2 φωτογραφίες »

Για Opel ή Alfa Romeo χτυπάει η καμπάνα;

12.767 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2021)

Προθεσμία 10 ετών έχει κάθε μάρκα της Stellantis για να αποδείξει ότι ο όμιλος πρέπει να συνεχίσει να επενδύσει σε αυτές.

Όταν η Stellantis δημιουργήθηκε από την συγχώνευση του PSA Group (Peugeot, Citroen, DS, Opel) και της Fiat-Chrysler (Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Lancia) αναπτύχθηκαν διάφορες φήμες για το ποιες μάρκες θα μπουν στην ναφθαλίνη και ποιες θα στηριχτούν από το νέο διοικητικό συμβούλιο. Τώρα, ο CEO του ομίλου, ο κ. Carlos Tavares σε συνέντευξή του αποκάλυψε μέρος των σχεδίων που έχει για κάποιες από τις φίρμες αυτές.

Μιλώντας στους Financial Times, ο Tavares δήλωσε ότι κάθε premium μάρκα του ομίλου θα έχει χρονικό διάστημα 10 ετών για να οργανωθεί και να αποδείξει ότι πρέπει να λαμβάνει επενδύσεις από τον όμιλο. «Δίνουμε σε καθεμιά μια ευκαιρία, ένα διάστημα 10 ετών για να διαμορφώσουν την κύρια στρατηγική τους. Εάν επιτύχουν, τέλεια. Κάθε μάρκα θα έχει την ευκαιρία να κάνει κάτι διαφορετικό και προσελκύσει πελάτες», τόνισε ο Tavares.

Συγκεκριμένα, όσον αφορά την Alfa Romeo, o Τavares σημείωσε: «Στο παρελθόν, πολλοί όμιλοι ήθελαν να αγοράσουν την Alfa. Στα μάτια τους έχει μεγάλη αξία. Ήταν σωστοί, έχει μεγάλη αξία». Ο ίδιος δήλωσε ότι η ιταλική φίρμα πρέπει να λύσει κάποια προβλήματα όπως η επικοινωνία της με τους πελάτες, αφού όπως είπε «δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ των αυτοκινήτων, την ιστορία της φίρμας και του κοινού».

Τέλος, ο Tavares πρόσθεσε πως η Alfa Romeo «θα στρέψει την προσοχή της στην ηλεκτροκίνηση με δυναμικό τρόπο χάρη σε έναν παθιασμένο και επιτυχημένο CEO. Ο Ιmparato, το αφεντικό της Alfa, είναι Ιταλός και οδηγεί την φίρμα με πάθος και όραμα».

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto