Ο 2λιτρος diesel αποδίδει 180 άλογα και 400 Nm ροπής, νούμερα που του χαρίζουν καλές επιδόσεις. Στην πράξη καταναλώνει περίπου 8,0 λτ./100 χλμ.
Κινητήρας: Diesel, 180 PS και με αυτόματο κιβώτιο
32.940 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2016)
Κάτω από το καπό του Kuga της δοκιμής μας βρισκόταν ένας 2λιτρος diesel κινητήρας με 180 άλογα ιπποδύναμη και 400 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 2.000 έως τις 2.500 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων το οποίο είναι ομαλό στις αλλαγές και γρήγορο στα ανεβάσματα (στο κατέβασμα θα το θέλαμε λίγο πιο γρήγορο). Αναφορικά με τις επιδόσεις, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,0 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματάει στα 200 χλμ./ώρα. Ok, δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο εξαιτίας και του αυξημένου βάρους του οχήματος, ωστόσο σε κάθε περίπτωση καταφέρνει να το κινεί σβέλτα και -το σημαντικότερο- οικονομικά αν είσαι προσεκτικός στο γκάζι. Πιο συγκεκριμένα, η μέση κατανάλωση της δοκιμής ανήλθε στα 8,0 λτ./100 χλμ., νούμερο ικανοποιητικό αν και με αρκετούτσικη απόκλιση από τα 5,4 λτ./100 χλμ. που ορίζει ο κατασκευαστής.
Το κιβώτιο
είναι γρήγορο στα ανεβάσματα και ομαλό στις εναλλαγές.
Δε παύει να είναι ένα αξιόπιστο και γεροδεμένο αυτοκίνητο όπως ήταν και τα προηγούμενα Kuga αλλά και τα Maverick. Σχεδιαστικά δε μου αρέσει όμως και ειδικά μπροστά. Θα προτιμούσα μια σχεδιαστική εξέλιξη του πρώτου Kuga καθώς έδειχνε πιο άγριο. Η αποδοχή της σχεδίασης είναι όμως κάτι υποκειμενικό. Με τον 2λιτρο κινητήρα όμως δε πρόκειται να πουλήσει ειδικά στην Ελλάδα και στην εποχή που ζούμε...
Συγκριτικό τεστ δεν έχει Ford Kuga με ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ Tiguan να γελάσουν από τα κράσπεδα έως τις παιδικές χάρες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
καλημερα σε ολους τους φιλους του aytotriti. διαβασα ολο το αρθρο για το νεο ford kyga και μου εκανε εντυπωση η αναφορα για το συστήματος infotainment SYNC3 της ford που αναθεμα αν ξερουν 2-3 εδω μεσα τι ειναι και μαλλον πως το χρησιμοποιουν αυτο. ο κλασικος ελληναρας αν δν εχει το τηλεφωνο στο χερι ή στο αυτι του δν μπορει να μιλησει στο τηλεφωνο η να μπει στους χαρτες οποτε δωρο αδωρο!!!κατα τα αλλα μπορω να πω οτι η φορντ με το νεο kuga πλεον ''χτυπαει'' και μεγαλες εταιριες οπως το BMW Χ1 και το VW Tiguan και διεκδικει κ αυτη μεριδιο αγορας απο την πιο πανω κατηγορια!
Δε παύει να είναι ένα αξιόπιστο και γεροδεμένο αυτοκίνητο όπως ήταν και τα προηγούμενα Kuga αλλά και τα Maverick. Σχεδιαστικά δε μου αρέσει όμως και ειδικά μπροστά. Θα προτιμούσα μια σχεδιαστική εξέλιξη του πρώτου Kuga καθώς έδειχνε πιο άγριο. Η αποδοχή της σχεδίασης είναι όμως κάτι υποκειμενικό. Με τον 2λιτρο κινητήρα όμως δε πρόκειται να πουλήσει ειδικά στην Ελλάδα και στην εποχή που ζούμε...
Συγκριτικό τεστ δεν έχει Ford Kuga με ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ Tiguan να γελάσουν από τα κράσπεδα έως τις παιδικές χάρες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Απαγορευτική τιμή και απαγορευτική χωρητικότητα κινητήρα για Ελλάδα αλλά και για ολόκληρη την Ευρώπη.... τα 1.5l μόνο και αν θα πουλήσει.....
Στα σαιτ,αλλο βλεπαμε σαν νεο κουγκα...καμια σχεδη με αυτον τον εξωτερικο σχεδιασμο.
καλημερα σε ολους τους φιλους του aytotriti. διαβασα ολο το αρθρο για το νεο ford kyga και μου εκανε εντυπωση η αναφορα για το συστήματος infotainment SYNC3 της ford που αναθεμα αν ξερουν 2-3 εδω μεσα τι ειναι και μαλλον πως το χρησιμοποιουν αυτο. ο κλασικος ελληναρας αν δν εχει το τηλεφωνο στο χερι ή στο αυτι του δν μπορει να μιλησει στο τηλεφωνο η να μπει στους χαρτες οποτε δωρο αδωρο!!!κατα τα αλλα μπορω να πω οτι η φορντ με το νεο kuga πλεον ''χτυπαει'' και μεγαλες εταιριες οπως το BMW Χ1 και το VW Tiguan και διεκδικει κ αυτη μεριδιο αγορας απο την πιο πανω κατηγορια!