• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Γιατί η Hyundai θέλει τώρα να καπελώσει τα GTi με τη σειρά N;

Γιατί η Hyundai θέλει τώρα να καπελώσει τα GTi με τη σειρά N;

5.156 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2021)

Άργησε η Hyundai ή μήπως βρήκε την κατάλληλη στιγμή να κάνει τα μοντέλα με κωδικό N τα απόλυτα GTi;

Ποιό αυτοκίνητο είναι σήμερα το απόλυτο μικρομεσαίο GTi; Και ποιό είναι το πιο καυτό μικρό μοντέλο; Αν η απάντηση είναι τα i30 N και i20 N, μήπως η Hyundai άργησε; Ή αλλιώς τι την έπιασε τώρα;

Μπορεί να σου έχει ξεφύγει μέσα στο χαμό με τα ηλεκτρικά να λανσάρονται το ένα μετά το άλλο και τον πυρετό που ψήνει την αγορά, και μαζί όλους τους οδηγούς, για το πότε δεν θα μπορούν να οδηγήσουν το αμάξι τους αν δεν είναι ηλεκτρικό. Όμως στο περιθώριο αυτής της ριζοσπαστικής αλλαγής στο μέλλον της αυτοκίνησης, μια άλλη ριζοσπαστική αλλαγή συμβαίνει ήδη.

Η Hyundai έχει βγει να καπελώσει όλα τα GTi. Η Hyundai, από όλες τις μάρκες, είναι αυτή που λανσάρει τα μοντέλα της σε εκδόσεις N, τις απόλυτες και γρήγορες εκδόσεις της μάρκας. Γιατί; Και ακόμη πιο σημαντικά, γιατί τώρα;

Βλέπεις η μάχη των GTi δόθηκε πριν από 10 χρόνια. Οι Γάλλοι, οι Γερμανοί, οι Ιάπωνες, στα μικρά και μικρομεσαία, λάνσαραν το ένα GTI, ST, RS, OPC, Τype R μετά το άλλο. Έκτοτε το πράγμα έχει ατονίσει. Η VW πήρε το κομμάτι της πίτας που αναλογεί στα δικά της GTI μοντέλα, η Ford διατηρεί τα σκήπτρα κυρίως στα μικρά και μικρά SUV με τα Fiesta & Puma ST, ενώ Peugeot, Renault παρά τις μέρες δόξας, έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους, με μόνη τη Honda να επιμένει στο άνω άκρο.

Και τώρα, μέσα σε δύο μόλις χρόνια, η Hyundai σαρώνει. Πρώτα το i30 N πήρε τον τίτλο με άνεση, και τώρα το μικρότερο i20 N κάνει το ίδιο στα μικρά. Θα έλεγε κανείς πως άργησε 10 χρόνια η Hyundai να μπει στο παιχνίδι, και τώρα είναι πλέον αργά. Όμως η Hyundai ξέρει ακριβώς τι κάνει, και αυτό δεν έχει να κάνει με τις πωλήσεις των συγκεκριμένων i30 και i20.

H μάχη του GTi σήμερα είναι όπως πάντα θέμα γοήτρου, όχι όμως για το παρόν των κατασκευαστών, αλλά για το μέλλον. Βλέπεις η ηλεκτροκίνηση τους βάζει όλους στην ίδια γραμμή της εκκίνησης και η νοσταλγία θα παίξει ένα μεγάλο μέρος στο βάρος που θα δώσει η αγορά στα μοντέλα που θα αγοράσει με ηλεκτρικούς κινητήρες.

Η Hyundai θα είναι η τελευταία μάρκα με «πραγματικά» αυτοκίνητα στις δύο κατηγορίες που μετράνε αυτή τη στιγμή. Όταν τα ηλεκτρικά θα ακούνε τα «σχολιανά» τους για το πόσο απρόσωπα, αδιάφορα, βαρετά είναι, όταν θα τα λέμε (όλοι) ηλεκτρικές σκούπες, το μυαλό θα τρέχει συχνά σε εκείνα τα φοβερά μοντέλα που κάποτε είχαμε. Και αυτά θα είναι, με την τελευταία ανάμνηση, τα Hyundai με κωδικό Ν. Και αυτό μετράει.

Εσύ θα τα θυμάσαι; Τα ξέρεις ήδη; Έχεις δει τι γράφουμε για τα Hyundai με κωδικό Ν; Και τελικά το πιστεύεις πως ακόμη και στο «νήμα» οι κορεάτες κέρδισαν την κούρσα του GTi; Τι λες; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »