξοπλισμός ασφάλειας - Μικρά πίσω παράθυρα, ορατότητα προς τα πίσω,ρεπρίζ, βασική έκδοση χωρίς ζάντες αλουμινίου
SEAT Ateca 1,0 TSI 115 PS + Tιμή, επιδόσεις, κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και αίσθηση - Απουσία ζαντών αλουμινίου στην βασική έκδοση, λιτός διάκοσμος, ηχομόνωση
Ο fun to drive τύπος θα καταλήξει τελικά στο Ford Kuga, το οποίο εκφράζει άμεσα την οδηγοκεντρική προσέγγιση της Ford και μάλιστα τη συνδυάζει με μπόλικο γκάζι χάρη στα 150 άλογά του.
O value for money τύπος θα επιλέξει το SEAT Ateca το οποίο προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο σε τιμή-κανόνι και με 1.000άρη κινητήρα, ο οποίος υπόσχεται χαμηλά πάγια έξοδα χρήσης.
Ο tech freak τύπος θα ικανοποιηθεί από όλα τα αυτοκίνητα, αλλά το Toyota C-HR είναι αυτό, που προσφέρει και ζωντανά οδικά χαρακτηριστικά και στάνταρ πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense.