Ο 5λιτρος κινητήρας της Mustang και η κλιμάκωση του κιβωτίου έχουν εναρμονιστεί πλήρως με τον απαράμιλλο GT χαρακτήρα της, είναι όμως και εξαιρετικά γρήγορη.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 5λιτρος κινητήρας της Mustang και η κλιμάκωση του κιβωτίου έχουν εναρμονιστεί πλήρως με τον απαράμιλλο GT χαρακτήρα της, είναι όμως και εξαιρετικά γρήγορη.

Κινητήρας: Αριθμολάγνος σε όλα του…

17.315 Επισκέψεις στο άρθρο (23/11/2016)

Ο κινητήρας που κινεί την κορυφαία Mustang διαθέτει 8 κυλίνδρους σε διάταξη V με χωρητικότητα 619 κ.εκ. έκαστος (4.951 κ.εκ.). Ανήκει στην οικογένεια κινητήρων Ti-VCT (με διπλό χρονισμό) της Ford και αν και δεν εντυπωσιάζει με την αναλογία των 85 ίππων στο λίτρο, είναι ικανότατος και απόλυτα ταιριαστός με τον mucho χαρακτήρα του μοντέλου. Ο βρυχηθμός του από τη στιγμή που θα τεθεί σε λειτουργία, αλλά και σε όλο το φάσμα περιστροφής του δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης του πάθους του, ενώ στην πράξη ως 8κύλινδρος εντυπωσιάζει με το τράβηγμά του από χαμηλά ακόμα και με βαριά επιλεγμένη σχέση στο πολύ καλό σε αίσθηση αλλά και κούμπωμα 6τάχυτο κιβώτιο, με την αραιή κλιμάκωση. Η ροπή των 530 Nm είναι σε θέση να «κρατάει» σε σβέλτους ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα της Mustang 5,0 «πιάνοντας» τις επιδόσεις παραδοσιακών σπορ κατασκευών αντίστοιχης απόδοσης, κάτι που σε αίσθηση δεν γίνεται αντιληπτό. Είναι λάθος όμως να μπει σε τέτοια σύγκριση η Mustang, γιατί κοστίζει αρκετές χιλιάδες λιγότερα ευρώ και δεν πουλάει τον εαυτό της ως σπορ κατασκευή, όμως μπορεί να καυχιέται στο ότι αποτελεί τον ορισμό ενός GT αυτοκινήτου. Τέλος, όπως είναι λογικό, ο κινητήρας αυτός έχει και αυξημένες απαιτήσεις σε καύσιμο καταναλώνοντας σε πραγματικές συνθήκες κοντά στα 18,0 λτ./100 χλμ., τιμή που ανεβαίνει επικίνδυνα πάνω από τα 20λτ. αν πιεστεί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center