Μια ομάδα 12 σπουδαστών από το σχολείο Nihon Automotive Technology School (NATS) της Ιαπωνίας, χρειάστηκε 9.000 δολάρια για να φτιάξει τη ρεπλίκα της Mercedes-AMG G 63 6x6.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μια ομάδα 12 σπουδαστών από το σχολείο Nihon Automotive Technology School (NATS) της Ιαπωνίας, χρειάστηκε 9.000 δολάρια για να φτιάξει τη ρεπλίκα της Mercedes-AMG G 63 6x6.

G 63 6x6 από δύο Samurai

7.825 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2017)

Μια ομάδα σπουδαστών από την Ιαπωνία, είχε στη διάθεσή της δύο Suzuki Samurai και 9.000 δολάρια. Διέθετε ακόμα κάμποσο μεράκι και πολύ ταλέντο, οπότε έφτιαξε μια εκπληκτική ρεπλίκα της Mercedes-AMG G 63 6x6.

Πείτε την αλήθεια τώρα, το αυτοκίνητο της φωτογραφίας το περάσατε για την Mercedes-AMG G 63 6x6. Μόνο που δεν είναι, καθώς αποτελεί τον καρπό της εργασίας 12 σπουδαστών από το σχολείο Nihon Automotive Technology School (NATS) της Ιαπωνίας. Αντί για εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια που κοστίζει το κανονικό αμάξι, η ρεπλίκα που βλέπετε χρειάστηκε 9.000 δολάρια για να γίνει πραγματικότητα.

Ως «δότες» χρησιμοποιήθηκαν δύο Suzuki Jimny JA11 από τα 90s, μοντέλα που έχουν κάποιες διαφορές από το δικό μας Samurai. Ανάμεσά τους και ο 3κύλινδρος turbo κινητήρας των 60 ίππων.

Ως «δότες» χρησιμοποιήθηκαν δύο Suzuki Jimny JA11 από τα 90s, μοντέλα που έχουν κάποιες διαφορές από το δικό μας Samurai. Ανάμεσά τους και ο 3κύλινδρος turbo κινητήρας των 60 ίππων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Ως «δότες» χρησιμοποιήθηκαν δύο Suzuki Jimny JA11 από τα 90s, μοντέλα που έχουν κάποιες διαφορές από το δικό μας Samurai. Ανάμεσά τους και ο 3κύλινδρος turbo κινητήρας των 60 ίππων. Για να δημιουργηθεί ο επιπλέον άξονας πίσω, η ομάδα «κανιβάλισε» το πίσω πλαίσιο του ενός και το κόλλησε στο άλλο. Η καρότσα τύπου pick-up κατασκευάστηκε από το μηδέν, ενώ για να μοιάζει η επένδυσή της με ξύλινη, οι σπουδαστές την έβαψαν με σπρέι.
  
Μπροστά έχει τοποθετηθεί μια κανονική γρίλια της Mercedes, όπως και προφυλακτήρας, αν και έπρεπε να τροποποιηθούν για να χωρέσουν στο μικρότερο Suzuki. Ακριβή είναι και τα φωτιστικά σώματα, τα οποία διαθέτουν λειτουργικά LED. Μηχανικά είναι σχεδόν στοκ, με τις απαραίτητες φυσικά μετατροπές σε φρένα κτλ. λόγω της αύξησης του μήκους. Δυστυχώς αυτό σημαίνει πως δεν είναι ένα πραγματικό 6x6 όχημα.
 
Φυσικά αυτός δεν ήταν ο σκοπός, παρά οι προοπτικές που δίνει το NATS σε νέους ανθρώπους που ενδιαφέρονται να κάνουν καριέρα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το σχολείο παρουσιάζει συνήθως τις δημιουργίες του στην έκθεση Tokyo Auto Salon και φανταζόμαστε πως η ρεπλίκα που βλέπουμε θα δώσει το παρόν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda