Το Ford Kuga είναι ευχάριστο στην άσφαλτο, με μικρές κλίσεις και αυξημένα όρια πρόσφυσης. Στο χώμα, παρότι η τετρακίνηση δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο, π.χ. κλείδωμα, καταφέρνει και περνάει δύσκολα σημεία.
Οδική Συμπεριφορά: Ευχάριστο στην άσφαλτο, ικανό στο χώμα
32.918 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2016)
Χωρίς αμφιβολία το Ford Kuga είναι ένα από τα πιο ευχάριστα και απολαυστικά μοντέλα στην κατηγορία του. Με λίγα ντεσιμπέλ να εισέρχονται στην καμπίνα, με πανοραμική θέση οδήγησης και τη σιγουριά που προσφέρει η τετρακίνηση σε συνδυασμό με το ακριβές μπροστινό σύστημα και το «σωστό» ηλεκτρικό τιμόνι, μπορείς να κινηθείς εξαιρετικά γρήγορα στην άσφαλτο. Οι κλίσεις είναι μικρές για την κατηγορία και ακόμα κι αν πατήσεις τέρμα γκάζι πάνω στην κορυφή της στροφής, δεν θα υποστρέψει.
Θα προτιμούσαμε το PowerShift κιβώτιο για πιο γρήγορες αλλαγές και πιο θετικά κατεβάσματα σχέσεων. Όπως και να έχει πάντως, ακόμα και στο χώμα η τετρακίνηση δουλεύει άριστα και σε συνδυασμό με τα προηγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, το Kuga πάει παντού και τα βγάζει πέρα μια χαρά.
καλημερα σε ολους τους φιλους του aytotriti. διαβασα ολο το αρθρο για το νεο ford kyga και μου εκανε εντυπωση η αναφορα για το συστήματος infotainment SYNC3 της ford που αναθεμα αν ξερουν 2-3 εδω μεσα τι ειναι και μαλλον πως το χρησιμοποιουν αυτο. ο κλασικος ελληναρας αν δν εχει το τηλεφωνο στο χερι ή στο αυτι του δν μπορει να μιλησει στο τηλεφωνο η να μπει στους χαρτες οποτε δωρο αδωρο!!!κατα τα αλλα μπορω να πω οτι η φορντ με το νεο kuga πλεον ''χτυπαει'' και μεγαλες εταιριες οπως το BMW Χ1 και το VW Tiguan και διεκδικει κ αυτη μεριδιο αγορας απο την πιο πανω κατηγορια!
Συγκριτικό τεστ δεν έχει Ford Kuga με ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ Tiguan να γελάσουν από τα κράσπεδα έως τις παιδικές χάρες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Δε παύει να είναι ένα αξιόπιστο και γεροδεμένο αυτοκίνητο όπως ήταν και τα προηγούμενα Kuga αλλά και τα Maverick. Σχεδιαστικά δε μου αρέσει όμως και ειδικά μπροστά. Θα προτιμούσα μια σχεδιαστική εξέλιξη του πρώτου Kuga καθώς έδειχνε πιο άγριο. Η αποδοχή της σχεδίασης είναι όμως κάτι υποκειμενικό. Με τον 2λιτρο κινητήρα όμως δε πρόκειται να πουλήσει ειδικά στην Ελλάδα και στην εποχή που ζούμε...
καλημερα σε ολους τους φιλους του aytotriti. διαβασα ολο το αρθρο για το νεο ford kyga και μου εκανε εντυπωση η αναφορα για το συστήματος infotainment SYNC3 της ford που αναθεμα αν ξερουν 2-3 εδω μεσα τι ειναι και μαλλον πως το χρησιμοποιουν αυτο. ο κλασικος ελληναρας αν δν εχει το τηλεφωνο στο χερι ή στο αυτι του δν μπορει να μιλησει στο τηλεφωνο η να μπει στους χαρτες οποτε δωρο αδωρο!!!κατα τα αλλα μπορω να πω οτι η φορντ με το νεο kuga πλεον ''χτυπαει'' και μεγαλες εταιριες οπως το BMW Χ1 και το VW Tiguan και διεκδικει κ αυτη μεριδιο αγορας απο την πιο πανω κατηγορια!
Συγκριτικό τεστ δεν έχει Ford Kuga με ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ Tiguan να γελάσουν από τα κράσπεδα έως τις παιδικές χάρες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Απαγορευτική τιμή και απαγορευτική χωρητικότητα κινητήρα για Ελλάδα αλλά και για ολόκληρη την Ευρώπη.... τα 1.5l μόνο και αν θα πουλήσει.....
Στα σαιτ,αλλο βλεπαμε σαν νεο κουγκα...καμια σχεδη με αυτον τον εξωτερικο σχεδιασμο.
Δε παύει να είναι ένα αξιόπιστο και γεροδεμένο αυτοκίνητο όπως ήταν και τα προηγούμενα Kuga αλλά και τα Maverick. Σχεδιαστικά δε μου αρέσει όμως και ειδικά μπροστά. Θα προτιμούσα μια σχεδιαστική εξέλιξη του πρώτου Kuga καθώς έδειχνε πιο άγριο. Η αποδοχή της σχεδίασης είναι όμως κάτι υποκειμενικό. Με τον 2λιτρο κινητήρα όμως δε πρόκειται να πουλήσει ειδικά στην Ελλάδα και στην εποχή που ζούμε...