• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μήπως τα τεράστια βήματα προόδου της Dacia έχουν κόψει το γέλιο σε πολλούς;

Γελάει κανείς τώρα με τη Dacia;

Διαβάστηκε από 18101 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/8/2018
 

Εσύ νομίζεις ακόμη πως το αυτοκίνητό σου που έχει 10 χρόνια στην πλάτη του είναι καλύτερο από ένα Dacia, επειδή το Dacia είναι φθηνό ενώ εσύ το αγόρασες τότε ακριβά; Μήπως να το ξανασκεφτείς;

Όταν οι μάρκες με έμφαση το value-for-money (vfm), δηλαδή αυτές που πουλάνε πολύ αυτοκίνητο για λίγα λεφτά, ξεκίνησαν να προσφέρουν τα μοντέλα τους, πολλοί γελούσαν. Γελούσαν γιατί ενώ τα αυτοκίνητα ήταν φθηνά, δεν τα πλησίαζε κανείς γιατί θεωρούσε πως με τα ίδια λεφτά καλύτερα να αγόραζε ένα μεταχειρισμένο της ίδιας κατηγορίας, «καλύτερης» μάρκας και ας είχε και 5-6 χρόνια στην πλάτη του.

Και μετά ήρθε η Dacia. Όχι αυτή που ξέραμε με τα παλιά Renault 12 που παράγονταν στην Ρουμανία απαράλαχτα από το 1970. H Dacia, η θυγατρική της Renault που ξεκίνησε από το μηδέν δειλά δειλά με το Logan, ένα βασικό, φθηνό αυτοκίνητο με στόχο την ανατολική Ευρώπη, που μέσα σε μόλις 5 χρόνια έγινε best seller χάρη στην πολύ χαμηλή τιμή του και την υψηλή αξιοπιστία του. Δεν ήταν όμορφο, πλούσιο ή προηγμένο. Ήταν όμως καλό.

Το Logan σήμερα το έχει αντικαταστήσει το Sandero, το απόλυτο best seller της κατηγορίας στην Ευρώπη, το φθηνότερο καινούργιο αυτοκίνητο στις περισσότερες αγορές. Τo Sandero δεν έχει καμία σχέση με το Logan, είναι προηγμένο, σχεδιαστικά σύγχρονο, ασφαλές και με μοτέρ που συγγενεύουν με γαλαζοαίματα σήματα αυτοκινήτων. Και φυσικά στη γκάμα της Dacia υπάρχει το Duster. Το απόλυτο SUV στα λεφτά του, το μοντέλο που ζηλεύουν όλοι οι κατασκευαστές αλλά κανείς δεν τολμά να ανταγωνιστεί.

Με τέτοια μοντέλα, υπάρχει κανείς που γελάει ακόμη με τη Dacia; Πολλοί έχουν ξεχαστεί, νομίζουν πως μιλάμε ακόμη για εκείνη τη μάρκα πίσω από την κουρτίνα του ανατολικού μπλοκ. ¶λλοι πάλι θεωρούν πως αν δεν γίνεις σαν την Skoda, που ανέβηκε στην mainstream κατηγορία, δεν τα έχεις καταφέρει. Όμως η Skoda δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς γιατί συγγενεύει με μάρκες που χρησιμοποιούν ακριβά μηχανικά και δεν μπορεί να μείνει φθηνή, αν και είναι και πάλι η φθηνότερη του ομίλου.

Η Dacia έχει άλλη προτεραιότητα. Παίζει μόνη της σε μία αρένα άδεια αφού όλοι οι κατασκευαστές που κάποτε βρίσκονταν εκεί άλλαξαν στρατηγική. Η Kia και η Hyundai της δεκαετίας του 2000 είναι ήδη με τα «μεγάλα» ονόματα και στα value for money αυτοκίνητα η Dacia έχει μονοπώλιο. Και το κάνει καλά.

Εσείς ακόμη νομίζετε πως το παλιό μεταχειρισμένο είναι καλύτερο από ένα Sandero; Μήπως να αναθεωρήσετε; Μήπως να δείτε γιατί όλη η Ευρώπη αγοράζει Dacia όταν θέλει φθηνό, και όχι τη σαβούρα που κάποιος άλλος ξεφορτώθηκε; Τι λέτε;

Tags: DACIA
 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Το «καυτό» Hyundai i20 N;

Δοκιμή: Audi A1 40 TFSI

B-SUV ή μικρομεσαίο;

Τα πιο άνετα και βολικά μικρά SUV

Η κίνηση στους δρόμους

Οδηγούμε τη νέα Τοyοta Supra

Αποκλειστικό: Ιδού το νέο VW Golf

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Ανανεωμένο Suzuki Vitara

Ξανά σε λειτουργία οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες;

Οθονάρες στα μικρά: Ουσία ή κράχτης;

Η τιμή της Supra στην Ελλάδα

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

FORDAdvertisement: Προωθητικό Πρόγραμμα Ford Blue Days

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »