Το φυσικό αέριο για την κίνηση οχημάτων (CNG-Compressed Natural Gas), είναι μίγμα υδρογονανθράκων αποτελούμενο κυρίως από μεθάνιο. Είναι ελαφρύτερο από τον αέρα, διαφεύγει εύκολα από κλειστούς χώρους και αποθηκεύεται σε δεξαμενές υπό πίεση περίπου στα 200 bar. Θεωρείται από τα ασφαλέστερα καύσιμα κίνησης που χρησιμοποιούνται σήμερα στις μεταφορές, ενώ είναι και το οικονομικότερο σε σχέση με τα συμβατικά. Η μέτρηση και η πώλησή του γίνεται σε κιλά (kg). Ένα κιλό φυσικό αέριο κίνησης, ενεργειακά ισοδυναμεί με 1,5 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης, με 1,3 λίτρα diesel ή με 2 λίτρα υγραερίου.
Εδώ και ενάμιση χρόνο διαβάζω για την επέκταση του δικτύου για φυσικό αέριο στα νότια προάστια αλλά δεν το βλέπω να γίνεται. Τα πρατήρια είναι σχεδόν ανύπαρκτα σε όλη την επικράτεια. Μήπως δεν συμφέρει και στο ίδιο το κράτος για απόλειες στα κέρδη από φορολογία και ΦΠΑ καυσίμου.
1000% αέριο. Εκτός ότι είναι πιο οικολογικό και φθηνό είναι δύσκολο στο να σε κλέψουν. Ψάξτε το όνομα Μιχάλης Μιτζόλης και θα καταλάβετε για τι απάτη μιλάμε.
Συμφωνω οτθι η λυσγ φΦυσικο αεριο, ειναι συμφεροτερη του diesel ξσι της βενζινης, οικονομικα και περιβαντολογικα.Ομως ,σκεφτειτε, οτι καποιος που κατεχει οχηνα με CNG καυσιμο,θα πρεπει,προς το οαρον τουλαχιστον, να κανει "ταξιδια" στην Αττικη για να γεμιδει την δεξαμενη.
Ακομα το διξτυο εναι σε εμβρυακη κατασταση.Αντιθετα ,η λυση LPG ,απο μετατροπη ωενινολινητηρα, ειναι ενδεδειγμενη.
Οικομομια,λογω κιστους, ευκια συντηρησης κκαι απειρα ορατηρια δε ολη την Ελλαδα.
Ψηφιζω LPG λοιον.
Εδώ και ενάμιση χρόνο διαβάζω για την επέκταση του δικτύου για φυσικό αέριο στα νότια προάστια αλλά δεν το βλέπω να γίνεται. Τα πρατήρια είναι σχεδόν ανύπαρκτα σε όλη την επικράτεια. Μήπως δεν συμφέρει και στο ίδιο το κράτος για απόλειες στα κέρδη από φορολογία και ΦΠΑ καυσίμου.
Ούτε ένα πρατήριο σε ολόκληρη τη δυτική Ελλάδα
1000% αέριο. Εκτός ότι είναι πιο οικολογικό και φθηνό είναι δύσκολο στο να σε κλέψουν. Ψάξτε το όνομα Μιχάλης Μιτζόλης και θα καταλάβετε για τι απάτη μιλάμε.
Συμφωνω οτθι η λυσγ φΦυσικο αεριο, ειναι συμφεροτερη του diesel ξσι της βενζινης, οικονομικα και περιβαντολογικα.Ομως ,σκεφτειτε, οτι καποιος που κατεχει οχηνα με CNG καυσιμο,θα πρεπει,προς το οαρον τουλαχιστον, να κανει "ταξιδια" στην Αττικη για να γεμιδει την δεξαμενη. Ακομα το διξτυο εναι σε εμβρυακη κατασταση.Αντιθετα ,η λυση LPG ,απο μετατροπη ωενινολινητηρα, ειναι ενδεδειγμενη. Οικομομια,λογω κιστους, ευκια συντηρησης κκαι απειρα ορατηρια δε ολη την Ελλαδα. Ψηφιζω LPG λοιον.