Κινητήρες-Επιδόσεις: Πάει σαν βενζίνη, καίει σαν diesel
248.482 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2018)
Ο κινητήρας διπλού καυσίμου (βενζίνης και φυσικού αερίου) της έκδοσης G-Tec είναι χωρητικότητας 1,4 λίτρων και αποδίδει 110 ίππους. Αρχικά, ο κινητήρας αυτός χρησιμοποιεί το φυσικό αέριο ως βασικό καύσιμο, ενώ όταν εκείνο τελειώσει, μεταβαίνει αυτομάτως και ομαλά στην λειτουργία με χρήση της αμόλυβδης βενζίνης. Στην πράξη, τίποτα δεν μαρτυρά την διαφορετικότητα του καυσίμου, με την G-Tec Octavia να παρουσιάζει πολύ καλή απόκριση από χαμηλά χωρίς το κροτάλισμα και τους κραδασμούς των diesel και πολιτισμένη γενικότερα λειτουργία αλλά και καλές επιδόσεις. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση της Octavia, εφοδιάζεται με τον 1,6 λτ. TDI κινητήρα του ομίλου με απόδοση 116 ίππων ο οποίος είναι αρκετά αποδοτικός και οικονομικός, ωστόσο σε σχέση με τον βενζινοκινητήρα του G-Tec «κερδίζει» μόνο στον τομέα της κατανάλωσης και αυτό εάν το G-Tec κινείται χρησιμοποιώντας την βενζίνη του.
Μικρότερο εύρος λειτουργίας και περισσότερος θόρυβος για τον 1,6 TDI σε σχέση με τον 1,4 TSI φυσικού αερίου.
Εδώ και ενάμιση χρόνο διαβάζω για την επέκταση του δικτύου για φυσικό αέριο στα νότια προάστια αλλά δεν το βλέπω να γίνεται. Τα πρατήρια είναι σχεδόν ανύπαρκτα σε όλη την επικράτεια. Μήπως δεν συμφέρει και στο ίδιο το κράτος για απόλειες στα κέρδη από φορολογία και ΦΠΑ καυσίμου.
1000% αέριο. Εκτός ότι είναι πιο οικολογικό και φθηνό είναι δύσκολο στο να σε κλέψουν. Ψάξτε το όνομα Μιχάλης Μιτζόλης και θα καταλάβετε για τι απάτη μιλάμε.
Συμφωνω οτθι η λυσγ φΦυσικο αεριο, ειναι συμφεροτερη του diesel ξσι της βενζινης, οικονομικα και περιβαντολογικα.Ομως ,σκεφτειτε, οτι καποιος που κατεχει οχηνα με CNG καυσιμο,θα πρεπει,προς το οαρον τουλαχιστον, να κανει "ταξιδια" στην Αττικη για να γεμιδει την δεξαμενη.
Ακομα το διξτυο εναι σε εμβρυακη κατασταση.Αντιθετα ,η λυση LPG ,απο μετατροπη ωενινολινητηρα, ειναι ενδεδειγμενη.
Οικομομια,λογω κιστους, ευκια συντηρησης κκαι απειρα ορατηρια δε ολη την Ελλαδα.
Ψηφιζω LPG λοιον.
Εδώ και ενάμιση χρόνο διαβάζω για την επέκταση του δικτύου για φυσικό αέριο στα νότια προάστια αλλά δεν το βλέπω να γίνεται. Τα πρατήρια είναι σχεδόν ανύπαρκτα σε όλη την επικράτεια. Μήπως δεν συμφέρει και στο ίδιο το κράτος για απόλειες στα κέρδη από φορολογία και ΦΠΑ καυσίμου.
Ούτε ένα πρατήριο σε ολόκληρη τη δυτική Ελλάδα
1000% αέριο. Εκτός ότι είναι πιο οικολογικό και φθηνό είναι δύσκολο στο να σε κλέψουν. Ψάξτε το όνομα Μιχάλης Μιτζόλης και θα καταλάβετε για τι απάτη μιλάμε.
Συμφωνω οτθι η λυσγ φΦυσικο αεριο, ειναι συμφεροτερη του diesel ξσι της βενζινης, οικονομικα και περιβαντολογικα.Ομως ,σκεφτειτε, οτι καποιος που κατεχει οχηνα με CNG καυσιμο,θα πρεπει,προς το οαρον τουλαχιστον, να κανει "ταξιδια" στην Αττικη για να γεμιδει την δεξαμενη. Ακομα το διξτυο εναι σε εμβρυακη κατασταση.Αντιθετα ,η λυση LPG ,απο μετατροπη ωενινολινητηρα, ειναι ενδεδειγμενη. Οικομομια,λογω κιστους, ευκια συντηρησης κκαι απειρα ορατηρια δε ολη την Ελλαδα. Ψηφιζω LPG λοιον.