Οδηγείς με λαμπάκι ρεζερβουάρ αναμμένο; «Σκοτώνεις» το μοτέρ σου!

31.880 Επισκέψεις στο άρθρο
Οδηγείς με λαμπάκι ρεζερβουάρ αναμμένο; «Σκοτώνεις» το μοτέρ σου!

- Σκουπιδάκια από τον πάτο του ρεζερβουάρ περνάνε στον κινητήρα
- Ακόμα μεγαλύτερος κίνδυνος για τα diesel μοτέρ
- Ζεσταίνεται & σκουριάζει η τρόμπα καυσίμου και είναι ακριβή
- «Ασπίδα» το φίλτρο καυσίμου γι`αυτό μην ξεχνάς να το αλλάζεις

Με σχεδόν 2 ευρώ το λίτρο, όλο και περισσότεροι το κάνουν!

Δεν είναι λίγοι οι οδηγοί που δεν επισκέπτονται το βενζινάδικο μέχρι να χρησιμοποιήσουν και την τελευταία σταγόνα που έχει μέσα το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου τους είτε από συνήθεια είτε επειδή αναβάλλουν να περάσουν από το πρατήριο της γειτονιάς τους. Αν είστε ένας από αυτούς, τότε καλά θα κάνετε να αλλάξετε τακτική καθώς, αυτή η κακή συνήθεια μπορεί να επιφέρει πολύ οδυνηρές συνέπειες στο αυτοκίνητό σας.

Σκουπιδάκια μπορεί να περάσουν στο μοτέρ και να το καταστρέψουν

Όταν ανάβει το κόκκινο λαμπάκι του ρεζερβουάρ στον πίνακα οργάνων, τότε το αυτοκίνητο ενημερώνει τον οδηγό πως το καύσιμο έχει εξαντληθεί και υπάρχει απλά μια ελάχιστη ποσότητα βενζίνης στον πάτο. Με δεδομένο πως, στην πάροδο του χρόνου, στο ρεζερβουάρ έχουν συσσωρευτεί χαμηλά διαφορά υπολείμματα και σκουπιδάκια, αυτό σημαίνει πως τα κατακάθια αυτά θα μπορούσαν να «περάσουν» μέσα στο μοτέρ και να βουλώσουν τα μπεκ, μειώνοντας την απόδοση του κινητήρα.

Μεγαλύτερος κίνδυνος για τα diesel μοτέρ

Ο κίνδυνος είναι ακόμα μεγαλύτερος στους κινητήρες πετρελαίου, επειδή το diesel ως καύσιμο έχει περισσότερα κατάλοιπα από την βενζίνη και υπόκειται σε μικρότερη επεξεργασία. Μάλιστα, σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο μείνει από πετρέλαιο, τότε σε πολλά αυτοκίνητα χρειάζεται να γίνει εξαερισμός με μια αντλία επαναπλήρωσης του κυκλώματος καυσίμου.

«Ζορίζεται» και η τρόμπα βενζίνης

Η μικρή ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ, εκτός από την καταστροφή που μπορεί να φέρει στο μοτέρ, μπορεί να προκαλέσει επίσης ζημιά στην αντλία καυσίμου. Η αντλία «ζορίζεται» στο να βρει και να μεταφέρει την απαραίτητη ποσότητα καυσίμου στον κινητήρα και για αυτό τον λόγο μειώνεται η «ζωή» της. 

«Ασπίδα» το φίλτρο καυσίμου 

Το φίλτρο καυσίμου αποτελεί την ασπίδα του κινητήρα απέναντι στα υπολείμματα που έχουν παραμείνει στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου, ωστόσο συνίσταται, σε κάθε περίπτωση, ο οδηγός να μην περιμένει μέχρι την τελευταία στιγμή για να ανεφοδιάσει το αυτοκίνητό του.

Πιστεύεις ότι οι άλλοι οδηγοί ξέρουν ότι κάνουν με αυτόν τον τρόπο κακό στο αυτοκίνητό τους; Eσύ έχει τύχει να το έχεις αφήσει με λαμπάκι αναμμένο;
VW LEASEPRO
test center