Κινητήρες-Επιδόσεις: Πάει σαν βενζίνη, καίει σαν diesel
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κινητήρες-Επιδόσεις: Πάει σαν βενζίνη, καίει σαν diesel

248.482 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2018)

Ο κινητήρας διπλού καυσίμου (βενζίνης και φυσικού αερίου) της έκδοσης G-Tec είναι χωρητικότητας 1,4 λίτρων και αποδίδει 110 ίππους. Αρχικά, ο κινητήρας αυτός χρησιμοποιεί το φυσικό αέριο ως βασικό καύσιμο, ενώ όταν εκείνο τελειώσει, μεταβαίνει αυτομάτως και ομαλά στην λειτουργία με χρήση της αμόλυβδης βενζίνης. Στην πράξη, τίποτα δεν μαρτυρά την διαφορετικότητα του καυσίμου, με την G-Tec Octavia να παρουσιάζει πολύ καλή απόκριση από χαμηλά χωρίς το κροτάλισμα και τους κραδασμούς των diesel και πολιτισμένη γενικότερα λειτουργία αλλά και καλές επιδόσεις. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση της Octavia, εφοδιάζεται με τον 1,6 λτ. TDI κινητήρα του ομίλου με απόδοση 116 ίππων ο οποίος είναι αρκετά αποδοτικός και οικονομικός, ωστόσο σε σχέση με τον βενζινοκινητήρα του G-Tec «κερδίζει» μόνο στον τομέα της κατανάλωσης και αυτό εάν το G-Tec κινείται χρησιμοποιώντας την βενζίνη του.

Μικρότερο εύρος λειτουργίας και περισσότερος θόρυβος για τον 1,6 TDI σε σχέση με τον 1,4 TSI φυσικού αερίου.

Μικρότερο εύρος λειτουργίας και περισσότερος θόρυβος για τον 1,6 TDI σε σχέση με τον 1,4 TSI φυσικού αερίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN