Mε 150 άλογα από τον 1,5 EcoBoost, το Kuga έχει μπόλικο «νεύρο» όταν πατάς το γκάζι, στοιχείο που θα εκτιμήσουν όσοι ψάχνουν την οδηγική ευχαρίστηση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mε 150 άλογα από τον 1,5 EcoBoost, το Kuga έχει μπόλικο «νεύρο» όταν πατάς το γκάζι, στοιχείο που θα εκτιμήσουν όσοι ψάχνουν την οδηγική ευχαρίστηση.

Κινητήρες: Το Κuga πάει «σφαίρα»

246.939 Επισκέψεις στο άρθρο (12/7/2019)

Με 150 άλογα και 240 Nm ροπής (1.600-4.000 σ.α.λ.) από τον 1,5 EcoBoost κινητήρα είναι λογικό το Ford Kuga να έχει το πάνω χέρι στις επιδόσεις (9,7ΆΆ για τα 0-100 χλμ./ώρα σύμφωνα με την Ford), έναν από τους βασικούς παράγοντες οδηγικής ευχαρίστησης. Εύηχος (με τη βοήθεια και της ηλεκτρονικής), πολιτισμένος και εύρωστος από χαμηλά κινεί με άνεση το βαρύ αμάξωμα, ενώ την κατάσταση βοηθά και το πολύ καλά κλιμακωμένο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο με τον ακριβή και ευχάριστο σε κούμπωμα επιλογέα. Η κατανάλωση «τσιμπάει» όμως και όσο τον πιέζεις τόσο πιο εύκολα βλέπεις διψήφια νούμερα. 


Το C-HR έχει τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα του Auris, ο οποίος αποδίδει 116 άλογα και 185 Nm ροπής (1.500-4.000 σ.α.λ.), ξεχωρίζοντας για την απόλυτα γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία του.

Το C-HR έχει τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα του Auris, ο οποίος αποδίδει 116 άλογα και 185 Nm ροπής (1.500-4.000 σ.α.λ.), ξεχωρίζοντας για την απόλυτα γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το C-HR έχει τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα του Auris, ο οποίος αποδίδει 116 άλογα και 185 Nm ροπής (1.500-4.000 σ.α.λ.), ξεχωρίζοντας για την απόλυτα γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία του. Ωστόσο, η μακριά κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου με τον πολύ καλό επιλογέα αμβλύνει την αίσθηση της επιτάχυνσης εν κινήσει και σε ωθεί να κατεβάζεις σχέσεις, που τελικά επιβαρύνει την κατανάλωση (7,6 λτ./100 χλμ. by ΑutoΤρίτη). Από την άλλη όμως οι στροφές στο ταξίδι διατηρούνται χαμηλά και κατά συνέπεια ο θόρυβος. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center