Ροπάτος και γραμμικός, ο 1.400άρης turbo κινητήρας του Mokka κινεί με άνεση το δικίνητο μικρό SUV.
Κινητήρας: Δυνατός και πολιτισμένος
64.592 Επισκέψεις στο άρθρο (6/4/2015)
Ο 1.400άρης turbo κινητήρας της Opel με 140 ίππους και 200 Nm ροπής, κινεί αρκετά γρήγορα το 2κίνητο Mokka. Παράλληλα, η απόδοση της δύναμής του είναι γραμμική, ενώ και το τράβηγμα έρχεται χωρίς κομπιάσματα από χαμηλά. Το κιβώτιο από την πλευρά του, είναι μηχανικό με 6 σχέσεις και σωστή κλιμάκωση, αλλά σχετικά μέτρια ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές. Στο κομμάτι της κατανάλωσης, σύμφωνα με την Opel η μέση τιμή του Mokka 4X2 είναι χαμηλότερη κατά 0,5 λτ./100 χλμ. σε σχέση με το
Mokka 4X4, ενώ και στην πράξη υπάρχει μια διαφορά σχεδόν 1 λτ./100 χλμ. προς τα κάτω σε σχέση με τον τετρακίνητο «αδελφό» του. Το στάνταρ σύστημα start/stop από την πλευρά του, έχει γρήγορη και άμεση λειτουργία, χωρίς να ενοχλεί στο σταμάτα/ξεκίνα.
Tα 5,9 λτ./100 χλμ προκυπτουν απο μη ρεαλιστικες συνθηκες δρομου/οδηγησης, ειναι εικονικη πραγματικοτητα. Γνωστος μου που ειχε το opel astra 1.6 turbo, μου ειχε πει οτι πολυ ευκολα εφτανε τα 14-15 λιτρα/100 αν το πιεζε λιγο. Αυτα που γραφονται για τις καταναλωσεις (δεν ευθυνεται το auto triti για τις εργοστασιακες ανακοινωσεις) ειναι εκτος πραγματικοτητας και εντελως παραπλανητικα για τους καταναλωτες. Μετα τη απομακρυνση ομως απο το ταμειο ουδεν λαθος αναγνωριζεται.
Tα 5,9 λτ./100 χλμ προκυπτουν απο μη ρεαλιστικες συνθηκες δρομου/οδηγησης, ειναι εικονικη πραγματικοτητα. Γνωστος μου που ειχε το opel astra 1.6 turbo, μου ειχε πει οτι πολυ ευκολα εφτανε τα 14-15 λιτρα/100 αν το πιεζε λιγο. Αυτα που γραφονται για τις καταναλωσεις (δεν ευθυνεται το auto triti για τις εργοστασιακες ανακοινωσεις) ειναι εκτος πραγματικοτητας και εντελως παραπλανητικα για τους καταναλωτες. Μετα τη απομακρυνση ομως απο το ταμειο ουδεν λαθος αναγνωριζεται.
Εχω ενα οπελ astra με τον ιδιο κινητηρα 1400 Τ εχει καταναλωση γυρω στα 8 λιτρα τα 5,6 ειναι πλασματικα!!!!!!