Οικονομικός σε κατανάλωση και με χαμηλές εκπομπές CO2 o 2,0 TDCI του Ford Kuga. Η μέση κατανάλωση είναι 5,3 λτ./100 χλμ.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οικονομικός σε κατανάλωση και με χαμηλές εκπομπές CO2 o 2,0 TDCI του Ford Kuga. Η μέση κατανάλωση είναι 5,3 λτ./100 χλμ.

Κινητήρες: Ροπάτοι και οικονομικοί

71.785 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2014)

Κοινό χαρακτηριστικό των τριών μοντέλων της δοκιμής μας είναι οι οικονομικοί σε κατανάλωση και με εκπομπές CO2 κάτω των 140 γρ./χλμ. πετρελαιοκινητήρες, γεγονός που τους εξασφαλίζει την ελεύθερη είσοδο στον Πράσινο Δακτύλιο. Όλοι τους 2.000 κυβικών, στα 140 PS περίπου, κάτι που συνεπάγεται ικανοποιητικές επιδόσεις και με ροπή από χαμηλά η οποία σου επιτρέπει να κινηθείς με ευκολία μέσα στην πόλη, αλλά και να προσπεράσεις στο επαρχιακό δίκτυο. 
Πιο συγκεκριμένα τώρα, ο κινητήρας του Toyota RAV4 2.0 D-4D είναι ο πιο μικρός σε ιπποδύναμη (124 PS @ 3.600 σ.α.λ.), ωστόσο η ροπή των 310 Νm έρχεται από πολύ χαμηλά και έχει διάρκεια, γεγονός που σου επιτρέπει να κινείσαι με άνεση στην πόλη. Βέβαια, από πλευράς επιδόσεων μένει πιο πίσω, κάτι βέβαια που οφείλεται και στην παρουσία της τετρακίνησης. Πολιτισμένη επίσης είναι η λειτουργία του.
Από την άλλη, τα Volksagen Tiguan και Ford Kuga αποδίδουν αμφότερα 140 PS και 320 Nm με αποτέλεσμα να έχουν παραπλήσιες επιδόσεις. Αν, τώρα, έπρεπε να δώσουμε σε κάποιον από τους δύο κινητήρες το προβάδισμα, αυτός ίσως να είναι ο 2,0 TDCi του Kuga μόνο και μόνο επειδή η μέγιστη ιπποδύναμη εμφανίζεται χαμηλότερα, ενώ μεγαλύτερο είναι το εύρος της διαθέσιμης ροπής. Επίσης, είναι λίγο πιο ήσυχος στη λειτουργία του.
Αναφορικά, τέλος, με την κατανάλωση, και τα τρία μοντέλα είναι άκρως οικονομικά ακόμη και στην πράξη, στοιχείο που αποδεικνύει την τεχνολογική πρόοδο των σύγχρονων crossover.

Ο 2,0 D-4D του RAV4 αποδίδει μεν 124 ίππους, ωστόσο έχει όλη τη διαθέσιμη ροπή του από πολύ χαμηλά (1.600 σ.α.λ.).

Ο 2,0 D-4D του RAV4 αποδίδει μεν 124 ίππους, ωστόσο έχει όλη τη διαθέσιμη ροπή του από πολύ χαμηλά (1.600 σ.α.λ.).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw