Η τιμή των τριών μοντέλων της δοκιμής μας υπερβαίνει το σκαλί των 25.000 ευρώ κάτι όμως που είναι λογικό αφού δεν πρόκειται για «εισαγωγικές» βενζινοκίνητες εκδόσεις.

Η τιμή των τριών μοντέλων της δοκιμής μας υπερβαίνει το σκαλί των 25.000 ευρώ κάτι όμως που είναι λογικό αφού δεν πρόκειται για «εισαγωγικές» βενζινοκίνητες εκδόσεις.

Συμπέρασμα

71.772 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2014)

Όπως αναφέρθηκε και στην αρχή, το βασικό γνώρισμα των αυτοκινήτων της παρουσίασης είναι οι οικονομικοί σε κατανάλωση και με εκπομπές CO2 κάτω των 140 γρ./χλμ. κινητήρες, γεγονός που επιτρέπει την ελεύθερη πρόσβαση στο Πράσινο Δακτύλιο. Από εκεί και πέρα το καθένα έχει να προσφέρει κάτι το ξεχωριστό. Για παράδειγμα το Toyota είναι το μοναδικό τετρακίνητο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις εκτός δρόμου ικανότητες του, προσφέρει με διαφορά τους καλύτερους χώρους και είναι το μοναδικό με 6ετή εγγύηση. Από την άλλη, το 2κίνητο Ford Kuga έχει έναν ισχυρό κινητήρα που του χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις, συνδυάζεται με λογική κατανάλωση και είναι αρκετά ευχάριστο στο δρόμο. Τέλος, το Volkswagen Tiguan είναι το παλαιότερο όλων, αλλά ο κινητήρας του μπορεί ακόμα να καυχιέται για τη χαμηλή του κατανάλωση, ενώ στα θετικά του παραμένει η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και η υψηλή ποιότητα κύλισης.


Ford Kuga 2,0 TDCI FWD 140 PS 
+Οδική συμπεριφορά, λειτουργία κινητήρα, εμφάνιση, παθητική ασφάλεια
- Ατέλειες στη συναρμογή του εσωτερικού

Toyota RAV4 2,0 D-4D 124 PS
+ Τετρακίνηση, ποιότητα κατασκευής, εσωτερικοί χώροι, εμφάνιση
- Επιτάχυνση εν κινήσει

VW Tiguan 2.0 TDI 140 PS
+  Ποιότητα κύλισης, ποιότητα κατασκευής
- Θορυβώδης κινητήρας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
test center