Ροπάτος και γραμμικός, ο 1.400άρης turbo κινητήρας του Mokka κινεί με άνεση το δικίνητο μικρό SUV.

Ροπάτος και γραμμικός, ο 1.400άρης turbo κινητήρας του Mokka κινεί με άνεση το δικίνητο μικρό SUV.

Κινητήρας: Δυνατός και πολιτισμένος

64.592 Επισκέψεις στο άρθρο (6/4/2015)

Ο 1.400άρης turbo κινητήρας της Opel με 140 ίππους και 200 Nm ροπής, κινεί αρκετά γρήγορα το 2κίνητο Mokka. Παράλληλα, η απόδοση της δύναμής του είναι γραμμική, ενώ και το τράβηγμα έρχεται χωρίς κομπιάσματα από χαμηλά. Το κιβώτιο από την πλευρά του, είναι μηχανικό με 6 σχέσεις και σωστή κλιμάκωση, αλλά σχετικά μέτρια ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές. Στο κομμάτι της κατανάλωσης, σύμφωνα με την Opel η μέση τιμή του Mokka 4X2 είναι χαμηλότερη κατά 0,5 λτ./100 χλμ. σε σχέση με το 
Mokka 4X4, ενώ και στην πράξη υπάρχει μια διαφορά σχεδόν 1 λτ./100 χλμ. προς τα κάτω σε σχέση με τον τετρακίνητο «αδελφό» του. Το στάνταρ σύστημα start/stop από την πλευρά του, έχει γρήγορη και άμεση λειτουργία, χωρίς να ενοχλεί στο σταμάτα/ξεκίνα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto