• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πόσο κελεπούρι είναι αυτό το μεταχειρισμένο εισαγωγής μόλις τριών ετών και με μόλις 37.000 χιλιόμετρα;

Γιατί «εισαγωγής» και «γυρισμένα» πάνε πακέτο;

Διαβάστηκε από 5301 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/12/2018
 

Γιατί τα μεταχειρισμένα εισαγωγής είναι πιο πιθανό να έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα από τα εγχώρια;

Πόσο κελεπούρι είναι αυτό το μεταχειρισμένο εισαγωγής μόλις τριών ετών και με μόλις 37.000 χιλιόμετρα; Αν ήταν εγχώριο το πιθανότερο θα ήταν πως πρόκειται για τρελή ευκαιρία, επειδή όμως είναι εισαγωγής, είναι πολύ πιθανό τα χιλιόμετρα που γράφει να είναι γυρισμένα. Γιατί;

Το γύρισμα των χιλιομέτρων είναι παράνομο. Κάθε υπηρεσία που παρέχεται για να γυρίσουν τα χιλιόμετρα είναι επίσης παράνομη. Η Ε.Ε. έχει νομοθετήσει φέτος, κατόπιν επιμονής της Τσεχικής κυβέρνησης, αφού μεγάλο μέρος των γερμανικών μεταχειρισμένων βρίσκει ιδιοκτήτες εκεί.

Ένα εγχώριο μεταχειρισμένο μπορεί να έχει και αυτό γυρισμένα χιλιόμετρα. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας έμπορος που δεν διστάζει να παρανομήσει για να εισπράξει τη διαφορά τιμής. Όμως αυτή είναι και η μόνη περίπτωση να γυρίσουν τα χιλιόμετρα. Αντίθετα, στα αυτοκίνητα εισαγωγής, το γύρισμα των χιλιομέτρων μπορεί να έχει γίνει πριν το αυτοκίνητο πατήσει στην Ελλάδα. Έτσι στους κοινούς απατεώνες πρέπει να προσθέσουμε και όλους αυτούς στη χώρα προέλευσης. Οι πιθανότητες αυξάνουν σημαντικά.

Βλέπεις το γύρισμα των χιλιομέτρων δεν είναι απαραίτητο να γίνει μόνο για την πώληση ενός αυτοκινήτου ως μεταχειρισμένου. Το πιθανότερο μάλιστα, είναι πως το γύρισμα έχει συμβεί πιο πριν. Η πιο κοινή περίπτωση έχει να κάνει με τα αυτοκίνητα leasing από εταιρείες.

Αυτά τα αυτοκίνητα αποκτώνται με ρήτρα χιλιομέτρων. Δηλαδή οι εταιρείες δεν μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν για περισσότερα από κάποια χιλιόμετρα, και βάσει συμβολαίου, κάθε επιπλέον χιλιόμετρο χρεώνεται και μάλιστα πολύ. Έτσι αυτοκίνητα που βρέθηκαν με επιπλέον χιλιόμετρα προς το τέλος του κύκλου της χρονομίσθωσης, βάζουν κάποιους σε πειρασμό αντί να πληρώσουν τη ρήτρα, απλά να γυρίσουν τα χιλιόμετρα. Αυτό μπορεί να γίνει μία φορά, ή να γίνει περισσότερες φορές στη διάρκεια της χρονομίσθωσης ώστε σε κάθε σέρβις να «γράφονται» πάντα λιγότερα χιλιόμετρα από τα πραγματικά.

Η άλλη περίπτωση είναι η ακριβώς αντίθετη. Υπάλληλοι εταιρειών που πληρώνονται με βάση τα χιλιόμετρα που διανύουν, όπως πωλητές, επιθεωρητές και άλλοι που κινούνται συνεχώς για να κάνουν τη δουλειά τους, μπορεί να γυρίσουν τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου τους, όχι πίσω, αλλά εμπρός προκειμένου να αυξήσουν τα έσοδά τους. Φυσικά μετά το τέλος της διαδικασίας, και πριν το αυτοκίνητο αλλάξει χέρια, η εύκολη λύση, αφού η παρανομία δεν είναι πρόβλημα, είναι να γυριστούν πίσω, και γιατί όχι, ακόμη πιο πίσω από όσα θα ήταν κανονικά.

Και όλα αυτά πριν αυτά τα αυτοκίνητα φτάσουν στην Ελλάδα, όπου μπορεί να βάλει το χέρι του και ο ντόπιος αετονύχης. Τι λέτε λοιπόν; Αν είναι τόσο πιθανό να έχουν τα αυτοκίνητα αυτά γυρισμένα χιλιόμετρα πριν καν εισαχθούν, μήπως καλό είναι να προσέχετε; Μήπως να προτιμήσετε ελληνικά μεταχειρισμένα; Και τελικά τι ελέγχους μπορείτε να κάνετε;

 

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • loukia

    ...κατά κύριο λόγο αυτοί που γυρίζουν τα χιλιόμετρα σε οχήματα εισαγωγής προς τα πίσω ανεξαρτήτου ιδιοκτήτη... είναι Τούρκικης εθνικότητας και μετά Ελληνικής... για κάποιους ειδικούς λόγους γυρίζονται χιλιόμετρα προς τα εμπρός όμως τα οχήματα δεν έχουν αυτά τα χιλιόμετρα... υπάρχουν έλεγχοι να διαπιστωθούν τα χιλιόμετρα όμως στην χώρα μας "ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ" ... δεν εφαρμόζονται αυτοί οι μέθοδοι... και δεν είναι τίποτα το εξωπραγματικό... οι ίδιοι οι κατασκευαστές αφήνουν αυτή τη δικλείδα έρμαιο στους όποιους... Μπορεί η φτήνια τελικά να τρώει τον παρά, ΟΜΩΣ ότι δίνεις παίρνεις... αυτό ισχύει παντού και τις περισσότερες φορές...

     
  • περισσότερα σχόλια