Το ετήσιο κόστος συντήρησης είναι ελαφρώς χαμηλότερο για το CNG.
Κατανάλωση/Συντήρηση: Μονόδρομος το CNG
248.495 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2018)
Η κατανάλωση που διαμορφώνει σε μεγάλο βαθμό την τελική επιλογή είναι ξεκάθαρα υπέρ της έκδοσης με το φυσικό αέριο της Octavia, εφόσον όμως εκείνη κινείται ως επί των πλείστων με χρήση αυτού του καυσίμου. Αυτό ορίζει πως ο οδηγός έχει στη διάθεσή του με ένα πλήρες γέμισμα με CNG, 426 χλμ. Μετά θα πρέπει να επισκευτεί ένα από τα 6 πρατήρια που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην Αττική, ή κάποιο απο τα υπόλοιπα της ελληνικής επικράτειας (βλ. δίπλα). Θεωρητικά με αυτή την αυτονομία και μέσω του υπάρχοντος δικτύου ανά την Ελλάδα, πλέον πας παντού χωρίς πρόβλημα με αποκλειστική χρήση του φυσικού αερίου.
Κόστος συντήρησης: 15 ευρώ/έτος το όφελος για την G-Tec
Το κόστος συντήρησης των δύο αυτοκινήτων με βάση το εργοστασιακό πρόγραμμα του καθενός, ορίζει ετήσια έξοδα 152 και 167 ευρώ για την G-Tec και την TDI έκδοση αντίστοιχα. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα λιπαντικά η επιθεώρηση οχήματος, το φίλτρο γύρης, το φίλτρο αέρα, τα φίλτρα καυσίμου ή μπουζί (diesel και βενζίνη), καθώς και τα υγρά φρένων. Αντίθετα, δεν περιλαμβάνονται πιθανή αντικατάσταση δίσκου-πλατό, αντλίας καυσίμου ή άλλα αναλώσιμα. Με λίγα λόγια η διαφορά είναι πολύ μικρά.
Εδώ και ενάμιση χρόνο διαβάζω για την επέκταση του δικτύου για φυσικό αέριο στα νότια προάστια αλλά δεν το βλέπω να γίνεται. Τα πρατήρια είναι σχεδόν ανύπαρκτα σε όλη την επικράτεια. Μήπως δεν συμφέρει και στο ίδιο το κράτος για απόλειες στα κέρδη από φορολογία και ΦΠΑ καυσίμου.
1000% αέριο. Εκτός ότι είναι πιο οικολογικό και φθηνό είναι δύσκολο στο να σε κλέψουν. Ψάξτε το όνομα Μιχάλης Μιτζόλης και θα καταλάβετε για τι απάτη μιλάμε.
Συμφωνω οτθι η λυσγ φΦυσικο αεριο, ειναι συμφεροτερη του diesel ξσι της βενζινης, οικονομικα και περιβαντολογικα.Ομως ,σκεφτειτε, οτι καποιος που κατεχει οχηνα με CNG καυσιμο,θα πρεπει,προς το οαρον τουλαχιστον, να κανει "ταξιδια" στην Αττικη για να γεμιδει την δεξαμενη.
Ακομα το διξτυο εναι σε εμβρυακη κατασταση.Αντιθετα ,η λυση LPG ,απο μετατροπη ωενινολινητηρα, ειναι ενδεδειγμενη.
Οικομομια,λογω κιστους, ευκια συντηρησης κκαι απειρα ορατηρια δε ολη την Ελλαδα.
Ψηφιζω LPG λοιον.
Εδώ και ενάμιση χρόνο διαβάζω για την επέκταση του δικτύου για φυσικό αέριο στα νότια προάστια αλλά δεν το βλέπω να γίνεται. Τα πρατήρια είναι σχεδόν ανύπαρκτα σε όλη την επικράτεια. Μήπως δεν συμφέρει και στο ίδιο το κράτος για απόλειες στα κέρδη από φορολογία και ΦΠΑ καυσίμου.
Ούτε ένα πρατήριο σε ολόκληρη τη δυτική Ελλάδα
1000% αέριο. Εκτός ότι είναι πιο οικολογικό και φθηνό είναι δύσκολο στο να σε κλέψουν. Ψάξτε το όνομα Μιχάλης Μιτζόλης και θα καταλάβετε για τι απάτη μιλάμε.
Συμφωνω οτθι η λυσγ φΦυσικο αεριο, ειναι συμφεροτερη του diesel ξσι της βενζινης, οικονομικα και περιβαντολογικα.Ομως ,σκεφτειτε, οτι καποιος που κατεχει οχηνα με CNG καυσιμο,θα πρεπει,προς το οαρον τουλαχιστον, να κανει "ταξιδια" στην Αττικη για να γεμιδει την δεξαμενη. Ακομα το διξτυο εναι σε εμβρυακη κατασταση.Αντιθετα ,η λυση LPG ,απο μετατροπη ωενινολινητηρα, ειναι ενδεδειγμενη. Οικομομια,λογω κιστους, ευκια συντηρησης κκαι απειρα ορατηρια δε ολη την Ελλαδα. Ψηφιζω LPG λοιον.