Στο δρόμο η σφιχτή ανάρτηση και οι τροχοί των 18 ιντσών περιορίζουν της άνεση, ωστόσο φροντίζουν για την πολύ καλή οδική συμπεριφορά του δικίνητου Mokka.
Στο δρόμο: Σταθερό και ασφαλές
64.610 Επισκέψεις στο άρθρο (6/4/2015)
Η ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες αποτελεί χαρακτηριστικό της δικίνητης έκδοσης του Mokka, το οποίο παρά την απουσία της τετρακίνησης, παραμένει ιδιαίτερα σταθερό στην ευθεία και τις στροφές. Στο δεύτερο πεδίο ειδικότερα, η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης δεν αφήνει το αμάξωμα να γείρει και περιορίζει τις τάσεις πλεύσεις, την ίδια στιγμή που το ESP διακόπτει άμεσα τις τάσεις υποστροφής που θα παρουσιαστούν υπό πίεση, αλλά και το σπινάρισμα των τροχών σε βίαιες επιταχύνσεις. Στο κομμάτι της άνεσης, η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης μειώνει τα επίπεδα κυρίως κατά το πέρασμα από εγκάρσιες ανωμαλίες, ωστόσο σε σχέση με το τετρακίνητο μοντέλο, η ποιότητα κύλισης είναι βελτιωμένη. Το τιμόνι τέλος είναι γρήγορο και ακριβές, ενώ τα φρένα έχουν πολύ καλή απόδοση.
Tα 5,9 λτ./100 χλμ προκυπτουν απο μη ρεαλιστικες συνθηκες δρομου/οδηγησης, ειναι εικονικη πραγματικοτητα. Γνωστος μου που ειχε το opel astra 1.6 turbo, μου ειχε πει οτι πολυ ευκολα εφτανε τα 14-15 λιτρα/100 αν το πιεζε λιγο. Αυτα που γραφονται για τις καταναλωσεις (δεν ευθυνεται το auto triti για τις εργοστασιακες ανακοινωσεις) ειναι εκτος πραγματικοτητας και εντελως παραπλανητικα για τους καταναλωτες. Μετα τη απομακρυνση ομως απο το ταμειο ουδεν λαθος αναγνωριζεται.
Tα 5,9 λτ./100 χλμ προκυπτουν απο μη ρεαλιστικες συνθηκες δρομου/οδηγησης, ειναι εικονικη πραγματικοτητα. Γνωστος μου που ειχε το opel astra 1.6 turbo, μου ειχε πει οτι πολυ ευκολα εφτανε τα 14-15 λιτρα/100 αν το πιεζε λιγο. Αυτα που γραφονται για τις καταναλωσεις (δεν ευθυνεται το auto triti για τις εργοστασιακες ανακοινωσεις) ειναι εκτος πραγματικοτητας και εντελως παραπλανητικα για τους καταναλωτες. Μετα τη απομακρυνση ομως απο το ταμειο ουδεν λαθος αναγνωριζεται.
Εχω ενα οπελ astra με τον ιδιο κινητηρα 1400 Τ εχει καταναλωση γυρω στα 8 λιτρα τα 5,6 ειναι πλασματικα!!!!!!