Οι επιβάτες του πίσω καθίσματος έχουν στη διάθεσή τους άφθονο χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια τους, ενώ και το εσωτερικό πλάτος του καθίσματος επαρκή για την μεταφορά και τρίτου επιβάτη.
Εσωτερικό - χώροι: Ποιοτικό, άνετο και τέρμα ευρύχωρο
248.461 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2018)
Η Skoda Octavia αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα μεσαία αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς και είναι διαθέσιμη με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και βενζίνης/φυσικού αερίου. Η Octavia διακρίνεται για τον όμορφο και ποιοτικό της εσωτερικό διάκοσμο, τους εξαιρετικούς της χώρους για έως και 5 επιβάτες, καθώς και για την ασφαλή και ευχάριστη οδική της συμπεριφορά. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 590 λίτρα, ωστόσο στην έκδοση φυσικού αερίου G-Tec και λόγω των δύο δεξαμενών CNG συνολικής χωρητικότητας 97 λίτρων ή 15 κιλών που διαθέτει στο δάπεδο του χώρου αποσκευών, ο διαθέσιμος χώρος μειώνεται στα 460 λίτρα.
Πολύ καλό είναι το επίπεδο ποιότητας της Skoda Octavia, με τον διάκοσμο να είναι σύγχρονος και ευχάριστος και στις δύο εκδόσεις που συγκρίνουμε.
Εδώ και ενάμιση χρόνο διαβάζω για την επέκταση του δικτύου για φυσικό αέριο στα νότια προάστια αλλά δεν το βλέπω να γίνεται. Τα πρατήρια είναι σχεδόν ανύπαρκτα σε όλη την επικράτεια. Μήπως δεν συμφέρει και στο ίδιο το κράτος για απόλειες στα κέρδη από φορολογία και ΦΠΑ καυσίμου.
1000% αέριο. Εκτός ότι είναι πιο οικολογικό και φθηνό είναι δύσκολο στο να σε κλέψουν. Ψάξτε το όνομα Μιχάλης Μιτζόλης και θα καταλάβετε για τι απάτη μιλάμε.
Συμφωνω οτθι η λυσγ φΦυσικο αεριο, ειναι συμφεροτερη του diesel ξσι της βενζινης, οικονομικα και περιβαντολογικα.Ομως ,σκεφτειτε, οτι καποιος που κατεχει οχηνα με CNG καυσιμο,θα πρεπει,προς το οαρον τουλαχιστον, να κανει "ταξιδια" στην Αττικη για να γεμιδει την δεξαμενη.
Ακομα το διξτυο εναι σε εμβρυακη κατασταση.Αντιθετα ,η λυση LPG ,απο μετατροπη ωενινολινητηρα, ειναι ενδεδειγμενη.
Οικομομια,λογω κιστους, ευκια συντηρησης κκαι απειρα ορατηρια δε ολη την Ελλαδα.
Ψηφιζω LPG λοιον.
Εδώ και ενάμιση χρόνο διαβάζω για την επέκταση του δικτύου για φυσικό αέριο στα νότια προάστια αλλά δεν το βλέπω να γίνεται. Τα πρατήρια είναι σχεδόν ανύπαρκτα σε όλη την επικράτεια. Μήπως δεν συμφέρει και στο ίδιο το κράτος για απόλειες στα κέρδη από φορολογία και ΦΠΑ καυσίμου.
Ούτε ένα πρατήριο σε ολόκληρη τη δυτική Ελλάδα
1000% αέριο. Εκτός ότι είναι πιο οικολογικό και φθηνό είναι δύσκολο στο να σε κλέψουν. Ψάξτε το όνομα Μιχάλης Μιτζόλης και θα καταλάβετε για τι απάτη μιλάμε.
Συμφωνω οτθι η λυσγ φΦυσικο αεριο, ειναι συμφεροτερη του diesel ξσι της βενζινης, οικονομικα και περιβαντολογικα.Ομως ,σκεφτειτε, οτι καποιος που κατεχει οχηνα με CNG καυσιμο,θα πρεπει,προς το οαρον τουλαχιστον, να κανει "ταξιδια" στην Αττικη για να γεμιδει την δεξαμενη. Ακομα το διξτυο εναι σε εμβρυακη κατασταση.Αντιθετα ,η λυση LPG ,απο μετατροπη ωενινολινητηρα, ειναι ενδεδειγμενη. Οικομομια,λογω κιστους, ευκια συντηρησης κκαι απειρα ορατηρια δε ολη την Ελλαδα. Ψηφιζω LPG λοιον.