Για την σύγκριση των δύο καυσίμων, επιλέξαμε την Skoda Octavia γιατί πρόκειται για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους, καλή ποιότητα κατασκευής, ασφαλή οδική συμπεριφορά, και διατίθεται τόσο ως diesel όσο και ως CNG, σε κοντινή τιμή αγοράς (19.900 το CNG, 20.500 το diesel) αλλά και με ίδιο επίπεδο εξοπλισμού. Με βάση το κόστος συντήρησης αλλά και χρήσης των δύο διαφορετικού καυσίμου Octavia, μέσω της διαφοράς στην κατανάλωση, προκύπτουν άκρως ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η σύγκριση λαμβάνει ακόμα μεγαλύτερη σημασία από την στιγμή που η Octavia διατίθεται και για επαγγελματική χρήση.
Εδώ και ενάμιση χρόνο διαβάζω για την επέκταση του δικτύου για φυσικό αέριο στα νότια προάστια αλλά δεν το βλέπω να γίνεται. Τα πρατήρια είναι σχεδόν ανύπαρκτα σε όλη την επικράτεια. Μήπως δεν συμφέρει και στο ίδιο το κράτος για απόλειες στα κέρδη από φορολογία και ΦΠΑ καυσίμου.
1000% αέριο. Εκτός ότι είναι πιο οικολογικό και φθηνό είναι δύσκολο στο να σε κλέψουν. Ψάξτε το όνομα Μιχάλης Μιτζόλης και θα καταλάβετε για τι απάτη μιλάμε.
Συμφωνω οτθι η λυσγ φΦυσικο αεριο, ειναι συμφεροτερη του diesel ξσι της βενζινης, οικονομικα και περιβαντολογικα.Ομως ,σκεφτειτε, οτι καποιος που κατεχει οχηνα με CNG καυσιμο,θα πρεπει,προς το οαρον τουλαχιστον, να κανει "ταξιδια" στην Αττικη για να γεμιδει την δεξαμενη.
Ακομα το διξτυο εναι σε εμβρυακη κατασταση.Αντιθετα ,η λυση LPG ,απο μετατροπη ωενινολινητηρα, ειναι ενδεδειγμενη.
Οικομομια,λογω κιστους, ευκια συντηρησης κκαι απειρα ορατηρια δε ολη την Ελλαδα.
Ψηφιζω LPG λοιον.
Εδώ και ενάμιση χρόνο διαβάζω για την επέκταση του δικτύου για φυσικό αέριο στα νότια προάστια αλλά δεν το βλέπω να γίνεται. Τα πρατήρια είναι σχεδόν ανύπαρκτα σε όλη την επικράτεια. Μήπως δεν συμφέρει και στο ίδιο το κράτος για απόλειες στα κέρδη από φορολογία και ΦΠΑ καυσίμου.
Ούτε ένα πρατήριο σε ολόκληρη τη δυτική Ελλάδα
1000% αέριο. Εκτός ότι είναι πιο οικολογικό και φθηνό είναι δύσκολο στο να σε κλέψουν. Ψάξτε το όνομα Μιχάλης Μιτζόλης και θα καταλάβετε για τι απάτη μιλάμε.
Συμφωνω οτθι η λυσγ φΦυσικο αεριο, ειναι συμφεροτερη του diesel ξσι της βενζινης, οικονομικα και περιβαντολογικα.Ομως ,σκεφτειτε, οτι καποιος που κατεχει οχηνα με CNG καυσιμο,θα πρεπει,προς το οαρον τουλαχιστον, να κανει "ταξιδια" στην Αττικη για να γεμιδει την δεξαμενη. Ακομα το διξτυο εναι σε εμβρυακη κατασταση.Αντιθετα ,η λυση LPG ,απο μετατροπη ωενινολινητηρα, ειναι ενδεδειγμενη. Οικομομια,λογω κιστους, ευκια συντηρησης κκαι απειρα ορατηρια δε ολη την Ελλαδα. Ψηφιζω LPG λοιον.