Το χειροκίνητο ήταν «μαγκιά» όταν τα αμάξια είχαν 60 PS & 10 κιλά ροπή

Το χειροκίνητο ήταν «μαγκιά» όταν τα αμάξια είχαν 60 PS & 10 κιλά ροπή

12.800 Επισκέψεις στο άρθρο (10/8/2021)

Λένε πως το μηχανικό κιβώτιο είναι «τέχνη», όμως ο μόνος λόγος ύπαρξης είναι το χαμηλότερο κόστος. Τίποτα άλλο!

Τα ηλεκτρικά έρχονται, όλα τα άλλα φεύγουν, για να παραφράσουμε και την παλιά διαφήμιση ουίσκι, και μαζί με όλα τα άλλα, φεύγουν και τα μηχανικά κιβώτια. Στον αγύριστο! Ειδικά τα τελευταία 20 χρόνια, δεν υπήρχε κανείς λόγος να μην οδηγείς αυτόματο. Και γι΄ αυτό δεν θα μας λείψουν.


Ναι, το να ξέρεις να οδηγείς χειροκίνητο κιβώτιο έχει τα καλά του. Το βασικότερο, ή μάλλον ίσως το μόνο καλό, σήμερα, είναι ότι μπορείς να οδηγήσεις όλα τα αυτοκίνητα, και ειδικά για την Ελλάδα, που τα περισσότερα είναι μηχανικά. Το άλλο είναι πως ίσως να μπορείς να νοικιάσεις φθηνότερο αυτοκίνητο το καλοκαίρι. Αλλο καλό δεν έχει.

Το μηχανικό ήταν μαγκιά και τέχνη, όταν τα αυτοκίνητα ήταν 1.200 κιλά και είχαν 60 άλογα και 10 κιλά ροπή και τέσσερις ταχύτητες. Που τα φόρτωνες μέχρι εκεί που δεν παίρνει και έβγαινες να ανέβεις Αχλαδόκαμπο και καπάκι στροφές Μεγαλόπολης ή αντίστοιχα, έβγαινες προς το Μέτσοβο από Καλαμπάκα ανεβαίνοντας την περίφημη «Κατάρα».
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
PEUGEOT NEW EVANS
vw