Στην υποστροφή το μπροστά μέρος του αυτοκινήτου χάνει την πρόσφυσή του και δεν ακολουθεί την καμπύλη της στροφής.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην υποστροφή το μπροστά μέρος του αυτοκινήτου χάνει την πρόσφυσή του και δεν ακολουθεί την καμπύλη της στροφής.

Υποστροφή και στα πισωκίνητα

100.333 Επισκέψεις στο άρθρο

Οδηγώντας ένα πισωκίνητο, το μυαλό μας θα πρέπει να είναι από την αρχή στην πρόληψη της υποστροφής πριν ασχοληθούμε με τα γνωστά τερτίπια του πίσω άξονα. Πολλά, ακόμα και παραδοσιακά σπορ πισωκίνητα μοντέλα έχουν την τάση να «ελαφρώνουν» στο μπροστινό τους μέρος ως έμφυτη αντίδραση στο ανασήκωμα που προκαλεί το πάτημα του γκαζιού. Σε κλειστά ορεινά κομμάτια με το τιμόνι να διαγράφει μεγάλα τόξα ο οδηγός πρέπει να είναι έτοιμος για υποστροφή, με το όχημα να ανοίγει με το μπροστινό μέρος την τροχιά του. Η υποστροφή αδράνειας -αν και παρατηρείται σπάνια- είναι πιο δύσκολη να αντιμετωπιστεί, αφού χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στις αυξομειώσεις του γκαζιού σε συνδυασμό με το τιμόνι. Μικρές γωνίες στριψίματος και ήπιο πάτημα του γκαζιού θα βοηθήσουν ώστε το όχημα να μην αρχίσει να σπρώχνει το πλαίσιο πάνω από τους στριμμένους τροχούς του. 

Υπερστροφή μπορεί να συμβεί και σε προσθιοκίνητα οχήματα, όπως αντίστοιχα και η υποστροφή στα πισωκίνητα.

Υπερστροφή μπορεί να συμβεί και σε προσθιοκίνητα οχήματα, όπως αντίστοιχα και η υποστροφή στα πισωκίνητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

VW LEASEPRO
test center