• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γαλλικό για μεταχειρισμένο: Φθηνότερο, αλλά το προτιμάς;

9.128 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/9/2020

Στην Ελλάδα των ακριβών μεταχειρισμένων, κάποια ξεφεύγουν και είναι φθηνότερα... τα γαλλικά. Το θέμα είναι, γιατί δεν έχουν τόση ζήτηση;


Γιατί ένα VW Polo 10 ετών είναι ακριβότερο από ένα Peugeot 207 της ίδιας ηλικίας; Γιατί είναι καλύτερο; Ή γιατί το θέλουν περισσότεροι; Μάλλον το δεύτερο. Η αγορά, ειδικά στα μεταχειρισμένα, ρυθμίζεται από την προσφορά και τη ζήτηση. Όταν όλοι «βουτάνε» στα γερμανικά και τα γιαπωνέζικα, τότε αυτά αυτομάτως θα είναι ακριβότερα. Όχι απαραίτητα γιατί είναι καλύτερα, αλλά γιατί δεν φτάνουν για όλους.

Που σημαίνει πως τα μεταχειρισμένα τα οποία δεν τα θέλουν όλοι, χάνουν τιμή. Είναι αυτό που λέμε «μεταπωλητική αξία», που όσο τσούζει αυτόν που πουλάει όταν πέφτει, τόσο κερδίζουμε εμείς. Και έτσι στην Ελλάδα της γερμανο-ιαπωνικής φιλίας, τα γαλλικά προσφέρονται φθηνότερα. Εκεί που ένα Polo πωλείται στις 6.000 ευρώ, το 207 θα κατέβει μέχρι και 1.500 ευρώ πιο κάτω. Ακόμη και με λιγότερα χιλιόμετρα, καλύτερη κατάσταση, λιγότερους ιδιοκτήτες, φουλ ιστορία σέρβις, το γαλλικό για κάποιο περίεργο λόγο θα είναι φθηνότερο.

Όχι γιατί «χαλάει» ή γιατί «δεν είναι αξιόπιστο»! Αυτά είναι... ιστορίες για αγρίους. Μετά τα 150.000 χιλιόμετρα που έχουν τα αυτοκίνητα δεκαετίας, όλα λίγο-πολύ έχουν φθορές. Είναι φθηνότερο, γιατί δεν το «ψάχνει» κανείς. Γιατί ξεκινάνε οι περισσότεροι να ψάχνουν μεταχειρισμένο και αφήνουν μάρκες όπως η Peugeot και η Citroen απ΄ έξω. Δεν το βλέπει κανείς ότι υπάρχει, οπότε αφού είναι λιγότερα τα μάτια που θα το δουν, δεν έχει και ζήτηση. Όσο καλό και να είναι.

Η μανία της αγοράς για τα «στάνταρ» που πουλάνε, κάνει πολλά μοντέλα απίστευτα ακριβά, ενώ ακόμη χειρότερα, κάνει πολλούς απατεώνες να κερδίζουν, αφού φέρνουν τέτοια αυτοκίνητα απ΄ έξω, με γυρισμένα χιλιόμετρα, σε κακή κατάσταση, και με σίγουρο το μεγάλο κέρδος τα πουλάνε σε ανυποψίαστους καταναλωτές, πλασάροντάς τα ως ευκαιρία. Πόσο πιθανό είναι να φέρει ένας τέτοιος, μοντέλο γαλλικής φίρμας; Όχι και τόσο...

Που σημαίνει πως εκτός από καλύτερη ευκαιρία, είναι και πιο σίγουρο αφού θα είναι ελληνικά, από ιδιώτη. Αρκεί να ψάξεις να τα βρεις. Αρα μήπως μιλάμε για... κελεπούρι και πρέπει να αρχίσεις να ξανασκέφτεσαι για τις επιλογές σου;

Τι λέτε λοιπόν; Πόσο μακριά από γερμανικό ή γιαπωνέζικο κοιτάτε όταν ψάχνετε μεταχειρισμένο; Εσείς κοιτάτε τα γαλλικά; Βλέπετε αν συμφέρουν; Αν είναι καλύτερα για τα χρόνια τους; Και φυσικά, το ψάχνετε ενδελεχώς για το αν είναι ελληνικά και όχι εισαγωγής;

 

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια