GR Yaris με μοτέρ υδρογόνου παρουσίασε η Toyota
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

GR Yaris με μοτέρ υδρογόνου παρουσίασε η Toyota

4.420 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2021)

Η Toyota παρουσίασε επίσημα την τεχνολογία ενός θερμικού κινητήρα υδρογόνου που βρίσκεται σε πειραματικό επίπεδο με το GR Yaris.

Επισημός ο κινητήρας καύσης με υδρογόνο της Toyota 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Είναι γνωστό πως η Toyota ποντάρει πολλά στο υδρογόνο. Άλλωστε όπως έχει γίνει γνωστό εδώ και αρκετό καιρό η ιαπωνική μάρκα εκτός από τα συστήματα κυψέλων καυσίμου, εξελίσσει και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης ο οποίος αντί για βενζίνη θα καίει υδρογόνο. Σήμερα η φίρμα επιβεβαίωσε με κάθε επισημότητα την εξέλιξη αυτού του κινητήρα, με το εν λόγω μοτέρ να δοκιμάζεται μεταξύ άλλων και σε ένα GR Yaris, που βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο!  

Λειτουργεί όπως το μοτέρ βενζίνης αλλά με υδρογόνο

Το υδρογόνο, τα ρεζερβουάρ καυσίμου και η διαδικασία ανεφοδιασμού του πειραματικού οχήματος είναι ίδια με αυτά που χρησιμοποιούνται στο υδρογονοκίνητο Mirai παραγωγής. Ωστόσο, ενώ το Mirai χρησιμοποιεί τη χημική αντίδραση στις κυψέλες καυσίμου για την παραγωγή ενέργειας, ενώ το πειραματικό GR Yaris, όπως αναφέραμε διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης με χρήση υδρογόνου.

Δοκιμάζεται και σε αγωνιστική Corolla Sport

Παρά το γεγονός ότι η τεχνολογία θερμικού κινητήρα υδρογόνου εξακολουθεί να βρίσκεται στα πρώιμα στάδια της θεωρητικής εξέλιξης και πειραματισμού - έχοντας ξεκινήσει το 2017  χωρίς να έχει φτάσει ακόμα σε επίπεδο εμπορευματοποίησης - το επίσης πειραματικό υδρογονοκίνητο Corolla Sport της Toyota ήδη εντυπωσιάζει με τις υψηλές επιδόσεις του σε διοργανώσεις  του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ιαπωνία με σχεδόν μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Μικρές αλλάγες σε σχέση με τον κινητήρα του κανονικού GR Yaris

Τα πειραματικά υδρογονοκίνητα GR Yaris και Corolla Sport έχουν τον ίδιο 3-κύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο 1,6 λίτρων κινητήρα που βρίσκουμε και στο υπάρχον GR Yaris των 261 ίππων, αλλά με τροποποιημένο σύστημα τροφοδοσίας και έγχυσης καυσίμου, για χρήση υδρογόνου ως καύσιμο. Το υδρογόνο έχει ταχύτερο ρυθμό καύσης από τη βενζίνη, με αποτέλεσμα μία καλή απόκριση σε συνδυασμό με μία εξαιρετική περιβαλλοντική απόδοση. Πέραν του ότι είναι εξαιρετικά καθαρή, η καύση του υδρογόνου έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι προσδίδει απόλαυση στην οδηγική εμπειρία θυμίζοντας σε ήχο και αίσθηση τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Άγνωστο πότε θα ολοκληρωθεί το πειραματικό στάδιο

Σε αυτή τη φάση η Toyota δεν αναφέρει κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα που θα μπορούσε το εν λόγω μοτέρ να αφήσει το στάδιο του πειραματισμού και να έρθει πιο κοντά στην παραγωγή, ενώ δεν αναφέρει τίποτα σχετικά με τις αρχικές επιδόσεις που κατά πάσα πιθανότητα θα έχουν καταγραφεί. Ωστόσο η μάρκα σημειώνει πως και αυτή η κίνηση έχει ως απώτερο σκοπό την ανθρακική ουδετερότητα και την προώθηση της χρήσης υδρογόνου.

Πιο επίσημο δεν γίνεται!
-Η Toyota παρουσίασε θερμικό κινητήρα υδρογόνου σε ένα GR Yaris.
-Ίδιο μοτέρ τον τούρμπο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων.
-Άλλαξε μόνο το σύστημα τροφοδοσίας και έγχυσης καυσίμου.
-Αρχικά σε πειραματικό στάδιο.
Έχοντας και αυτό μηδενικούς ρύπους θεωρείς πως είναι καλύτερη επιλογή από τα ηλεκτρικά;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

VW LEASEPRO
test center